waar vind je streetfighter onderdelen shop noord nederland?

multiballs

MF'er
12 jan 2006
171
2
assen
wie weet waar je veel streetfighter onderdelen kunt kopen in noord nederland?
dus een winkel waar je zo binnen kunt stappen en shoppen,
en niet een webshop of een zaak waar ze wel kunnen bestellen?

graag jullie reacties...

jb
 
Laatst bewerkt:
Fighters bestaan uit woeste mix van onderdelen, gemaakt tot 1 mooi en snel geheel. Your imagination is the limit..

De 1 koopt een kvs reservoir bij een winkel voor 80 euro, de ander zoekt 1 of ander metalen flesje bij de plaatselijke buurtsuper/smarskramer/vee & du/etc. De 1 koopt een duur stuurkapje van een duitse site, de ander frommelt wat aan met het spatbord van een scooter. Snapt u?
 
Fighters bestaan uit woeste mix van onderdelen, gemaakt tot 1 mooi en snel geheel. Your imagination is the limit..

De 1 koopt een kvs reservoir bij een winkel voor 80 euro, de ander zoekt 1 of ander metalen flesje bij de plaatselijke buurtsuper/smarskramer/vee & du/etc. De 1 koopt een duur stuurkapje van een duitse site, de ander frommelt wat aan met het spatbord van een scooter. Snapt u?

Pfffff ik was ff bang dat je zou gaan zeggen: er is maar 1 shop in N-NL ..... J&J. 8-)
 
ben namelijk op zoek naar een stuurkuipje....
met de rest ben ik wel creatief :-)

maar wil een net stoer bruut koplampje........
 
uiteraard maak ik het meeste zelf,
maar wil namelijk wel betrouwbare verlichting erop,
met keurmerk en goed licht,
de rest slijp las en buig ik ook zelf....

ben bij jenj geweest,
niet echt mijn zaak....wil niet zeggen dat het niets is hoor....maar...

thanks voor de andere site,
ga binnenkort eens bij bossiestr....langs...

mochten er meer adressen zijn,
plaats ze gerust,

greetz jb
 
Je vindt op internet meer piccies van stoere koplampjes/ stuurkuipjes dan je ooit zult zien bij de shoppies, dus je kan beter eerst kijken wat je wilt en daarna gewoon bestellen, maakt niet uit bij wie, want het spul is meestal niet op voorraad.
 
en bij jenj geweest,
niet echt mijn zaak....wil niet zeggen dat het niets is hoor....maar...


greetz jb

als ze met de onderdelen net zo vlot zijn als met aanpassingen aan een motorfiets...

dan komt je streetfighter inderdaad nooit af ;)
 
ben namelijk op zoek naar een stuurkuipje....
met de rest ben ik wel creatief :-)

maar wil een net stoer bruut koplampje........

wil je nou een stuurkuipje of een stoer bruut koplampje?

Er zijn tig verschillende kuipjes / lamjes te koop, er is geen een winkel die ze allemaal heeft.. ook niet in N-NL ;)
Het beste is gewoon te orrienteren op i'net of E-bay.de en dan maar zoeken naar iets wat jij mooi vind en dat leuk bij je fiets staat.


En anders kun je altijd bij de legerdump nog een nazi gasmasker halen en er twee waxine lichtjes inbouwen _O- _O-
 
Postorder van MGM-bikes werkt bij mij in ieder geval super goed. Indien nodig kun je naderhand ook prima technisch advies krijgen als dingen tegen zitten, maar ja daar hebben we natuurlijk nooit last van!! :+
 
een goedemorgen, ik ga deze zomer beginnen met motorrijden, en ik wil een aprilia rs250 uit vóór 1998 kopen, ivm het mooiere kontje. maar ik heb ooit op een streetfightersite eens een bike gezien, waarbij de spiegels onder het stuur hingen, ze zaten gemonteerd aan het stuur. weet iemand hoe dit heet en waar ik dit kan krijgen?
 
een goedemorgen, ik ga deze zomer beginnen met motorrijden, en ik wil een aprilia rs250 uit vóór 1998 kopen, ivm het mooiere kontje. maar ik heb ooit op een streetfightersite eens een bike gezien, waarbij de spiegels onder het stuur hingen, ze zaten gemonteerd aan het stuur. weet iemand hoe dit heet en waar ik dit kan krijgen?
http://www.mgm-bikes.de/neuteile/k021u008s001.htm
en
http://badbikes.de/online-shop

spiegel.jpg
 
Laatst bewerkt:
www.destoomfiets.nl

Goede lui, helpen je goed op weg. En hebben ook wel veel.


edit: ow, is al langsgeweest. ghehe :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan