kleppertreffen

Even op een andere plaats weggeplukt:

Hallo,

Op 18 t/m 20 mei 2007 gaat het allemaal gebeuren, bier, kampvuur, bier, motoren, bier, vreettent, bier, matige coverbandjes, bier en bier.
Zaterdag overdag zijn er ook een paar actieviteiten en je mag je motor bij de tent neerzetten.

Moet ik nog meer vertellen, neem je eigen tent mee en een paar tientjes, tis niet duur, entree is iets van €7,50 pp, bijrijder mag ook mee(voor €2,50meer of minder), en consumpties kosten tot nog toe altijd 10 voor €10,-

Het adres is:

Clubhuis "de Schoevist"
Slagenweg 2a
7787 CT Collendoorn
Tel. 0523-684355

Het Kleppertreffen staat bekend om zijn losse sfeer en het hoge Welkoms gehalte. Dit houdt dus in dat iedereen welkom is, maar dan ook echt iedereen!! Stoere mannen op grote motoren, mannen die pas stoer gaan doen als ze drank op hebben, maar ook mensen met kinderen komen hier. Er is GEEN avondklok ofzo, maar ik weet dat er ook mensen zijn die vinden dat kinderen niet op een treffen horen (jammer voor hun). Vandaar dat ik het er gewoon even bij zet.
Dus nogmaals, KOM NOAR HARNBARG!!!!!!


De routebeschrijving:
Vanaf het noorden:

* Op de A28 afslag "lichtmis" (N377) richting Dedemsvaart (is ook afslag Ponypark Slagharen)

* weg blijven volgen door de plaatsen Nieuwleusen (FLITS!!), Balkbrug (FLITS!!) en langs Dedemsvaart tot je in Slagharen komt (FLITS!!)

* in Slagharen bij VKL rechtsaf

* weg blijven volgen tot in Lutten

* in Lutten bij kruising rechtdoor (bij SPAR supermarkt)

* daarna 1e weg links, dit is de Slagenweg, de Gasschoeve is aan je rechterhand.



Ook vanaf het noorden:

* eventueel ook vanaf de A28 afslag Hardenberg/Ommen (N34)

* Neem op de N34 aslag Hardenberg (bij McDonalds)

* Hou de richting Slagharen aan (ANWB borden)

* Ga op de rotonde net voor einde bebouwdekom (zichtbaar vanaf rotonde) rechtsaf (1e afslag) en daarna direct weer linksaf (Collendoornerdijk)
(LET OP!!! DIT IS NIET DE ROTONDE WAAR DE McDonalds NAAST STAAT MAAR DE VOLGENDE VOOR DE MENSEN DIE UIT DE RICHTING EMMEN KOMEN)

* neem de 4e weg links, dit is de Slagenweg, de Gasschoeve is aan je linkerhand.



Vanaf het zuiden en de rest van Nederland:

* Je kunt via Zwolle en dan de N34 (optie 2 vanaf het noorden)

* OOk een optie is via Apeldoorn, Almelo, die leg ik nu uit...

* Vanaf Apeldoorn richting Deventer/Almelo (A1)

* Neem op de A1 afslag Enter (N347) en ga richting Rijssen (onderaan links vanaf Apeldoorn)

* ga bij VKL (niet die bij de snelwegafrit) rechtsaf

*ga bij de volgende VKL weer rechtsaf

*ga bij de volgende VKL weer rechtsaf (dus totaal 3x rechts bij VKL)

* je rijdt nu op de N36 geniet ervan die bocht met adviessnelheid 40 is de enige mooie bocht op deze weg. Inhalen bij doorgetrokkenstreep is af te raden, ivm controles.

* de N36 eindigt op de N34, hier ga je bij VKL rechts (N34)

* Neem op de N34 aslag Hardenberg (bij McDonalds)

* Hou de richting Slagharen aan (ANWB borden, bovenaan links)

* Ga op de rotonde net voor einde bebouwdekom (zichtbaar vanaf rotonde) rechtsaf (1e afslag) en daarna direct weer linksaf (Collendoornerdijk)

* neem de 4e weg links, dit is de Slagenweg, de Gasschoeve is aan je linkerhand.


Mocht je het niet vertrouwen, ik heb op zaterdag bardienst vanaf 24.00 uur dus ik blijf nuchter en ik kan je vast wel ophalen bij de McDonalds ofzo als je er echt niet uit komt.
Mooiste is natuurlijk als je het zelf kunt vinden, lijkt ook stoerder.....


Tot Vrijdag!!!!
 
Moet je een keer intikken bij google

Maar ik kom dit jaar niet met de bende, is meestal 50 - 80 motoren per jaar, we komen volgend jaar weer na 14 jaar achtereen wel.

Het is een supertreffen

Groeten Hulzie
 
We gaan dit jaar naar ut feestje in Wanneperveen, eens kijken wat dat is, kreeg er een uitnodiging van, vandaar.

Ut Rausbak denk ik wel
 
Een vriend van oins heeft daar een huis gekocht, en houdt er een paling-rook party

heb je al werk? Ik heb vast werk voor je eventueel, TIG-Alu, -2 is voor begin genoeg
 
Laatst bewerkt:
kheb je mailtje gestuurd hulz. van rausebakken.


sorry henk, heb al werk. maar toch bedankt,
werk al jaartje in zwolle als lasser, mig/mag, en tig. en alles wat wil smelten haha.
 
treffenuitn.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan