Honda NSR125/250 rijders topic

Leeft het hiero nog een beetje???

Ik zou wel een keertje met een andere NSR250 willen gaan rije.

Heb zelf een NSR250R mc21
full
 
er rydt nu een een zwarte mc 21 rond in zeeland myn oude nsr .
en een andere man uit niewegein heeft een 21 en een 28 zyn biede vroeger actief geweest op het forum dus ff oude posts terug zoeken en ff e mailen .
Marcel
 
En is er een van die nsretjes tekoop toevallig???
Want die ik nu heb wil ik orgineel houden. Maar ik wil er nog een om compleet te verbouwen.

En heb ik jou trouwens niet gezien in Wemeldingen bij de brommer races van vorig jaar????
 
Nee kan ik niet geweest zijn .
heb mijn mc 21 vorig jaar verkocht en is naar zeeland verhuisd en rydt nu nog niet .
Zoeken zal niet meevallen hier in nl er zijn er maar enkele en die worden niet vlug verkocht .
Ik had de mijne aangeschaft in 2001 er 1 jaar mee gerden en toen in de garage gezet .
Heb al die tyd marktplaats enz afgezocht naar een te koop staande nsr maar er is in al die tyd
Maar 1 mc 16 aangeboden en een mc 21 voor op het circuit .
dus die kans is wel heel klein .
Je zou eens in GB moeten kijken en dan op het nsr forum daarzo.
Marcel
 
Wil diegene waar jij je NSR aan verkocht heeft er niet van af toevallig?
Of heb je daar een mail adres van? Want ik wil best graag met diegene in contact willen komen. Dit ben ik trouwens op het circuit pottendijk. hahahahahahaha plat der op en GAAAAAAAAAn
full
 
Ik had gehoopt dat er een paar NSR250 rijders zouden zijn op de motordagen in Assen afgelopen weekend.
De Yamaha RD club is er dan altijd samen met enkele RS250 of RG500, máár geen Honda NS400R of NSR250 '(
 
Als je een nsr250 wil zien dan moet je op 7 juli naar pottendijk toe komen.
Want dan ben ik der :] . Is echt een aanrader. Ben vorig jaar ook geweest is echt super vet met al die andere 2-takters. Moet je maar eens kijken op www.3kl-racingteam.nl.
Daar staan ook fotos van mij tussen. Dan moet je kijken bij fotos van 9-11-06
 
Maar the NSR-MEN leeft zeker niet meer of zo. Weet iemand hier toevallig meer over deze NSR liefhebber. Ik zou wel een keertje een rondje met hem wille rije
full
 
Als je een nsr250 wil zien dan moet je op 7 juli naar pottendijk toe komen.
Want dan ben ik der :] . Is echt een aanrader. Ben vorig jaar ook geweest is echt super vet met al die andere 2-takters. Moet je maar eens kijken op www.3kl-racingteam.nl.
Daar staan ook fotos van mij tussen. Dan moet je kijken bij fotos van 9-11-06

Ik ga ff kijken of ik met de rs kan komen :]
 
Gewoon inschrijven!! Het is daar echt mega gezellig en je mag de baan op wanneer je wil!! En het zijn allemaal 2-takt freaks ;)

Ik ben alleen geen 2-takt freak.. maar moet nog ff kijken of ik geen tentames ofzo heb.. 17 juli ga ik sowieso de rs op assen uitproberen :P
 
Als je een nsr250 wil zien dan moet je op 7 juli naar pottendijk toe komen.
Want dan ben ik der :] . Is echt een aanrader. Ben vorig jaar ook geweest is echt super vet met al die andere 2-takters. Moet je maar eens kijken op www.3kl-racingteam.nl.
Daar staan ook fotos van mij tussen. Dan moet je kijken bij fotos van 9-11-06


Als ik niets anders heb dan kom ik wel even kijken, lijkt mij wel gezellig.
 
Wegweze oma!!!
Zijn er weer NSR250 rijders actief op het forum of niet??
Ik in iedergeval wel
maar ff een piccie dan
full
 
is er eindelijk weer wat op tweetaktgebied te racen-------------------is de fastmen himself afwezig :?
was geinig op luneort
helaas geen fotos omdat t erruuug donker was :+
btw nog naar de harzring te racen??
 
Ik ben druk druk druk op het moment!!! En ik heb nog wel vakantie!!!
Maar ik heb nu nog nergens meer voor ingeschreven. Weet jij nog mooie 2-takt track days??
 
eh ja morgen naar aschersleben *O*
berno en dat andere gespuis is daar ook
vrijdagavond pilzen
zaterdag hele dag racen op de kartbaan
savonds uiteraard weer pilzen
zondag weer racen
en als t tegenzit savonds of naar huis of weer pilzen en maandag naar huis
*O* *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan