25kw Meeting Deel9!

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://maps.google.nl/maps/ms?f=q&layer=&ie=UTF8&om=1&msa=0&hl=nl&msid=109313261325181517854.000001121b5c5887d8b17

OZ rijden we naar jarl :Y

Verzamelen bij de mac in krimpen aan de ijssel..

Barry wij verzamelen bij carpoolplaats bij het einde van de a4 :Y
mag ik een opmerking maken

ik zou er bij gorinchem vanaf gaan....richting arkel ga je dan.......ga je bij arkel rechtsaf de lingedijk op.

dat is namelijk wel een leuk stukje *D
 
@ Thalassa: Welkom :W

@ De rest: Ik leef ook weer.. *O* maaruh ik kwam vanmorgen kwart over 8 een motorrijder tegen toen ik in de auto zat en hij zwaaide.. maar nou weet ik niet wie het was :?
Kent iemand een motorrijder met een rood/grijs pak en dezelfde kleuren op ze motor.. kon dus zo snel niet zien wat voor een motor hij had (ja iig een racer :+ )
 
Laatst bewerkt:
@ Thalassa: Welkom :W

@ De rest: Ik leef ook weer.. *O* maaruh ik kwam vanmorgen kwart over 8 een motorrijder tegen toen ik in de auto zat en hij zwaaide.. maar nou weet ik niet wie het was :?
Kent iemand een motorrijder met een rood/grijs pak en dezelfde kleuren op ze motor.. kon dus zo snel niet zien wat voor een motor hij had (ja iig een racer :+ )



:^ idd welkom Thalassa

enne Clein kun je niet mike eff horen :+
kijk anders eff de foto's door :Y *O*
 
@ Thalassa: Welkom :W

@ De rest: Ik leef ook weer.. *O* maaruh ik kwam vanmorgen kwart over 8 een motorrijder tegen toen ik in de auto zat en hij zwaaide.. maar nou weet ik niet wie het was :?
Kent iemand een motorrijder met een rood/grijs pak en dezelfde kleuren op ze motor.. kon dus zo snel niet zien wat voor een motor hij had (ja iig een racer :+ )

Misschien vindt hij het zwaaien dusdanig leuk, dat ie ook naar automobilisten zwaait?

Of naar vrouwelijke automobilisten? :o
 
@ Thalassa: Welkom :W

@ De rest: Ik leef ook weer.. *O* maaruh ik kwam vanmorgen kwart over 8 een motorrijder tegen toen ik in de auto zat en hij zwaaide.. maar nou weet ik niet wie het was :?
Kent iemand een motorrijder met een rood/grijs pak en dezelfde kleuren op ze motor.. kon dus zo snel niet zien wat voor een motor hij had (ja iig een racer :+ )

Misschien Pogo ?

Die heeft volgens mij een rood/grijs en nog een kleur erin pak en een wit/rode motor...
 
Maar dat kuipruitje van hem valt ook wel behoorlijk op.. dus dat had ze moeten zien :+

Dat is waar :P maar you never know, sochtends zijn mensen nog wel eens niet helemaal wakker en heeft ze Pogo niet herkend misschien :+

Komt wel overeen verder met Pogo, Grijs/Rood pak :Y En een grijs (nja wit) met rode motor klopt ook :Y
 
Dat is waar :P maar you never know, sochtends zijn mensen nog wel eens niet helemaal wakker en heeft ze Pogo niet herkend misschien :+

Komt wel overeen verder met Pogo, Grijs/Rood pak :Y En een grijs (nja wit) met rode motor klopt ook :Y

MAAR VAN DAT KUIPRUITJE WORDT JE ECHT WEL WAKKER HOOR!


:+
 
Met dat kuipruitje loop je kans om in 23 verschillende landen levenslang te krijgen.
 
Pogo spotten is ook vrij onmogelijk, dat kuipruitje verblind iedereen in een straal van 500 meter voor 20 seconden.
 
Hoop bla bla bla :+
Aju! :W [afbeelding]

Welkom :W
Weer een dame erbij *O*
En heeft deze dame al een MF sticker gescoord? O-) Dan hoor je er pas écht bij he (Jah jongens, hij zit er bij mij ook eindelijk op _O- )
Maarre, ik ben 8 mei in Groningen te spotten. Dusss... Jij en de Appelflap en de andere jongens uit het "hoge noorden" moeten de oogjes ff open houden! :Y

Ik verwacht eigenlijk allemaal scheldbriefjes als mijn motor op 8 mei tussen 19:00 en 22:30 aan de Rademarkt 12 in Groningen staat. Jah... Dat adres is het Hoofdkantoor van de Politie... :X
 
Dag allemaal :W

Ik ben afgelopen vrijdag geslaagd voor mijn rijbewijs! Zit alleen wel de komende twee jaar vast aan de 25kw regel, dus ik geloof dat ik wel thuis hoor in dit topic. Zal me maar even netjes voorstellen.

Ik ben Thalassa, 19 jaar en ik woon in Groningen. Studeer daar international business & management, maar ik stop meer tijd in mn paardjes, stappen, terrasjes hangen en vanaf nu dus ook motorrijden. Ik ben sinds een paar weken eigenaar van een Honda VTR 250 uit 1995. Heel lelijk, vreselijke kleuren, maar ach... Zodra ik zwaarder kan gaan rijden gaat het ding ook weer de deur uit. Als alles gaat zoals ik droom, koop ik daarna een R6, om uiteindelijk op mijn grote favoriet te rijden, een R1. Iets mooiers bestaat er volgens mij niet.

Nou goed, a.s. vrijdag kan ik mijn rijbewijs ophalen en daarna hoop ik op een heleboel zonneschijn en veel mooie ritjes...

Aju! :W [afbeelding]

Welkom bij het 25kw gebeuren! :)
 
Update 29 April Dijkenritje + BBQ

Waar: bij mij Thuis!!
adres: Parallelweg 12
4143LA Leerdam
Tijd: 11:00

Wie gaan er mee uit dit topic:

- keen (+BBQ)
- M3rcury (+BBQ)
- Gestoorde Stuiterbal (+BBQ)
- Bart-drd (+BBQ)
- tjielp17 (+BBQ)
- Semt-X (+BBQ)
- funny bunny (+BBQ)
- PogoSticK (+BBQ)
- RuudW (+BBQ)
- krouwen
- MacReal (+BBQ)
- BarrySV (+BBQ)
- Thomas-88 (+BBQ)
- the-hell (+BBQ)

nog meer? mensen vergeten?

Route: Leerdam > Culemborg > onderlangs de lek richting arnhem > richting het noorden de waaldijk op > Tiel > terug naar leerdam

locatie:
locatiege1.jpg


genoeg plekken om te tanken hier :)
 
Laatst bewerkt:
Update 29 April Dijkenritje + BBQ

Waar: bij mij Thuis!!
adres: Parallelweg 12
4143LA Leerdam
Tijd: 11:00

Wie gaan er mee uit dit topic:

- keen (+BBQ)
- M3rcury (+BBQ)
- gRRaafieHonda (+BBQ) Iemand die hem kan ophalen???
- Tjaps ......gaat niet door?
- Gestoorde Stuiterbal (+BBQ)
- Bart-drd (+BBQ)
- tjielp17 (+BBQ) (+zus en vriend?)
- PogoSticK (+BBQ)
- RuudW (+BBQ)
- krouwen (BBQ)

nog meer? mensen vergeten?

Route: Leerdam > Culemborg > onderlangs de lek richting arnhem > richting het noorden de waaldijk op > Tiel > terug naar leerdam

locatie:
[http://img398.imageshack.us/img398/8789/locatiege1.jpg (afbeelding)]

genoeg plekken om te tanken hier :)


Johan wilde niet mee met dijkjes rijden, dus na de rit met zijn allen bij hem langs rijden, om hem dan mee te nemen voor de bbq?
 
opzich wel een leuk idee om hem met ze allen op te halen :+

alleen zie ik het niet echt zitten om de route zo aan te passen dat we erlangs komen :P
we komen namelijk niet in de buurt van zijn huis.
en om nou NA de route met de hele groep er heen te rijden zie ik ook niet zitten. :N
kan jij er niet even heen scheuren om hem op te halen :P
 
opzich wel een leuk idee om hem met ze allen op te halen :+

alleen zie ik het niet echt zitten om de route zo aan te passen dat we erlangs komen :P
we komen namelijk niet in de buurt van zijn huis.
en om nou NA de route met de hele groep er heen te rijden zie ik ook niet zitten. :N
kan jij er niet even heen scheuren om hem op te halen :P

Ja hoor.. ik wil nog best een stukje lekdijk rijden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan