aankoop chopper, weet niet welke

17 jul 2003
13
0
Sint-Truiden
Ik ga een tweedehands motorfiets aankopen en ben aan het kiezen tussen een "Suzuki Marauder V800" of een "Kawazaki classic V 800"
Zou er veel verschil tussen deze fietsen zijn. Zijn er gebreken aan de een of de ander? of zijn ze allebij heel goed!!!!
Help mij;;;;;
Of wat raden jullie mij aan welk machien ik zou kopen
 
heb een vulcan 800 classic en bevalt goed. Maar ik heb nooit op een ander gereden dus het is vrij subjectief. Wat ik wel vind is dat de vulcan een stoere motor is. En het oog wil ook wat.....
 
Tja..wat zal ik zeggen als Vulcan rijder ;) (al is het geen Cruiser).

Van de 2 die je noemt zou ik voor de Vulcan 800 gaan.
 
Wat dacht je van een BMW R1200C Cruiser ??
Kan er niet echt wakker van liggen...
maar ja, smaken verschillen nu eenmaal...
En ik zou ook liever m'n geld uitgeven aan een chopper waar een behoorlijke aftermarket voor bestaat... en dan moet je niet bij de BMW R1200C Cruiser zijn.
Als je uberhaupt al geld overhoudt voor die aftermarket spulletjes...
 
:] Ik dank jullie allemaal die mij geholpen hebben met de aankoop van mijn chopper.
Dus: Magnamaniac, Dism Black ACE, Kundelu, Mulder 71, Servier: ik heb een Kawasaki VN800C gekocht, hij rijdt zeer goed en ben tevreden.

Tonythedutchy en Gorilazz Boe, die BMW R1200C cruiser is natuurlijk ook een mooi machine maar er hangt een prijskaartje aan vast.
Ik ben zelf mechanieker van BMW wagens en ken de techniek zeer goed maar als ik die wil kopen moet mijn baas mij opslag geven . enz enz

:}
 
Allé ik ben aan het rijden.....
Nu nog een werkhandboek aanschaffen.
Hebben jullie misschien een goed adres of een URL waar ik deze kan bemachtigen.
:z
 
Terug
Bovenaan Onderaan