Het MF Motorweekend editie voorjaar 2007 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
...
Denk dat iedereen die lijst van Fred gewoon moet doornemen en voor de rest zijn 'common sense' moet gebruiken, dan komt het allemaal goed :)
...
Hier wordt bedoeld een lijst(je) dat ik ooit heb gepost wat je allemaal mee moet (zou kunnen) nemen.

Alles kan toch niet, maar het zet je wel aan het denken: wat wel/wat niet.

Als ik het weer moet posten hoor ik het wel.
 
Mensen.... het onwaarschijnlijjke gebeurd...einde aan alle mysterie omtrend deze gebruiker....

IK POST !!


"This ghostrider becomes human...." ;)


Ben een deeltje van jullie vorig weekend voorbij gereden, VFRed stond te wachten net na een viaduct in de buurt van Lunteren/B'veld. Ik toeterde, zwaaide en stopte nog heel eventjes. Dus nu weten jullie hoe ik eruit zie :+ (in theorie)



Hebben we er al een beetje zin in hier :?
 
Mensen.... het onwaarschijnlijjke gebeurd...einde aan alle mysterie omtrend deze gebruiker....

IK POST !!


"This ghostrider becomes human...." ;)


Ben een deeltje van jullie vorig weekend voorbij gereden, VFRed stond te wachten net na een viaduct in de buurt van Lunteren/B'veld. Ik toeterde, zwaaide en stopte nog heel eventjes. Dus nu weten jullie hoe ik eruit zie :+ (in theorie)



Hebben we er al een beetje zin in hier :?


Ja NATUURLIJK hebben we er zin in *O* helemaal nu jij ook meegaat *O* :]
 
Mensen.... het onwaarschijnlijjke gebeurd...einde aan alle mysterie omtrend deze gebruiker....

IK POST !!


"This ghostrider becomes human...." ;)


Ben een deeltje van jullie vorig weekend voorbij gereden, VFRed stond te wachten net na een viaduct in de buurt van Lunteren/B'veld. Ik toeterde, zwaaide en stopte nog heel eventjes. Dus nu weten jullie hoe ik eruit zie :+ (in theorie)
Nu nog een keer meedoen bij een groeps-chat.


Hebben we er al een beetje zin in hier :?

Als er een keer een groeps-chat komt, zet ik je er wel bij.
 
Laatst bewerkt:
Gezien mijn ultrasnelle reactie vanwege dat ik eerst mssn niet vrij kon nemen :o
Maar ik heb mij eerlijk gezegd ook niet helemaal verdiept.


Appartement = vol begreep ik, maar mocht er nog iets vrij komen - let me know.
Ik rijd nl. liever zonder tentje als kan ;)
 
Even logistiek vraagje, gaan we door Duitsland echt heen of alleen kleine stukjes?

ivm mijn Auspuff want ik geen zin heb om weer te moeten wegrijden voor de polizei. :o
Droppie (= Dropkick = Lucas): ik maak de terugrit en die gaat NIET door Duitsland maar WEL over kleine wegen.

Ik denk dat de heenreis ook zo gaat verlopen.
 
Laatst bewerkt:
Ja NATUURLIJK hebben we er zin in *O* helemaal nu jij ook meegaat *O* :]

En daar ben ik het helemaal mee eens!! Lucje!!
Ik heb ook echt mega veel zin.. helemaal nu mn VFR heerlijk rijd!
Weet je al of je miss in de voortent kan slapen..??


Even een opmerking voor het weer.. owee als je al het mooie weer nu al opgebruikt heb en niks meer overhoudt voor 1.2.3 juni! 8-)
 
Mensen.... het onwaarschijnlijjke gebeurd...einde aan alle mysterie omtrend deze gebruiker....

IK POST !!


"This ghostrider becomes human...." ;)


Ben een deeltje van jullie vorig weekend voorbij gereden, VFRed stond te wachten net na een viaduct in de buurt van Lunteren/B'veld. Ik toeterde, zwaaide en stopte nog heel eventjes. Dus nu weten jullie hoe ik eruit zie :+ (in theorie)



Hebben we er al een beetje zin in hier :?


Mwah... :Z







:+
 
Laatst bewerkt:
Als jullie nou héél erg veel honger hebben kunnen jullie ook hier naar toe:
http://www.restaurant-waldgeist.com/index.php (レジャー要素の高い合宿免許 « レジャーが楽しめる教習所についてご紹介します)
Het is wel een héél eind rijden, maar dan heb je ook wat.

Ik vond het wel een leuke site.
 
Laatst bewerkt:
Ben een deeltje van jullie vorig weekend voorbij gereden, VFRed stond te wachten net na een viaduct in de buurt van Lunteren/B'veld. Ik toeterde, zwaaide en stopte nog heel eventjes. Dus nu weten jullie hoe ik eruit zie :+ (in theorie)

Ohhh... was jij dat die ons zorgvuldig geplande groepsindeling bijna in de war schopte..

(hoe maak je vrienden)
 
Als jullie nou héél erg veel honger hebben kunnen jullie ook hier naar toe:
http://www.restaurant-waldgeist.com/index.php (レジャー要素の高い合宿免許 « レジャーが楽しめる教習所についてご紹介します)
Het is wel een héél eind rijden, maar dan heb je ook wat.

Ik vond het wel een leuke site.

Haha gatver wat ranzig, ik denk als je daar eenmaal bent geweest dat je hele frame kromtrekt tijdens de terugrit :)
 
Qua ruimte lijkt me het wel, wordt tot nog toe bezet door een 'dwerg' en een 'midget'.


Ik hoorde dat Gears en ik iig al een plekje hebben in de voortent of caravan zelf.
Lucje miss nog erbij?! :) (als ie uberhaupt wil hoor)



slaap lekker allemaal! :W
 
Laatst bewerkt:
Droppie (= Dropkick = Lucas): ik maak de terugrit en die gaat NIET door Duitsland maar WEL over kleine wegen.

Ik denk dat de heenreis oko zo gaat verlopen.


Fred moet je toch helaas ff verbeteren :P

Dit is lieve Droppie

img0059lk8.jpg


en dit is Dropkick aka Lucas aka Lucje

full


klein verschil maar allebei harig en knuffelig dat wel ;)
 
Als jullie nou héél erg veel honger hebben kunnen jullie ook hier naar toe:
http://www.restaurant-waldgeist.com/index.php (レジャー要素の高い合宿免許 « レジャーが楽しめる教習所についてご紹介します)
Het is wel een héél eind rijden, maar dan heb je ook wat.

Ik vond het wel een leuke site.

Is toch alleen voor de lunch :+ ?

Volgens mij vind je vet/cholesterol gehalte je daarna niet meer aardig OMG :o
 
Qua ruimte lijkt me het wel, wordt tot nog toe bezet door een 'dwerg' en een 'midget'.

@Scammie..... hoeveel personen kunnen in die voortent ?????

ff voor de duidelijkheid, heb het dus over mezelf (als 2e) en die andere mans-persoon.

Hopelijk nog op tijd bijgesteld/aangevuld, anders kans op "Bad Messages from Paris and Almere....... hé leuke titel voor een Bond-movie.
 
ff voor de duidelijkheid, heb het dus over mezelf (als 2e) en die andere mans-persoon.

Hopelijk nog op tijd bijgesteld/aangevuld, anders kans op "Bad Messages from Paris and Almere....... hé leuke titel voor een Bond-movie.

_O- _O- mooi dan bezetten de dames wel de caravan :P
 
Is toch alleen voor de lunch :+ ?

Volgens mij vind je vet/cholesterol gehalte je daarna niet meer aardig OMG :o

En wij ons maar druk maken over veiligheid wat betreft baksteen of sliertrijden... Zo'n restaurant in combinatie met KingCoder's koffieattack + chronisch slaaptekort van een aantal hier is een stuk linker.

Denk dat we in plaats van verband en pleisters beter reanimeerspullen en een Sint-Bernard hond mee kunnen nemen :P
 
OMG dropkick ook mee -O-

Dit wordt echt een gekkenhuis dan *O*

Welkom L., tof dat je ook mee gaat :Y

maar dropkick en caravans, dat gaat nooit goed :X :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan