Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tweewielerservice Veghel heeft Vortex als sponsor. Misschien kun je bij hen nog voor een mooie prijs een set scoren. Mail Archie even :)
 
dit is even een voorbeeld hoe de vortex tandwielen eruit zien onder mijn oude motor

full
 
Tweewielerservice Veghel heeft Vortex als sponsor. Misschien kun je bij hen nog voor een mooie prijs een set scoren. Mail Archie even :)

Of ff mailen naar de officiele Vortex dealer, info@exclusivecycleparts.nl

En sjeezus, kan niet ff een paar dagen weg of er zijn hier weer pagina's vol geouwehoerd B|
 
" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object>

dit is trouwens een linkje naar mijn dynorun. ik was de tweede die dag, dus bijna niemand heeft die gezien :o
 
Piccie is niet te zien BBBrain (HHHersen) :+ :N

Maar wel goed dat je merkt dat ie beter reageert ,dus het blok was waarschijnlijk toch wat vervuilt :Y

Wel de rest van het flesje bij de brandstof gegooit nou :?
wat heb je getankt ,95 of 98 :?

Over het ketting tandwiel stuk :
Je kan hier eens kijken :
Racing Bikes Hoogerheide

Marc is kwa prijzen voor spullen best interresant

Moet binnenkort ook de ketting en de tandwielen gaan vervangen :Y
Wil zelf een Tsubaki Sigma X ring ketting erop leggen maar wel gewone aluminium tandwielen gebruiken :Y
Ben gewaarschuwd door een monteur dat gehard stalen tandwielen erg slopend zijn voor je ketting ,ik weet niet of het waar is

Zit dus nu ook in de experimenteer fase :P ,nog geen ervaring met andere tandwielen en kettingen :N

Ik krijg dat gedoe met die foto's ook never onde knie. Dan maar de kleine versie:

Foto=UYKN4IFR


Op het flesje stond volgens mij dat je alles erin moest gooien, dus flessie op. Verder gewoon 95 getankt, of had ik het beter kunnen combineren met 98? Uitlaat knalde al best wel nadat ik injectiereiniger eraan toevoegde, gaat dat met 98 dan niet NOG meer knallen?

(niet dat ik dat erg vind ofzo)

:P

moet je even op ebay kijken.com staan diverse setjes met zelf samen te stellen tandwielen. Vortex tandwielen :9 en een RK ketting. had ik ook onder mijn zx7r. werkte perfect, en koste mij dacht ik 150 euro, incl. verzendkosten vanuit amerika.

Merk zegt mij niets (net zoals alle andere motorbenodighedenmerken 8-) ), kan je er wat over vertellen misschien? Kwa prijs zeer interessant. Maatje van me heeft iets van 220 moeten lappen voor een setje, en monteren laat ie gelijk ook daar doen.

Is het trouwens zelf te doen ketting+tandwiel verwisselen? Of kan een amateurtje als ik daar maar beter niet mee beginnen? Wil namelijk toch wel het een en ander leren en proberen zelf te doen.



Tweewielerservice Veghel heeft Vortex als sponsor. Misschien kun je bij hen nog voor een mooie prijs een set scoren. Mail Archie even :)

Hier ga ik ook even kijken, thanks post!



Mijn dealer gooit het er standaard elke 2e of 3e beurt erin

Om de hoeveel duuzend km is dat ongeveer?



Of ff mailen naar de officiele Vortex dealer, info@exclusivecycleparts.nl

En sjeezus, kan niet ff een paar dagen weg of er zijn hier weer pagina's vol geouwehoerd B|

Inderdaad, als ik een paar dagen niet op mf kom ben ik ook weer even zoet met alles nalezen en reageren.

Thanks voor de link!



" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object>

dit is trouwens een linkje naar mijn dynorun. ik was de tweede die dag, dus bijna niemand heeft die gezien :o

Mooi is dat heh? Denk dat hij nog nooit zoveel bikes achter elkaar heeft ge testbankd ;)

Nog een laatste vraagje over die ketting+tandwiel gedoe en dan hou ik erover op en zal ik geen vragen meer stellen :P

voorlopig dan heh

Wanneer beslis je nou of je voor of achter een ander tandje meer of minder neem?
 
Nou, we konden het weer niet laten

HPIM5333.jpg


HPIM5334.jpg


HPIM5335.jpg


HPIM5338.jpg


nu die af is weet ik het ook niet meer :? ga maar eens kijken voor een andere :9 rij te veel km per jaar nu 32000km ja sorry vorig jaar mei kocht ik hem met 18000 maar ja vaar ook maar 8 maanden per jaar
_O-

dus in nog geen 4 maanden iiets te veel km's :P
 
Nu je die hugger hebt mag je die undertail weleens wassen :+


Nou wanneer kom je weer langs dan, vorige keer heb je het ook al niet af gemaakt
Met vies bagger water me kont schoon maken en hier en daar een streep er over, hij zag er niet uit. ;(
En paar weken later met schoon water een ding schoon maken, ja toen moest ik de rest wel doen. :P

:+

Ennnn motor is om op/mee te rijden niet om te poetsen. ;)
 
Nou wanneer kom je weer langs dan, vorige keer heb je het ook al niet af gemaakt
Met vies bagger water me kont schoon maken en hier en daar een streep er over, hij zag er niet uit. ;(
En paar weken later met schoon water een ding schoon maken, ja toen moest ik de rest wel doen. :P

:+

Ennnn motor is om op/mee te rijden niet om te poetsen. ;)

Ja je hoefde niet te poetsen, je kon het ook zo laten hij is toch om mee te rijden _O-

Maar ik zal voortaan wel van je kont afblijven hoor :+
 
Laatst bewerkt:
Ja je hoefde niet te poetsen, je kon het ook zo laten hij is toch om mee te rijden _O-

Maar ik zal voortaan wel van je kont afblijven hoor :+
Zal jou kont nog eens beet pakken om je te helpen met de padock pfff *D



kan je daarna me motor poetsen en vooral me kont, onderkant is een beetje vies. _O-
 
Zal jou kont nog eens beet pakken om je te helpen met de padock pfff *D



kan je daarna me motor poetsen en vooral me kont, onderkant is een beetje vies. _O-

Die motor op de paddock zetten kan ik zelf al :} Vanmiddag geoefend :+

En poetsen mag je lekker zelf doen als je dat zo goed kan. Doe mijn motor dan ook gelijk maar :P
 
Zo vandaag heb ik 'm weer effe flink uit de pantalon laten hangen (m'n portemonee wel te verstaan)

Effe m'n 6000 km beurtje plus een nieuw achterbandje (BT-014), valdoppen (helaas een week te laat deze week m'n motor effe neergelgd op de grond in de garage). Kuipruitje (zero gravity) tanktas van bagster (tankhoes al in bezit). gilles kettingspanner (ben ik nog mee bezig via duitsland mailen). vorkjes op m'n achterbrug, stuurgewichtjes, vorkpoot adjusters

En niet te vergeten de PAZZO rem en koppelings actie van Sradje 600.

En van het weekend naar de WK-superbikes

Dan kan ik maandag, oh nee koninginnedag. DINSDAG WEER BEGINNEN MET BOLLENPELLEN *O*
 
Zo vandaag heb ik 'm weer effe flink uit de pantalon laten hangen (m'n portemonee wel te verstaan)

Effe m'n 6000 km beurtje plus een nieuw achterbandje (BT-014), valdoppen (helaas een week te laat deze week m'n motor effe neergelgd op de grond in de garage). Kuipruitje (zero gravity) tanktas van bagster (tankhoes al in bezit). gilles kettingspanner (ben ik nog mee bezig via duitsland mailen). vorkjes op m'n achterbrug, stuurgewichtjes, vorkpoot adjusters

En niet te vergeten de PAZZO rem en koppelings actie van Sradje 600.

En van het weekend naar de WK-superbikes

Dan kan ik maandag, oh nee koninginnedag. DINSDAG WEER BEGINNEN MET BOLLENPELLEN *O*


Zo zo ook geen verkeerde lijst.


succes met bollenpellen *D
 
Ik krijg dat gedoe met die foto's ook never onde knie. Dan maar de kleine versie:

[afbeelding]

Op het flesje stond volgens mij dat je alles erin moest gooien, dus flessie op. Verder gewoon 95 getankt, of had ik het beter kunnen combineren met 98? Uitlaat knalde al best wel nadat ik injectiereiniger eraan toevoegde, gaat dat met 98 dan niet NOG meer knallen?

(niet dat ik dat erg vind ofzo)

:PMerk zegt mij niets (net zoals alle andere motorbenodighedenmerken 8-) ), kan je er wat over vertellen misschien? Kwa prijs zeer interessant. Maatje van me heeft iets van 220 moeten lappen voor een setje, en monteren laat ie gelijk ook daar doen.

Is het trouwens zelf te doen ketting+tandwiel verwisselen? Of kan een amateurtje als ik daar maar beter niet mee beginnen? Wil namelijk toch wel het een en ander leren en proberen zelf te doen.Hier ga ik ook even kijken, thanks post!Om de hoeveel duuzend km is dat ongeveer?Inderdaad, als ik een paar dagen niet op mf kom ben ik ook weer even zoet met alles nalezen en reageren.

Thanks voor de link!Mooi is dat heh? Denk dat hij nog nooit zoveel bikes achter elkaar heeft ge testbankd ;)

Nog een laatste vraagje over die ketting+tandwiel gedoe en dan hou ik erover op en zal ik geen vragen meer stellen :P

voorlopig dan heh

Wanneer beslis je nou of je voor of achter een ander tandje meer of minder neem?

Maakt op zich niet uit als je dit spul gebruikt of je 95 of 98 tankt
Het is al goed dat je het merkt :Y
En dat knallen komt door brandstof die met je uitlaatgassen mee naar buiten is gekomen tot ontbranding zijn gekomen in je demper :P
Kan je ook hebben als je 98 tankt :Y

Wat Nightbat zegt over om de 2 3 beurten een keer zo'n fles erin is dus om de 12000 km :Y
(Beurten aan een GSX-R zijn om de 6000 km ,weet niet of het met die K6/K7's ook zo is)

@Mick85
Zit er goed uit die hugger :Y
Ben het zelf ook nog van plan ,ik kan alleen dus gewoon niet aan een hugger komen die ik wil hebben :( (Hotbodies hugger in het blauw ,gewoon bijna niet leverbaar in Nederland '( )
 
Laatst bewerkt:
@ Sushi-R: heb je een link of adresje waar ik ook aan een bagster zadeltas kan komen?? Heb namelijk een leuke bagsterhoes maar nog geen tas? Alvast bedankt
 
Hallo, ik heb even een vraag over het vervangen van de olie. De oude olie is er al uit, maar moet ik nog ergens op letten met het bijvullen van de olie. Motor recht houden/stukje rijden enz...
 
Hallo, ik heb even een vraag over het vervangen van de olie. De oude olie is er al uit, maar moet ik nog ergens op letten met het bijvullen van de olie. Motor recht houden/stukje rijden enz...

Motor recht, dus op 2 paddockstands. Hou het kijkglaasje in de gaten. Als er genoeg in zit, de tap-plug weer op goede nm vastzetten en uiteindelijk even 5 minuutjes stationair laten draaien
 
en daarna hoef je niet meer bij te vullen... hoeveel liter gaat er ongeveer in uiteindelijk?

Moet je zelf in de gaten houden, of je nog wat bij moet vullen :)

En het staat als het goed is op het carter, hoeveel erin moet. Check anders ff je werkplaats-handboek. Download staat in de startpost van dit topic.
 
ik heb nou even zelf hulp nodig '(

Een leuk stukje rijden was net weer een blij stukje glijden :(

Eerste half uur niks aan de hand ,gewoon goed bochten kunnen nemen en daarna in meerdere bochten (lees allemaal) gewoon glijden ;(
Van een heel klein stukje tot gewoon weer richting de boom ,verkeersboorden etc B|

Voornamelijk achter gegleden ,een keer of 2 voor

Ben dus gewoon echt heel rustig terug gereden en nog gewoon glijden alleen niet zo erg meer als daarvoor (een keer bijna tegen een boom aanzitten haalt de motivatie om door te kachelen er wel uit :X )

Net de bandenspanning gemeten :
voor 2,4 bar
achter 2,7 bar
Niks opzienbarends dus

Temperatuur van de banden was wel enigzins vreemd : voor voelde warmer aan als de achterband en die voelde niet echt handwarm aan

Kan komen omdat ik vanaf de bochten zo'n 20 km moet terug rijden dat daardoor de banden dusdanig zijn afgekoelt

Achter voelt trouwens tijdens het rijden ook erg hard aan ,meer als normaal

Ik heb zelf niks aan de vering gedaan ,die staat nog op de instellingen die ze er in Werkendam op hebben gezet
De achterband licht er nou zo'n 250 km onder dus een silicone laag lijkt me ook onwaarschijnlijk
Het lijkt erg veel op de problemen die ik vorig jaar heb gehad met de BT banden maar er zitten nou MPP's onder en dit is de 2de keer binnen 2 weken dat dit gebeurt
Heb hiervoor zeker 7/8 maanden probleemloos met de MPP's gereden

Als iemand een idee heeft hoor ik het wel ,ik begrijp er nu dus echt geen zak meer van :N
 
Stel je vraag in het vering-topic bij ZAC.....of nog beter: op MotorMaf :)
 

Misschien vergezocht, maar lekt ie toevallig geen koelvloeistof of olie die op je achterband komt :? Ga je ook van glijen :Y

[me="P. IJsvogel"]had laatst ook last van lekkende koelvloeistof B| Gelukkig kwestie van schroefje aandraaien en klaar *D[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan