Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na lang wikken en wegen is het er toch van gekomen... ik heb vandaag een nieuwe GSX-R 750 K7 gekocht!!!!!! *D *D *D *D *D de blauw zwarte.. krijg hem op 12 mei.. kan niet wachten!
 
Na lang wikken en wegen is het er toch van gekomen... ik heb vandaag een nieuwe GSX-R 750 K7 gekocht!!!!!! *D *D *D *D *D de blauw zwarte.. krijg hem op 12 mei.. kan niet wachten!

*O* Gefeliciteerd *O* met je aanschaf en het is nog maar drie weekjes wachten.

:W
 
@ BBBrian: Tis een beetje aan de late kant maar morgen ochtend gaan we weer een tour maken richting de kop van Noord-Holland. We vertrekken om 9 uur bij de Burger King in Zaandam (afslag Zaanse Schans). Als je zin hebt om mee te gaan moet je het hier of in het Waterland topic maar ff posten of een mailtje naar me sturen (staat in me profiel).
 
Laatst bewerkt:
@ BBBrian: Tis een beetje aan de late kant maar morgen ochtend gaan we weer een tour maken richting de kop van Noord-Holland. We vertrekken om 9 uur bij de Burger King in Zaandam (afslag Zaanse Schans). Als je zin hebt om mee te gaan moet je het hier of in het Waterland topic maar ff posten of een mailtje naar me sturen (staat in me profiel).

Oehh, morgen gaat niet lukken. Vanavond feesten in amsterdam, dus dan zit alcohol nog in mn bloed. Das niet zo handig op een evenwichtsvoertuig.

Voeg me anders toe aan je msn, praat wat makkelijker denk ik.

keropiUNDERSCOREbwkAPESTAARTJEhotmailpuntcom

Weet niet of ik het hier al had gepost, die tandwielen wat is aan te raden? Tandje meer of minder en hoeveel en waar (voor/achter)?
 
Welke olie gebruiken jullie in de soes?
Heb sinds een aantal weken een GSX-R750 Y en wil de olie verversen, maar ik weet niet goed welke olie ik zal nemen... :?

10w40, merken zoals Motul, Shell en Castrol zijn wel goed. Ken ze ook niet allemaal
 
Zandvoort was super, mac d rijd ook lekker door :P .

Mick ook wel, maar iets te greetig, gelukkig was het niet de gixxer, maar nog zonden van de blade.

IMG_2287.jpg



volgende keer beter,

Heb alleen geen pak, helm, laarzen, enz enz meer en lichaam beetje auw ;(
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb als opknappertje een GSX R-750 uit 1990 gekocht. Nu heb ik hier een paar vraagjes over.

Hoe krijg ik de uitlaatbochten los? Er zitten van die inbusbouten op, maar die zitten zo vast dat de sleutel in de bout gaat doordraaien. Omdat de oliekoeler lek was is alles behoorlijk vet, dus niet vastgeroest, maar toch muurvast.

Gaat het kleppen stellen bij dit model met boutjes of plaatjes?

Ik heb een nieuwe oliekoeler nodig. Alleen nieuw zijn ze veel en veel te duur. Weet iemand hoe ik er aan eentje kan komen? Ik heb al diverse sloopbedrijven gebeld en via onderdelenzoeker en marktplaats een oproep geplaatst.

Alvast bedankt,

Manfred
 
Zandvoort was super, mac d rijd ook lekker door :P .

Mick ook wel, maar iets te greetig, gelukkig was het niet de gixxer, maar nog zonden van de blade.

[afbeelding]


volgende keer beter,

Heb alleen geen pak, helm, laarzen, enz enz meer en lichaam beetje auw ;(


Zwaar balen man maar je bent zelf verder nog heel dus dat is het belangrijkste :Y :Y

Dus Maccie gaf nu wel wat gas }) })
 
Zandvoort was super, mac d rijd ook lekker door :P .

Mick ook wel, maar iets te greetig, gelukkig was het niet de gixxer, maar nog zonden van de blade.

[afbeelding]


volgende keer beter,

Heb alleen geen pak, helm, laarzen, enz enz meer en lichaam beetje auw ;(

Das nie zo mooi :N

Verder lichamelijk alles ok? (behalve wat blauwe plekken uiteraard.)

Edit: kep het al gelezen in de gixxermeeting topic.

Sterkte met het herstel van jou en de blade!
 
Laatst bewerkt:
Zandvoort was super, mac d rijd ook lekker door :P .

Mick ook wel, maar iets te greetig, gelukkig was het niet de gixxer, maar nog zonden van de blade.

[afbeelding]


volgende keer beter,

Heb alleen geen pak, helm, laarzen, enz enz meer en lichaam beetje auw ;(

Damn was jij dat die er vanaf schoof :?
Wat was er gebeurt :?


Ik had et niet eens door sorry |( was anders even langs gekomen ,mijn excuses :}
ben de hele dag niet verder als Suzunki ,KawaRamon ,ReneH ,Foxx en Weirda gekomen sorry :}

Met mij ging het op zich wel ,ik had alleen iets meer verwacht van m'n eigen
Ik zat WEER met die bochten en zithouding te kloten :( :X B|
Ga je met een leuk tempo rond lijken je lijnen op die van iemand die de vorige avond zwaar heeft door gezopen B|
Rij je goed lijnen word je ingehaalt door een bejaarde B|

Wel 's middags even aan het stoeien geweest met iemand op een FJR en een TL1000 :P
TL1000 was op het rechte stuk makkelijk ingehaalt ,alleen bij bochten werd ik dus weer even met m'n neus op de feiten gedrukt ;(
Kon hem een paar bochten net voorblijven ,maar dat was ook maar echt net

Nog even een tijd achter ReneH gereden alleen de 2 laatste ronde was hij me toch effe iets te vlug :P
Was even in de trend van : waar de F*#K is Rene gebleven :? :)

Ik kon wel heel goed merken ,zelfs bij marshalls *O* dat ik met de Hyperpro vering eerder op het gas kon als mensen met standaard vering
Scheelt echt veel :Y

nou alleen dat smerige counter steeren eens doorkrijgen ,lukt dus echt voor geen meter '(

Zwaar balen man maar je bent zelf verder nog heel dus dat is het belangrijkste :Y :Y

Dus Maccie gaf nu wel wat gas }) })

:Y ,ik heb geoefend O-)

ik wil het wel aan de veilig kant houden ,het is en blijft een hobby he
Als ik het niet vertrouw stop ik liever dan stomweg doorgaan en m'n 750 plat leggen
Vind ik haar toch net iets te waardevol voor :P

even een kleine impressie hoe het ging :P :
full


met dank aan Kawaramon & Suzunki voor het fotograferen :}
 
Laatst bewerkt:
Ag zo ben ik ook jo rij ok altijd in veilige modus :P

Maaruh was ook heerlijk weertje bij jullie dus :9~
Jammer dat de Superbike's op zelfde dag viel anders was ik ook wel gekomen :P
Nu heerlijk als Vip bij Molenaarracingtent gezeten *O* *O*
 
Heeft iemand hier ervaring met een XENON H.I.D. KIT van TIGER :?

die staan voor 89,95 te koop op Marktplaats :Y
Wil even weten of dit degelijk spul is

Staat ook een XENON HID CONVERSIEKIT op Marktpaats
Staat alleen geen merk bij :N

Vragen ze € 129,- voor
 
te kloten :( :X B|
Ga je met een leuk tempo rond lijken je lijnen op die van iemand die de vorige avond zwaar heeft door gezopen B|
Rij je goed lijnen word je ingehaalt door een bejaarde B|


geeft niks, als je eenmaal je lijnen goed rijdt, wordt je tempo vanzelf ook weer leuk, en het stuurt ook een stuk prettiger.
Zit net ff naar die foto te kijken, volgens mij heb ik je nog wel ff door de paddock zien rijden.
 
geeft niks, als je eenmaal je lijnen goed rijdt, wordt je tempo vanzelf ook weer leuk, en het stuurt ook een stuk prettiger.
Zit net ff naar die foto te kijken, volgens mij heb ik je nog wel ff door de paddock zien rijden.


zou kunnen :Y

ik heb jou gemist '(

Als ik rustiger ga rijden kan ik beter terug naar de gele groep B| ,weinig zin in :P
Dit jaar nog een keer of 3 proberen te gaan :Y
Kijken of het voor S4S of DPM mogelijk is een paar keer voor of achter me te rijden om m'n gepruts te bekijken ,kunnen ze me daarna op m'n kloten geven voor wat ik verkeert doe :P

Was gisteren weer de eerste keer sinds vorig jaar september
Denk dat ik weer even in moet komen :P

rechte stuk ging goed ,halve weg de bocht al beginnen met acceleren *O* en op het rechte stuk een meerdere keren het beestje toch nog op 13/14000 toeren in de 4de versnelling gehad *O* (is een gangetje van zo'n 240/250 zeker :? )
Nog een paar keer geprobeert de 5de te gebruiken maar moest dan wel erg hard in de ankers voor de Tarzanbocht en het was daar al redelijk zwart van het rubber :) (gebruik nog steeds alleen de voorrem :P )

daar wel meerdere malen wat mensen ingehaalt *O*
voelt een stuk beter dan zelf iedere keer ingehaalt worden *D
 
Laatst bewerkt:
@BBBrain

jij vroeg van de week nog iets over kettingen als ik het me goed herinner :Y

Kijk hier eens :
DID Ketting + tandwiel set

DID schijnen best goeie kettingen te zijn :Y (concurrent van Tsubaki :? )

Heb zelf geinformeert en ik zou voor de mijne voor de ketting en de tandwielen samen € 150,10 moeten betalen (is inclusief verzendkosten :Y )

Weet dus niet wat de gangbare prijzen zijn maar misschien eens interessant om te informeren :P

Heb de man al een mail gestuurd en kost me gewoon 142,40 incl verzendkosten! Nou, vind ik wel een aardige prijs. Binnenkort maar even bestellen.

Zandvoort was super, mac d rijd ook lekker door :P .

Mick ook wel, maar iets te greetig, gelukkig was het niet de gixxer, maar nog zonden van de blade.

[afbeelding]


volgende keer beter,

Heb alleen geen pak, helm, laarzen, enz enz meer en lichaam beetje auw ;(

Zonde Mick, gelukkig heb jezelf niets ernstigs. Wat gebeurde er?



even een kleine impressie hoe het ging :P :
[afbeelding]

met dank aan Kawaramon & Suzunki voor het fotograferen :}

Nice picture, en aan je pak te zien: Ik heb je wel gezien, maar wist niet dat JIJ dat was. Volgende keer beter!

Waar zijn je schaafplekken op je kneesliders?






:+

Die heb ik ook niet hoor, ja een beetje. Ik ben en loop nogal lomp in complete outfit, dus loop overal tegenaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan