hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.
zolang het maar regent als de examens er zijn en daarna weer tropisch weer, zou mn jaar wel goed zijn. Die nieuwe hornets hebben wel iets, had eens 1 gezien bij caset rond torhout maar veel te zwaar in kilo's voor mij :-( miss als ik enkele jaren ervaring heb dat ik hem wel zou tgn kunnen houden

Bwa, 't is belangrijker hoe da aanvoelt.
Denk dat al ne moto over zijn punt is, t verschil tussen 160kg of 210kg enkel voelbaar is als je hem terug met recht duwen |(
 
Bwa, 't is belangrijker hoe da aanvoelt.
Denk dat al ne moto over zijn punt is, t verschil tussen 160kg of 210kg enkel voelbaar is als je hem terug met recht duwen |(

Daar kan ik van meespreken ja... Gelukkig waren er 'toevallig' enkele mede-MFers in de buurt om hem weer recht te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Daar kan ik van meespreken ja... Gelukkig waren er 'toevallig' enkele mede-MFers in de buurt om hem weer recht te zetten.

Ah zeg jij rijdt geregeld eens in ninove en omstreke, weet je toevallig niet dat krokelbaantje zijn om zo door te rijden naar dinant (moet ergens op weg naar de gavers zijn)

hebt dit ooit een keer gereden, ma was aan het volgen toen, en niet goed opgelet.
Zou dit graag morgenvroeg eens rijden :]
 
Ah zeg jij rijdt geregeld eens in ninove en omstreke, weet je toevallig niet dat krokelbaantje zijn om zo door te rijden naar dinant (moet ergens op weg naar de gavers zijn)

hebt dit ooit een keer gereden, ma was aan het volgen toen, en niet goed opgelet.
Zou dit graag morgenvroeg eens rijden :]

Was dat een klein weggetje of een gewone baan? Met 'om door te rijden naar Dinant' weet ik niet direct, Dinant is nog een heel eind weg van de Gavers.
 
Weet niet echt welk weggetje je bedoelt, maar het ziet er inderdaad goed te doen uit om binnendoor via daar naar Dinant te rijden. Je kan wel op die baan met goede bochten in Geraardsbergen (op weg naar daar passeer je dan de Gavers) afslaan naar Deux-Acren en zo richting Dinant rijden. Ziet er een niet al te grote weg uit met veel kronkels, misschien bedoel je die? Om via daar binnendoor naar Dinant te raken heb je wel een kaart nodig vrees ik. Ik ga het in elk geval eens proberen bij het volgende goede weer.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet echt welk weggetje je bedoelt, maar het ziet er inderdaad goed te doen uit om binnendoor via daar naar Dinant te rijden. Je kan wel op die baan met goede bochten in Geraardsbergen (op weg naar daar passeer je dan de Gavers) afslaan naar Deux-Acren en zo richting Dinant rijden. Ziet er een niet al te grote weg uit met veel kronkels, misschien bedoel je die? Om via daar binnendoor naar Dinant te raken heb je wel een kaart nodig vrees ik. Ik ga het in elk geval eens proberen bij het volgende goede weer.

Laat dan iets weten, als k kan rijd 'k zeker mee :Y
 
kweet dat er nog iem in koekelare rondrijd met een cagiv, staat soms in oostende bij jp en de bbq, iemand van hier?


Dat is bart en zijn ouwe(Peter) rijd rond met een brutale 910r. Het is wss een matzwarte 650 met een rood logo op de tank dat je bedoeld.Op www.motovrienden.be zit hij onder de naam reaper 996 en daar ben ik ook het meest te vinden. Dit zijn hoofdzakelijk mensen uit westvlaanderen die daar kind aan huis zijn.
 
Ik ben belg
woon in Limburg
huidige motor Suzuki Gsr 600

full
 
hey manne, en dames :W heb vandaag eindelijk een kleiner tandwiel gestoken vanvoor, was da effe een teleurstelling haha, vertrek daar,trek een wheelieke en kom tot het besef da da slechter gaat als ervoor,hoger in toeren moeten en bijna ever rap moeten rijden als ervoor :? nu had ik echt gedacht da da allemaal beter kon..enige wat beter gaat is da als hij omhoog gaat,hij deftig omhoog gaat :Y maar denk niet dat ik daar die 40 km in top aan ga verkwisten door iets minder aan mijn gas te moeten gaan draaien voor ne wheelie -O- en is er een rit gepland ergens? iets van duitsland en frankrijk? nu duitsland zie ik zitten, schoon brede kom bochten voor uw knie en band aan op te schuren en frankrijk klinkt ook tof,joe bar roots opzoeken haha,nog nooit geweest maar veel beloofd aan bepaalde personen ^^ is der al een datum gepland en is mijn soes welkom als ik meega/kan?
 
Deze ziet er niet slecht uit, op de prijs na dan...:
http://www.2dehands.be/honda-sp1-22380728.html?afdeling=moto

Ja voor nog een deftige zit je al snel rond de 7000 + al die dingen die hij er aan verandert heeft , ze schijnen wel wat bruter te zijn of een rsv waar je al wat hoger in toeren mee moet gaan

hier nog ene zelf met filmpje :9 , waar ik nog normaal naar ging zien voor ik mijn huidige had gezien . Maar ook veel geld . Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen
 
Laatst bewerkt:
wat zou je denken van 6/05/2007, morgen dus voor de snelle beslissers. *O* :Y of :N WHO DARES WINS
welk uur want kmoen wa werken bij marco aant buske aan alle nieuwe en 1 int bijzonder welkom :W katoh mijn koerskuip staat er weer op *O* vrijdag op zolder rijden ga jij hem leegmaken eerst :]
 
@ Sheldon : het was Den Belg zn idee :Y
Ik heb er enkel op geantwoord


oke dan, Den Belg.... wat wil je er verder mee, er zijn zeker al wat gegadigden :Y


Daar kan ik van meespreken ja... Gelukkig waren er 'toevallig' enkele mede-MFers in de buurt om hem weer recht te zetten.


da's nou ook toevallig ;)



Ik ben belg
woon in Limburg
huidige motor Suzuki Gsr 600

[afbeelding]


*O* Welkom marc999 *O*
sv wim is ook van Diepenbeek, misschien al eens voorbij zien vlammen,
ook voor jou geldt als je goede ideeën hebt of een motortocht weet,
laat het ons dan ook even weten,
we verwachten veel (on)zinnige posts van je :P
you're on the list :Y


Lang geleden dat langeswa hier was :?

[afbeelding]


:W


idd, waarschijnlijk de enigste hier met een sociaal leven :}


wat zou je denken van 6/05/2007, morgen dus voor de snelle beslissers. *O* :Y of :N WHO DARES WINS


dat is wel heeeeeeeel snel,
mijn vriendin heeft me voor morgenmiddag al geboekt,
dus zal me moeten excuseren |(



hey manne, en dames :W heb vandaag eindelijk een kleiner tandwiel gestoken vanvoor, was da effe een teleurstelling haha, vertrek daar,trek een wheelieke en kom tot het besef da da slechter gaat als ervoor,hoger in toeren moeten en bijna ever rap moeten rijden als ervoor :? nu had ik echt gedacht da da allemaal beter kon..enige wat beter gaat is da als hij omhoog gaat,hij deftig omhoog gaat :Y maar denk niet dat ik daar die 40 km in top aan ga verkwisten door iets minder aan mijn gas te moeten gaan draaien voor ne wheelie -O- en is er een rit gepland ergens? iets van duitsland en frankrijk? nu duitsland zie ik zitten, schoon brede kom bochten voor uw knie en band aan op te schuren en frankrijk klinkt ook tof,joe bar roots opzoeken haha,nog nooit geweest maar veel beloofd aan bepaalde personen ^^ is der al een datum gepland en is mijn soes welkom als ik meega/kan?


je bent altijd welkom, dat weet je toch????
Er is nog niets gepland, maar den Belg had een goed idee,
het is alleen nog afwachten of dit nog doorgaat *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan