Het MF Motorweekend editie voorjaar 2007 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wij ons maar druk maken over veiligheid wat betreft baksteen of sliertrijden... Zo'n restaurant in combinatie met KingCoder's koffieattack + chronisch slaaptekort van een aantal hier is een stuk linker.

Denk dat we in plaats van verband en pleisters beter reanimeerspullen en een Sint-Bernard hond mee kunnen nemen :P
Ik heb EHBO, reanimatie én BHV (voor eventuele (tent?)ontruimingen.

Nee, dat van die diploma's is geen geintje.
 
En wij ons maar druk maken over veiligheid wat betreft baksteen of sliertrijden... Zo'n restaurant in combinatie met KingCoder's koffieattack + chronisch slaaptekort van een aantal hier is een stuk linker.

Denk dat we in plaats van verband en pleisters beter reanimeerspullen en een Sint-Bernard hond mee kunnen nemen :P
Hoor ik daar chronisch slaaptekort O-)
en veul koffie ook nog O-)

voel me vereerd zeg :P
 
Qua ruimte lijkt me het wel, wordt tot nog toe bezet door een 'dwerg' en een 'midget'.

@Scammie..... hoeveel personen kunnen in die voortent ?????

Euuuhh tsjaa, ze verhuren twee caravans en de campingbazin kon me nog niet vertellen welke jullie toebedeeld haden gekregen. De ene is een wat grotere caravan met een klein voortentje (zo'n wintertentje, max 2 pers), de andere is een kleinere caravan maar met een grotere voortent (toch wel 3 pers.) Nu denk ik dat de grote caravan vast nog wel iemand in het gangpad kan bergen hoor :))
 
Euuuhh tsjaa, ze verhuren twee caravans en de campingbazin kon me nog niet vertellen welke jullie toebedeeld haden gekregen. De ene is een wat grotere caravan met een klein voortentje (zo'n wintertentje, max 2 pers), de andere is een kleinere caravan maar met een grotere voortent (toch wel 3 pers.) Nu denk ik dat de grote caravan vast nog wel iemand in het gangpad kan bergen hoor :))
gewoon stapelen, doen wij ook :P
 
OMG dropkick ook mee -O-

Dit wordt echt een gekkenhuis dan *O*

Welkom L., tof dat je ook mee gaat :Y

maar dropkick en caravans, dat gaat nooit goed :X :P
Waarom niet: dat vertelt hij wel in Vianden (anders ik wel: ik reed er direkt achter).
Sommigen kennen het (pech)verhaal al.
 
Als jullie nou héél erg veel honger hebben kunnen jullie ook hier naar toe:
http://www.restaurant-waldgeist.com/index.php (レジャー要素の高い合宿免許 « レジャーが楽しめる教習所についてご紹介します)
Het is wel een héél eind rijden, maar dan heb je ook wat.

Ik vond het wel een leuke site.


is dat Sonja Bakker safe?
 
Droppie (= Dropkick = Lucas): ik maak de terugrit en die gaat NIET door Duitsland maar WEL over kleine wegen.

Ik denk dat de heenreis ook zo gaat verlopen.


Nee, de heenreis gaat idd niet door Duitsland........

@Fred: ik zal je morgen ofzo mijn route mailen, als je mij de jouwe dan stuurt dan kan ik met je meekijken volgende week.

Ik neem volgende week m'n laptop mee, dan kan ik op de camping de gereden track uitlezen zodat eventuele wijzigingen in de route opgepikt kunnen worden.
 
is dat Sonja Bakker safe?


|( Safe is een bijna failliete motorzaak-keten, Sonja Bakker is een gesjeesde dietiste ...


:+

Dat restaurant is uitermate geschikt voor een SAS dag :P (=Schijt aan Sonja-dag)

Zolang je van Sonja Bakker geen hongerbuik krijgt, is er weinig aan de hand ;)

[me="Ted"]is meer van de atkins, onbeperkt vlees vreten _O-[/me]
 
Laatst bewerkt:
Aaaaargggghhhhhhh, koffie automaat op kantoor stuk. Monteur kan morgen pas komen.
Rest van de dag zonder :( :( :( :( :(

-O-

Ik zou voor de zekerheid 1 van de komende dagen maar een simpel koffiezet-apparaat halen als ik jou was, mocht de koffieautomaat weer kapot gaan, kun je je eigen bakkie pleur zetten.

Hoe kan je anders normaal functioneren op je werk :?
 
[me="Ted"]is meer van de atkins, onbeperkt vlees vreten _O-[/me]

Ik ken er nog 1 *O*

Nog even over het voorrijden volgende week:

Gaan we op zaterdagavond weer gezellig BBQ-en :?

Was vorig jaar goed bevallen, maar als we dat weer gaan doen, moeten we nog ff wat wegwerpbbq's fixen, en natuurlijk vlees en sla O-)

Of had Scammie nu een BBQ bij de caravan die we kunnen gebruiken :?

Zou natuurlijk helemaal ideaal zijn :Y
 
-O-

Ik zou voor de zekerheid 1 van de komende dagen maar een simpel koffiezet-apparaat halen als ik jou was, mocht de koffieautomaat weer kapot gaan, kun je je eigen bakkie pleur zetten.

Hoe kan je anders normaal functioneren op je werk :?
Zouden ze, naast nicotine-pleisters, ook al cafeïne-pleisters hebben ??? :P
 
Zouden ze, naast nicotine-pleisters, ook al cafeïne-pleisters hebben ??? :P

Zou wel een uitkomst zijn, hoeven we tijdens het weekend ipv om de 5 minuten nog maar om de 10 minuten te stoppen voor een bak koffie :Y :+

Het gaat natuurlijk niet alleen om de cafeïne, maar ook om het smeren van de keel ;)
 
Zou wel een uitkomst zijn, hoeven we tijdens het weekend ipv om de 5 minuten nog maar om de 10 minuten te stoppen voor een bak koffie :Y :+

Het gaat natuurlijk niet alleen om de cafeïne, maar ook om het smeren van de keel ;)

EDIT:

starbucks_5.jpg


We kunnen natuurlijk ook proberen om deze in de helm te integreren :Y *O*
 
Of had Scammie nu een BBQ bij de caravan die we kunnen gebruiken :?

Zou natuurlijk helemaal ideaal zijn :Y

:Y :Y :Y Scammie heeft er al een BBQ staan (geleerd van vorig jaar)
moet alleen nog wat meer kolen scoren :)

Als we op het eind van de rit even naar de supermarkt knallen voor vlees, sla, saus en kartoffelsalat :) dan kunnen we bij het benzinestation in Vianden terecht voor stokbrood, bier & fris.
 
:Y :Y :Y Scammie heeft er al een BBQ staan (geleerd van vorig jaar)
moet alleen nog wat meer kolen scoren :)

Kolen zullen ze in de super in Lux toch ook wel hebben :?

Als we op het eind van de rit even naar de supermarkt knallen voor vlees, sla, saus en kartoffelsalat :) dan kunnen we bij het benzinestation in Vianden terecht voor stokbrood, bier & fris.

Lijkt me idd handiger, en dat moeten we met gemak kunnen redden, aangezien we mooi op tijd vertrekken :Y
 
:Y :Y :Y Scammie heeft er al een BBQ staan (geleerd van vorig jaar)
moet alleen nog wat meer kolen scoren :)

Als we op het eind van de rit even naar de supermarkt knallen voor vlees, sla, saus en kartoffelsalat :) dan kunnen we bij het benzinestation in Vianden terecht voor stokbrood, bier & fris.
Ow ik heb er echt heel veel zin in.
Als het zo'n weertje wordt als het nu is ..... *O*
 
Ow ik heb er echt heel veel zin in.
Als het zo'n weertje wordt als het nu is ..... *O*

-O- niet om de goden te verzoeken, maar je zal maar drie dagen stromende regen hebben... niet geheel onmogelijk begin juni... B|

[me=pilatus] is een rasoptimist *O* [/me]
 
och regen, het zal wat. Ik ben niet van suiker!
 
REGEN ??? ach agge mar lol hebt

FYI de "grijze rivier" op de foto is de weg (vorig jaar tijdens een luxemburg weekendje met het Breda e.o topic) Wat hebben we gelachen :) (scammie weet genoeg schuilplaatsen)

6eef5f45fb0f104f484076dc1e5bf88e
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan