hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.
ook Belg ;)
cagiva raptor 650 regio oostenden,
gtz


full
Sjiriki *O* *O* *O* Wel nog een foto aub :Y


sheldon zal u dan in de beginpagina zetten, als hij kan want met die nieuwe
slaapkamer :o

:W
 
Als ze plat op de grond ligt doet het inderdaad er weinig toe hoeveel pk's ze heeft _O- _O- _O-

_O- _O- _O- Daar heb je wel een punt ja... :(
Ben gewoon rustig aan het uitkijken naar iets anders, zal waarschijnlijk nog tientallen keren van mening veranderen ook...
Ik weet wel al zeker dat ik iets wil met wat koppel onderin. Heb eens een proefrit op een Buell gemaakt en dat vond ik echt wel zalig. Dinsdag heb ik een ritje gedaan op mijn nonkel zijn BMW K1200RS en daar was dat zalige koppel weer :9~ ... Dat ding trekt echt in elke versnelling goed weg, vind ik veel leuker dan door de versnellingen te moeten raggen om de rest bij te houden.
En pk's zijn zeker niet alles, met mijn rijervaring gebruik ik ze toch bijna nooit allemaal, maar je voelt het verschil toch wel. Onlangs op een Ducati Monster 620ie gereden (60 pk), en daarop merkte ik bij doortrekken het verschil met de mijne (86pk) vrij hard.
Die SV650S is idd ook wel ok, maar de 1000 ziet er wat beter uit met die dubbele uitlaten. Aprillia zal ik eens op beginnen letten, eigenlijk nog nooit echt aan gedacht. Die van Kim is wel heel mooi natuurlijk.
 
@sheldon en forum mates

beste,mijn gebuur en ik(ratte en den belg dus)willen doodgraag ens een rondritje doen met onze forumvrienden dit ritje zou +- 150 km zijn,ratte zat vroeger in de organisatie van de lijnrijders hier in oostende en enkele mooie ritten liggen klaar om te doen ,wanneer jij hier mee akkoord gaat gelieve mij dit te laten weten ,wij hebben een leuk ritje klaarliggen richting kassel in france ;misschien vinden de mensen van het binnenland dit wat teveel kilometers na zo een eind te moeten komen waar ik begrip voor heb,zoals ik al ens heb gemeld via dit forum heb je in oudenburg een lofthotel voor motards aan kindvriendelijke :Y prijs :W graag had ik ook ens een reactie gehoord van onze ,,,,,hoeveel belgen zijn hier eigenlijk ?????vrienden,,,,,,,,dat het ook de moeite is om het uit te voeren,eventueel al wat vroeg een datum afspreken zodat mensen dit al vroeg in de agenda kunnen noteren

GRAAG EEN REACTIE :} :} :} :} :} :} :} :} :]

waar is lange zwa??
ringraider???

Zie ik ook wel zitten, maar wegens examens de komende maand kan ik niet garanderen dat ik mee kan (tenzij de rit na 21 juni valt natuurlijk O-) ...)
Duitsland zie ik wat minder zitten wegens geen originele uitlaat of db-killer.
 
_O- _O- _O- Daar heb je wel een punt ja... :(
Ben gewoon rustig aan het uitkijken naar iets anders, zal waarschijnlijk nog tientallen keren van mening veranderen ook...
Ik weet wel al zeker dat ik iets wil met wat koppel onderin. Heb eens een proefrit op een Buell gemaakt en dat vond ik echt wel zalig. Dinsdag heb ik een ritje gedaan op mijn nonkel zijn BMW K1200RS en daar was dat zalige koppel weer :9~ ... Dat ding trekt echt in elke versnelling goed weg, vind ik veel leuker dan door de versnellingen te moeten raggen om de rest bij te houden.
En pk's zijn zeker niet alles, met mijn rijervaring gebruik ik ze toch bijna nooit allemaal, maar je voelt het verschil toch wel. Onlangs op een Ducati Monster 620ie gereden (60 pk), en daarop merkte ik bij doortrekken het verschil met de mijne (86pk) vrij hard.
Die SV650S is idd ook wel ok, maar de 1000 ziet er wat beter uit met die dubbele uitlaten. Aprillia zal ik eens op beginnen letten, eigenlijk nog nooit echt aan gedacht. Die van Kim is wel heel mooi natuurlijk.



De mijne staat ook te koop :Y
































































binnen een jaar of twee :o :W
 
[afbeelding]

Cagivatjen eh 650tje, beetje verlaagd voor mn groot postuur "humhum"
khemn nog fototje van de Brutale ;-)

[afbeelding]

gtz *O*
Met ne Benelli Brutale heb ik ooit ook eens een testrit mogen doen. Da sleurt de stenen uit de grond en da stuurt zo licht als ne fiets. Da was echt een plezier om mee te rijden. Toen ik na de testrit op mijne Monster 620 moest stappen vielen de prestaties van mijne Monster serieus tegen.
 
Ge zult u duidelijk moeten een sp1 of sp2 kopen El baelos :)

Kweetnie of je het al weet Sjiriki , maar het is hier de traditie dat "nieuwe" belgen een koffiemeeting organiseren ;) In elk geval welgekomen , heb u nog niet zien rondtuffen op de oude baan tss brugge en oostende :]
 
Heb vandaag weer heerlijk gereden :Y
Damn ben echt helemaal zot van mijn bergje :9 nu kan ik er al beter mee wheely'n dan met mijn 450 vroeger }) lekt alleen nog altijd olie uit de overloop :?
En ik heb al 3x mijn laars tegen de uitlaabocht gehad waardoor er een grote zwarte plek op die uitlaatbocht zit nu B|
Binnekort al binnen voor 2e onderhoud :+ (in 3 weekends tijd :X )

:W

Ik voel me zo *O*

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan