Chopper verbouwing

Ninoter

MF'er
19 mrt 2007
200
0
Ja ja het gaat gebeuren. De chopper moet nog gekocht worden maar 1 ding weet ik zeker het word een intruder 800.

Alleen ben ik al aan het voorbereiden om te gaan verbouwen.

Vraag: *Zo'n klein zadeltje erop, kan je dat ergens bestellen of maken ze dat zelf?

*Hoeveel zou het kosten gemaakt of zelfmaak?
 
De oude, bj rond 93.
Heb wat aardige gezien en ik weet zeker dat het deze word!
 
Die hebben een los voor en achterzadel. Daar kun je dus je passagierszit gewoon afhalen. Moet je alleen ruimte in je zijkap maken om wat electra in weg te werken.

Onhou wel dat het voor de 800 moeilijker is om passende onderdelen te vinden dan voor de 700/750 en 1400.
 
Het mag wel maar je moet voldoen aan strenge RDW regels. Dus als het ooit zover komt (geen poen...) laat ik het doen bij www.mmvg.nl
 
Ja ja het gaat gebeuren. De chopper moet nog gekocht worden maar 1 ding weet ik zeker het word een intruder 800.

Alleen ben ik al aan het voorbereiden om te gaan verbouwen.

Vraag: *Zo'n klein zadeltje erop, kan je dat ergens bestellen of maken ze dat zelf?

*Hoeveel zou het kosten gemaakt of zelfmaak?

waarom geen 1400
 
koop geen 800 zijn haast geen onderdelen voor sorry maar praat uit veel ervaring
neem een 700 of beter een 1400 voor de 700 en de 1400 zijn genoeg spullen te krijgen
en denk niet een intruder is een intruder het past echt niet allemaal op elkaar
 
koop geen 800 zijn haast geen onderdelen voor sorry maar praat uit veel ervaring
neem een 700 of beter een 1400 voor de 700 en de 1400 zijn genoeg spullen te krijgen
en denk niet een intruder is een intruder het past echt niet allemaal op elkaar

En dit is helemaal waar :Y
 
Hoe kan dat dan?

Een 1400 kost toch alweer gauw een paar euro's meer maar aan deze tip heb ik zeker wat. Dan gaat het een 700 worden.

Is bij die 700 het zadel en achterzadel ook gescheiden van elkaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan