Blik op de weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
SJEZUS........wat een ongelofelijk zeikwijf in dat laatste item zeg. GADVERDAMME!!!!

Je zal er maar mee getrouwd zijn :r :(

My thoughts exactly! :Y Loopt ze te klagen over kinderachtig gedrag (afsnijden valt in de categorie, aldus mevrouw), terwijl ze net daarvoor uiteen heeft gezet hoe kwaad ze zelf soms wordt als iemand anders iets fout doet...
"Ja, da's m'n karakter..." "Nou mevrouw, ik denk dat u daar de spijker op z'n kop slaat." B|
 
SJEZUS........wat een ongelofelijk zeikwijf in dat laatste item zeg. GADVERDAMME!!!!

Je zal er maar mee getrouwd zijn :r :(

EDIT

oh geweldig die mensen die zich zelf zo opnaaien :9

is de herhaling al op het www ?


gevonden op www.uitzendinggemist.nl ............ natuurlijk 8-)
 
Laatst bewerkt:
het paard is de voorloper van de motorfiets.........
1 pk is niet veel , totdat je er een trap van krijgt.............. _O-
 
8 Mei De speeltuin bij Roosendaal bij blik op de weg
Met uiteraard de nodige Forum mensen

Met een leuk optreden van Hoekske himself!! :+ :+

(koste me gvd wel 6 weken m'n rijbewijs :(
 
En hoekske, hoe herkennen we jou? :+

Gelukkig heb je je rbw wel terug. Ik zal maar niet naar het geld vragen en de gemiste lol.
 
Is het niet een goed concept om bij beeindiging van "blik op de weg" een nieuw programma op de buis te zetten "weg met dat blik" waarin de gevaren van automobilisten in het verkeer vanuit een motorrijder wordt weergegeven en waarom alle auto's van de wegen gemeden moeten worden :+ ach de zendtijd moet toch opgevuld worden :)

mensen die zin hebben om het te produceren mogen zich hier melden :)
 
Laatst bewerkt:
Is het niet een goed concept om bij beeindiging van "blik op de weg" een nieuw programma op de buis te zetten "weg met dat blik" waarin de gevaren van automobilisten in het verkeer vanuit een motorrijder wordt weergegeven en waarom alle auto's van de wegen gemeden moeten worden :+ ach de zendtijd moet toch opgevuld worden :)

mensen die zin hebben om het te produceren mogen zich hier melden :)

Ik wel best een camera op mijn motor hoor. En mag mijn commentaar op de blikkende weggebruiker dan ook opgenomen? ;)
 
Och.... ik geloof dat weinig mensen zitten te wachten op een programma dat de verschillen tussen motorrijders en koekblikkers gaat benadrukken.....

Het gaat trouwens ook niet werken zonder de goedkeuring van onze "verkeerstsaar" Spee........ Dan moet er minimaal zo'n tuinlaaf in zitten die z'n voeten bij elke stap kust...... en moet het vooral gaan over het walgelijke scheurgedrag van ons motorrijders..... zodat Spee de volgende Draconische maatregelen kan aankondigen.....
 
Och.... ik geloof dat weinig mensen zitten te wachten op een programma dat de verschillen tussen motorrijders en koekblikkers gaat benadrukken.....

Het gaat trouwens ook niet werken zonder de goedkeuring van onze "verkeerstsaar" Spee........ Dan moet er minimaal zo'n tuinlaaf in zitten die z'n voeten bij elke stap kust...... en moet het vooral gaan over het walgelijke scheurgedrag van ons motorrijders..... zodat Spee de volgende Draconische maatregelen kan aankondigen.....
Tsaar? Verkeersridders sinds kort :P Ridder in de Orde van Oranje-Nassau B|

Is de tuinlaaf nu ook gepromoveerd tot page? :?

Nah ja... nog 5 jaar, dan gaat ie (hopelijk) met pensioen....
 
De laatste aflevering van wegmisbruikers ( :r ) die ik heb gezien (iig een stukje) was volgens mij ook puur anti-motor, ze lieten alleen maar extreme gevallen zien en niet de nette rijders of de lichte overtredingen :(
Als ik die Spee ooit voor m'n wiel krijg dan vergis ik me spontaan tussen rem en gas O-)
Laten we het maar een paniekreactie noemen :+
 
Och.... ik geloof dat weinig mensen zitten te wachten op een programma dat de verschillen tussen motorrijders en koekblikkers gaat benadrukken.....

Het gaat trouwens ook niet werken zonder de goedkeuring van onze "verkeerstsaar" Spee........ Dan moet er minimaal zo'n tuinlaaf in zitten die z'n voeten bij elke stap kust...... en moet het vooral gaan over het walgelijke scheurgedrag van ons motorrijders..... zodat Spee de volgende Draconische maatregelen kan aankondigen.....


Tja ik heb al vaker aan de uitspraken van die Nar gemerkt, dat hij weinig op heeft met de democratisch afgesproken regels. Tria spoliticas heeft hij i.i.g. niet van gehoord, want dan zou hij niet stelselmatig op de stoel van regelmakers en beleidsmakers proberen te zitten. Zijn taak is regels handhaven en niet regels maken !!!

Ik denk dat een deel van het conflict met Blik op de Weg zit in het feit, dat Leo over dat regeltjes maken door het BVOM opmerkingen heeft gemaakt in een uitzending en dat dat Dictator Spee ongewelvallig is en daarom moet Blik op de Weg zoals het in een goed georganiseerde dictatuur hoort maar verdwijnen. Want kritiek op een dictator of zelfs het durven tegenspreken, dat mag niet.

Op dezelfde wijze werken ook alle dictaturen, die wij met zijn allen becritiseren. Het enige verschil is, dat Leo als het goed is, nog niet voor zijn leven hoeft te vrezen. Monddood maken is voorlopig voldoende :X
 
Laatst bewerkt:
Tis alweer telaat... :(

En er bestaat ook nog niet zoiets als uitzendingNETgemist.nl
 
Laatst bewerkt:
net niet gemist....alhoewel, de aftiteling en natuurlijk de zwarte hanekam die zijn rijbewijs mocht afgeven (voorbeschouwing van de komende aflevering)

krtom alleen de laatste 30 seconden zijn leuk genoeg om te bekijken!
 
ging over files jongens. niet echt boeiend. tracktor omgekieperd, en een antiliaan die niet snapte (of deed alsof) dat 'ie niet mocht autorijden als z'n rbw ongeldig is.
 
ging over files jongens. niet echt boeiend. tracktor omgekieperd, en een antiliaan die niet snapte (of deed alsof) dat 'ie niet mocht autorijden als z'n rbw ongeldig is.

Ok... 1 dezer dagen issie wel op inet beschikbaar, dus mocht ik eens voor het buisje willen hangen en er is weer eens geen 'drol' op tv, kan ik altijd dat nog ff kijken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan