Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien vergezocht, maar lekt ie toevallig geen koelvloeistof of olie die op je achterband komt :? Ga je ook van glijen :Y

[me="P. IJsvogel"]had laatst ook last van lekkende koelvloeistof B| Gelukkig kwestie van schroefje aandraaien en klaar *D[/me]

ik heb geen lekspoor gezien :N

En kan kan ook op de banden niks vinden
Zometeen nog even kijken :Y

vraag ook maar op Motormaf gesteld ,ben benieuwd :Y
 
Laatst bewerkt:
ik heb nou even zelf hulp nodig '(

Een leuk stukje rijden was net weer een blij stukje glijden :(

Eerste half uur niks aan de hand ,gewoon goed bochten kunnen nemen en daarna in meerdere bochten (lees allemaal) gewoon glijden ;(
Van een heel klein stukje tot gewoon weer richting de boom ,verkeersboorden etc B|

Voornamelijk achter gegleden ,een keer of 2 voor

Ben dus gewoon echt heel rustig terug gereden en nog gewoon glijden alleen niet zo erg meer als daarvoor (een keer bijna tegen een boom aanzitten haalt de motivatie om door te kachelen er wel uit :X )

Net de bandenspanning gemeten :
voor 2,4 bar
achter 2,7 bar
Niks opzienbarends dus

Temperatuur van de banden was wel enigzins vreemd : voor voelde warmer aan als de achterband en die voelde niet echt handwarm aan

Kan komen omdat ik vanaf de bochten zo'n 20 km moet terug rijden dat daardoor de banden dusdanig zijn afgekoelt

Achter voelt trouwens tijdens het rijden ook erg hard aan ,meer als normaal

Ik heb zelf niks aan de vering gedaan ,die staat nog op de instellingen die ze er in Werkendam op hebben gezet
De achterband licht er nou zo'n 250 km onder dus een silicone laag lijkt me ook onwaarschijnlijk
Het lijkt erg veel op de problemen die ik vorig jaar heb gehad met de BT banden maar er zitten nou MPP's onder en dit is de 2de keer binnen 2 weken dat dit gebeurt
Heb hiervoor zeker 7/8 maanden probleemloos met de MPP's gereden

Als iemand een idee heeft hoor ik het wel ,ik begrijp er nu dus echt geen zak meer van :N

geen hyperpro en mpp`s kopen :P :9



;)
Hoeveel meter glij je?
 
geen hyperpro en mpp`s kopen :P :9



;)
Hoeveel meter glij je?

Van gewoon een paar centimeter tot wel binnenzijde bocht (tegen witte middellijn) verrektes snel naar de buitenzijde (buitenste witte lijn dus B| ) :(

bij gewoon heel rustig bochten nemen voel je haar vanachter wegkruipen
Lijkt net alsof er geen tot erg weinig grip is :?
 
Laatst bewerkt:
Vette slide dus? Kick ass :P

vette slicks met profiel ja :X

Begin zwaar het idee te krijgen dat ik er idd BETER slicks op had kunnen leggen |(
Had dan tenminste nog iets gehad

Dit lijkt zo verrektes veel op die BT/vering problemen van vorig jaar :N
Bijna precies hetzelfde gelazer :(

verkeert gelezen |(

Slide was slick |(

Bewaar de slide liever voor ergens anders :Y
En dan het liefst met begeleiding :P
ben effe niet zo happig op de zaken op het moment :N
 
Laatst bewerkt:
Dit is dus te wijten aan je vering, volgens mij rijdt Pascal ook met MPP's? :?
 
Dit is dus te wijten aan je vering, volgens mij rijdt Pascal ook met MPP's? :?

wie is Pascal :?

direct na het opzetten van die hyperpro veel vooruit gegaan ,voelde/voelt stukken beter als origineel

dit is sinds vorige week dat glijden op die rotonde (en wat Boy al had gezegt : het had vuil kunnen wezen)
Lijkt me vreemd als vering in 1 keer vreemde kuren gaat vertonen :Y
Misschien een combinatie van omstandigheden :?

snap zoiezo al niet waarom die achterband niet echt handwarm aanvoelde :N (was inmiddels al ongeveer een uur weze rijden)
Na een paar keer op een recht stuk goed doortrekken en een paar noodstops (dankzij onze belgische buren B| ) en ongeveer 20 tot 25 km warmrijden lijkt het me toch dat een band warm moet zijn :Y

Die vorige MPP wel in iedergeval :P
 
Laatst bewerkt:
Een heleboel....wieso denn? :+

_O- 13-6 ook op Zandvoort :P Misschien kun je de kettingpons dan terug geven _O-

Dit is dus te wijten aan je vering, volgens mij rijdt Pascal ook met MPP's? :?

:Y Veul beter dan BT014 maar in combi met Hyperpro heb ik geen last van glijden, juist bergen meer vertrouwen in voor- en achterkant :)

wie is Pascal :?

direct na het opzetten van die hyperpro veel vooruit gegaan ,voelde/voelt stukken beter als origineel

dit is sinds vorige week dat glijden op die rotonde (en wat Boy al had gezegt : het had vuil kunnen wezen)
Lijkt me vreemd als vering in 1 keer vreemde kuren gaat vertonen :Y
Misschien een combinatie van omstandigheden :?

snap zoiezo al niet waarom die achterband niet echt handwarm aanvoelde :N (was inmiddels al ongeveer een uur weze rijden)
Na een paar keer op een recht stuk goed doortrekken en een paar noodstops (dankzij onze belgische buren B| ) en ongeveer 20 tot 25 km warmrijden lijkt het me toch dat een band warm moet zijn :Y

Die vorige MPP wel in iedergeval :P

Ikke dus
full


Ik denk dat je ff naar de spygoloog moet gaan, kan ook allemaal tussen je oren zitten })
Maar als het op dezelfde rotonde gebeurt iedere keer dan is ie smerig als de nete :Y
 
:Y Veul beter dan BT014 maar in combi met Hyperpro heb ik geen last van glijden, juist bergen meer vertrouwen in voor- en achterkant :)


[


yep, klinkt bekend, ik vond het ook een stuk prettiger na die aanpassing, ik ben ook nog maar 1 keer weggegleden, alleen een beetje rot dat die glijpartij eindigde in de grindbak.
 
Ik denk dat je ff naar de spygoloog moet gaan, kan ook allemaal tussen je oren zitten })
Maar als het op dezelfde rotonde gebeurt iedere keer dan is ie smerig als de nete :Y

Het was glijden in 8 verschillende bochten pascal '(

Die rotonde waar ik vorige week heb gegleden ben ik niet eens in de buurt geweest

Die MPP's met Hypperpor voelen idd veel betrouwbaarder dan origineel vering met BT of originele vering met MPP's

Daarom vind ik het dus ook zo vreemd dat ze nou met die kuren komt B|
In mijn opzicht als het de vering had moeten wezen had ik het al veel eerder moeten merken :Y

Maar d'r gaat zondag iemand van MotorMaf een blik op werpen *O*
Second opinion is altijd goed :Y
 
Ben wel benieuwd hoe het met mij zal zijn na de andere veren bij hyperpro, heb er wel pirellis opliggen, die dual compound die nu al zalig aanvoelen....
 
Het was glijden in 8 verschillende bochten pascal '(

Die rotonde waar ik vorige week heb gegleden ben ik niet eens in de buurt geweest

Die MPP's met Hypperpor voelen idd veel betrouwbaarder dan origineel vering met BT of originele vering met MPP's

Daarom vind ik het dus ook zo vreemd dat ze nou met die kuren komt B|
In mijn opzicht als het de vering had moeten wezen had ik het al veel eerder moeten merken :Y

Maar d'r gaat zondag iemand van MotorMaf een blik op werpen *O*
Second opinion is altijd goed :Y

Ik denk dat ze te gevoelig is geweest voor al je plastische chirurgie van de laatste tijd. Ze is aan zichzelf aan het twijfelen gegaan dus probeer haar weer op te peppen. Geef d'r een beurt, streel haar zachtjes en laat weten dat je er voor haar bent.

Vind je nu nog steeds dat ze vreemd moet gaan met een andere berijder :?
 
Ben wel benieuwd hoe het met mij zal zijn na de andere veren bij hyperpro, heb er wel pirellis opliggen, die dual compound die nu al zalig aanvoelen....


het voelt eigenlijk altijd beter dan wat er standaard opzit, maakt voor de rest niet zo gek veel uit of het hyperpro, wp of ohlins veren zijn, het stuurt gewoon strakker dan de standaard meuk
 
ik heb nou even zelf hulp nodig '(

Een leuk stukje rijden was net weer een blij stukje glijden :(

Eerste half uur niks aan de hand ,gewoon goed bochten kunnen nemen en daarna in meerdere bochten (lees allemaal) gewoon glijden ;(
Van een heel klein stukje tot gewoon weer richting de boom ,verkeersboorden etc B|

Voornamelijk achter gegleden ,een keer of 2 voor

Ben dus gewoon echt heel rustig terug gereden en nog gewoon glijden alleen niet zo erg meer als daarvoor (een keer bijna tegen een boom aanzitten haalt de motivatie om door te kachelen er wel uit :X )

Net de bandenspanning gemeten :
voor 2,4 bar
achter 2,7 bar
Niks opzienbarends dus

Temperatuur van de banden was wel enigzins vreemd : voor voelde warmer aan als de achterband en die voelde niet echt handwarm aan

Kan komen omdat ik vanaf de bochten zo'n 20 km moet terug rijden dat daardoor de banden dusdanig zijn afgekoelt

Achter voelt trouwens tijdens het rijden ook erg hard aan ,meer als normaal

Ik heb zelf niks aan de vering gedaan ,die staat nog op de instellingen die ze er in Werkendam op hebben gezet
De achterband licht er nou zo'n 250 km onder dus een silicone laag lijkt me ook onwaarschijnlijk
Het lijkt erg veel op de problemen die ik vorig jaar heb gehad met de BT banden maar er zitten nou MPP's onder en dit is de 2de keer binnen 2 weken dat dit gebeurt
Heb hiervoor zeker 7/8 maanden probleemloos met de MPP's gereden

Als iemand een idee heeft hoor ik het wel ,ik begrijp er nu dus echt geen zak meer van :N

Ik heb het met inrijden van de mpp's ook 1 keer gehad.

Ik had ongeveer 200 km gereden en was begonnen de schaamrandjes er helemaal af te rijden. Links had ik de knie al aan de grond gehad toen rechts, en net toen ik de knie aan de gond had gleed de achterband iets weg.

Daarna iets rustiger aan gedaan. Maar een week later was er niets meer aan de hand.

Dus dat van mij komt dus zeer waarschijnlijk van nog een laagje siliconen.

Nu heb ik er absoluut geen last meer van.
 
ik heb nou even zelf hulp nodig '(

Een leuk stukje rijden was net weer een blij stukje glijden :(

Net de bandenspanning gemeten :
voor 2,4 bar
achter 2,7 bar
Niks opzienbarends dus

Temperatuur van de banden was wel enigzins vreemd : voor voelde warmer aan als de achterband en die voelde niet echt handwarm aan

Kan komen omdat ik vanaf de bochten zo'n 20 km moet terug rijden dat daardoor de banden dusdanig zijn afgekoelt

Achter voelt trouwens tijdens het rijden ook erg hard aan ,meer als normaal

Ik heb zelf niks aan de vering gedaan ,die staat nog op de instellingen die ze er in Werkendam op hebben gezet
De achterband licht er nou zo'n 250 km onder dus een silicone laag lijkt me ook onwaarschijnlijk
Het lijkt erg veel op de problemen die ik vorig jaar heb gehad met de BT banden maar er zitten nou MPP's onder en dit is de 2de keer binnen 2 weken dat dit gebeurt
Heb hiervoor zeker 7/8 maanden probleemloos met de MPP's gereden

Als iemand een idee heeft hoor ik het wel ,ik begrijp er nu dus echt geen zak meer van :N

Ik zou toch eens proberen om de bandendruk wat te verlagen, naar 2,4 bv en eens een ritje maken om te voelen of ie nog glijdt en of hij niet warmer staat na het rijden.
heb onlangs iets dergelijks meegemaakt en uiteindelijk bleek mijn bandendrukmeter niet te kloppen,nochtans een geijkt exemplaar,en stond er 0,8kg teveel druk op
 
@P Ijsvogel

Ik ben altijd heel lief tegen haar :Y
Motor is net een vrouw he ,moet je ook netjes behandelen
Alleen dat kreng van mij zit weer net in haar periode B|

@Gixxerdave & Kawazakse

Ben net toch nog even weze rijden ,kan het even niet hebben dat ze kuren heeft :X

Banden warm gereden en onderweg een paar keer gevoelt hoe warm ze waren.
Misschien een beetje te lomp warmgereden ,achterband was niet handwarm meer maar gewoon HEET O-) terwijl de voorband handwarm was

Zelfde stuk gereden als vanmiddag en wat denk je ...... :?

Gewoon niks |(
Niet glijden of andere vreemde dingen |( :(

was dus vanmiddag misschien toch een typische gevalletje van banden niet warm genoeg
(Zelfs niet na 1 uur rijden :? )

Ik heb niks aan de vering gedaan en niks aan de bandendruk :N

Snap er dus geen hout meer van

Ik blijf het wel in de gaten houden

@Gixxerdave

Hier toch iemand met het vermoeden dat er idd nog wat silicone was achtergebleven :Y
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag nog ff gelult met m,n dealert waar ik m,n k4 ingeruilt heb *D
En die vroeg ook nog of er veel verschil in zat qa sturen :) ik zo qa sturen had ik graag m,n oude terug.
Dus toen vroeg i van stuurde makkelijker in zeker,ik zo klopt.
Hij zo je oude was van achteren opgehoogt *D zat 1 of andere bus bij onder.

Dus zit nu zo te denken van of ik dat bij deze mischien ook ga doen. 8-)
Of zeggen jullie van niet verstandig ?
 
Wat houdt je tegen :?

als het de stuur eigenschappen verbetert : doen *O* :Y
Zijn er wel meer hier die dat gedaan hebben geloof ik :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan