Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk ??? (versus III)

hoeveel km rij je gemiddeld per week?

  • 10 tot 100 km

    Stemmen: 3 13,6%
  • 101 tot 200 km

    Stemmen: 9 40,9%
  • 201 tot 300 km

    Stemmen: 7 31,8%
  • 301 tot 400 km

    Stemmen: 0 0,0%
  • 401 tot 500 km

    Stemmen: 0 0,0%
  • meer.... veel meer

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.


ik heb maar 1 uitlaatje '(


full



*O* *O*
 
Eindelijk heb ik hem, hoewel de benzinemeter voorlopig niet werkt :? dus mag al ne keer teruggaan als de tank bijna leeg is.

Deze middag dan ff gestopt onder de weg om een natuurfotootje te nemen, doch de pitspoes was gaan lopen, als er kandidates zijn ? .... :]
full

Buiten een paar koeien op de achtergrond, geen ander schoon te bespeuren
full
full

full

full


Sheldon, volstaan de foto's om in het lijstje te komen of moeten er nog zijn, voorlopig heb ik er geen meer, maar die volgen wel.

Groetjes folks en nu kunnen jullie me ook spotten op de vlaamse wegen
 
Eindelijk heb ik hem, hoewel de benzinemeter voorlopig niet werkt :? dus mag al ne keer teruggaan als de tank bijna leeg is.

Deze middag dan ff gestopt onder de weg om een natuurfotootje te nemen, doch de pitspoes was gaan lopen, als er kandidates zijn ? .... :] [afbeelding]
Buiten een paar koeien op de achtergrond, geen ander schoon te bespeuren
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Sheldon, volstaan de foto's om in het lijstje te komen of moeten er nog zijn, voorlopig heb ik er geen meer, maar die volgen wel.

Groetjes folks en nu kunnen jullie me ook spotten op de vlaamse wegen




:} :} :} :} mooi zeker in dat blauw :}





Nee nu eens serieus :o


Mooie motor :} :} :} :}
 
@Evil Kim: ik ga normaal gezien zondag rijden met twee vrienden die allebei net hun motor hebben (enen heeft zijn nummerplaten van woensdag, dus ze hebben hem echt nog maar net). Ge moogt gerust mee als ge da ziet zitten, maar zal dus geen al te snel ritje worden. Ik moet ze wat leuke weggetjes tonen, ik dacht om via Brakel naar Geraardsbergen te rijden en dan door naar Edingen en terug langs Ninove. We zouden ergens na de middag vertrekken, ze gingen nog iets laten weten.

PS ik zal proberen om die computer morgenvoormiddag binnen te steken
 
@Evil Kim: ik ga normaal gezien zondag rijden met twee vrienden die allebei net hun motor hebben (enen heeft zijn nummerplaten van woensdag, dus ze hebben hem echt nog maar net). Ge moogt gerust mee als ge da ziet zitten, maar zal dus geen al te snel ritje worden. Ik moet ze wat leuke weggetjes tonen, ik dacht om via Brakel naar Geraardsbergen te rijden en dan door naar Edingen en terug langs Ninove. We zouden ergens na de middag vertrekken, ze gingen nog iets laten weten.

PS ik zal proberen om die computer morgenvoormiddag binnen te steken

cava voor mij is da goed.
zowel pc als ritje.

miss lijkt t dan alsof ik al goed kan rijden _O-
 
@Evil Kim: ik ga normaal gezien zondag rijden met twee vrienden die allebei net hun motor hebben (enen heeft zijn nummerplaten van woensdag, dus ze hebben hem echt nog maar net). Ge moogt gerust mee als ge da ziet zitten, maar zal dus geen al te snel ritje worden. Ik moet ze wat leuke weggetjes tonen, ik dacht om via Brakel naar Geraardsbergen te rijden en dan door naar Edingen en terug langs Ninove. We zouden ergens na de middag vertrekken, ze gingen nog iets laten weten.

PS ik zal proberen om die computer morgenvoormiddag binnen te steken



mag ik nie mee -O-
 
@Evil Kim: ik ga normaal gezien zondag rijden met twee vrienden die allebei net hun motor hebben (enen heeft zijn nummerplaten van woensdag, dus ze hebben hem echt nog maar net). Ge moogt gerust mee als ge da ziet zitten, maar zal dus geen al te snel ritje worden. Ik moet ze wat leuke weggetjes tonen, ik dacht om via Brakel naar Geraardsbergen te rijden en dan door naar Edingen en terug langs Ninove. We zouden ergens na de middag vertrekken, ze gingen nog iets laten weten.

PS ik zal proberen om die computer morgenvoormiddag binnen te steken
en ik????



:+
 
zeg mannen,
mijnen achterband is nu echt aan vervanging toe,
waar in het aalsterse zit een goeie(en goedkope) bandenboer???

rekkie

ps;mijnen bt014 heeft het 11000 km uitgehouden,ik moet echt sneller rijden
 
Van mij mag iedereen mee, maar misschien vinden de twee nieuwelingen dat dan wel een beetje intimiderend... En dan ben ik niet meer bij de 'betere' rijders ;( ;)
 
zeg mannen,
mijnen achterband is nu echt aan vervanging toe,
waar in het aalsterse zit een goeie(en goedkope) bandenboer???

rekkie

ps;mijnen bt014 heeft het 11000 km uitgehouden,ik moet echt sneller rijden



11000km :o zijn da volle banden :?


Ga eens zien bij Schockaert, zeg hem dat ik je gestuurd heb :Y
zal je wa minder moeten betalen....................................denk ik :+


Wel Vital zeggen want Katoh kent hij niet })

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan