beginnen met chop rijden

Als je net je rijbewijs hebt moet je chopper gaan rijden

  • eens

    Stemmen: 6 14,6%
  • oneens

    Stemmen: 4 9,8%
  • huh?

    Stemmen: 31 75,6%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Hey mense ik ben 15 en wil later me Motor Rijbewijs halen ,ik ben aan het sparen voor een: Yamaha Dragstar 1100A, en die heeft 1.063 cc, mag je daaral op gaan rijden als je net je rijbewijs hebt? :?


he dit meen je toch niet he? :? 15 jaar en nu al aan het sparen voor de motor of ben je eigenlijk wel 15 jaar? ;)
Maar ja hoor knul! als je ouder dan 21 bent en je hebt je motorrijbewijs gehaald dan kan je gerust op 1100cc rijden!!! jonger dan 21 dan motor niet zwaarder dan 35kw.
Droom nu nog maar even lekker verder!!!
 
Hey mense ik ben 15 en wil later me Motor Rijbewijs halen ,ik ben aan het sparen voor een: Yamaha Dragstar 1100A, en die heeft 1.063 cc, mag je daaral op gaan rijden als je net je rijbewijs hebt? :?


volgens mij kun jij niet tellen of ben je aan het liegen of mij aan het proberen te dissen! in je profiel staat dat je geboren bent op 1-1-1970 dan ben je dus 15 volgens jou? jaja. is goed.

@magna (luchtmobiel)

ik begrijp wat je bedoelt voor zover een leek dat kan. dat zoiets je veranderd is 'begrijpelijk' en lijkt me erg zwaar (op zijn minst) ik ben gebeld door KLu en KLa maar weet het allemaal niet zonet. ik hoor vaak rare verhalen over die lui (ontgroening enzo) maar goed ik zie wel. alvast bedankt
 
[topic vervuil modus]
over die ontgroening, dat is allemaal bull... en dan nog, als je daarom al niet zou willen werken bij defensie...hoe bang ben je dan voor een kogel?het lijkt allemaal een ver van je bed show...maar niet dus...denk ook over zulke dingen na, dat is belangrijk!
 
volgens mij kun jij niet tellen of ben je aan het liegen of mij aan het proberen te dissen! in je profiel staat dat je geboren bent op 1-1-1970 dan ben je dus 15 volgens jou? jaja. is goed.

@magna (luchtmobiel)

ik begrijp wat je bedoelt voor zover een leek dat kan. dat zoiets je veranderd is 'begrijpelijk' en lijkt me erg zwaar (op zijn minst) ik ben gebeld door KLu en KLa maar weet het allemaal niet zonet. ik hoor vaak rare verhalen over die lui (ontgroening enzo) maar goed ik zie wel. alvast bedankt

Als je geen geb. datum opgeeft zet het forum je automatisch op 1-1-1970

Vraag me niet waarom :?
 
He dude, gewoon alles uitproberen. Kost wel wat (huur) maar dan weet je zeker wat je niet wilt...
Heb ik ook gedaan en kwam uit op Shadow 1100. Maar ja de prijzen :X :X

Duzz werd het een C2 VT 750 met wat opties. Rijdt heerlijk en je kunt er lange ritten mee maken.
Rij regelmatig voor werk Leeuwarden/Amsterdam en dat is geen probleem.

Succes met je keuze 8-)
 
he dit meen je toch niet he? :? 15 jaar en nu al aan het sparen voor de motor of ben je eigenlijk wel 15 jaar? ;)
Maar ja hoor knul! als je ouder dan 21 bent en je hebt je motorrijbewijs gehaald dan kan je gerust op 1100cc rijden!!! jonger dan 21 dan motor niet zwaarder dan 35kw.
Droom nu nog maar even lekker verder!!!


Uhm, sorry maar het is 25 kw i.p.v. 35 kw.

Als je voor je 21 bent je rijbewijs haalt (ook al is het één dag voor je 21ste verjaardag) mag je de eerste twee jaar alleen licht rijden.
 
hoi, ik ben een dame van 43 en heb nog maar sinds februari mijn eerste motor , een chopper suzuki savage 650 had nog nooit op een brommer of motor gereden , maar ben er dus wel gek op mijn echtgenoot rijd met de auto naar het werk en ik met de motor ,ik rij toch elke dag een dertig kilometer en kan je gerust zeggen dat ik er geen last van heb zit gemakkelijk is licht en een prima chopper om te beginnen zeker voor een vrouw , koop jezelf een chopper en je geraakt er vanaf het eerste moment verslaafd aan ,ontspannen aankomen op je werk moet je meer hebben?
 
Hallo,

Al jaren ben ik chopperfan (om het maar een naam te geven) en americafan. Nu mijn studie amerikaniestiek een beetje loopt en ik na veel horten en stoten (7 keer) nu een aantal jaar mijn koekblik-rijbewijs heb, is het tijd geworden om iets leuks te doen. Dus ik ben begonnen met motorrijlessen. ik rijd op een naked (gelukkig geen racer ofzo met van dat lelijke plastic) cb600 en vind :] heerlijk. Heeft iemand tips voor als ik over een tijd mijn rijbewijs heb. wat is er (over het algemeen) anders aan een chopper dan aan een ander type motor. welke low budget bike is het best om mee te beginnen (ik ben geen ervaren sleutelaar)? ook zoek ik een miniatuur model can de occ comanche in legergroen/zwart voor minder dan het belachelijke bedrag van 38,- (schaal 1:10, goedkoopste gevonden adres tot nu toe is rebelcars.nl)

alvast hartstikke bedankt voor alles wat je maar kwijt wil.

groeten
Pieter
 
Had hetzelfde probleem, beetje op internet gezocht, stond een verbouwde intruder vs 700 uit 87. Gaan kijken en gekocht (na wat afpingelen) Maar je moet wel iemand mee nemen die er verstand van heeft.
Rotzooi kun je overal kopen.
Nu een half jaar later nog geen problemen gehad,start altijd.
Rij er bijna elke dag na het werk op ca 50 km.

Hallo,

Al jaren ben ik chopperfan (om het maar een naam te geven) en americafan. Nu mijn studie amerikaniestiek een beetje loopt en ik na veel horten en stoten (7 keer) nu een aantal jaar mijn koekblik-rijbewijs heb, is het tijd geworden om iets leuks te doen. Dus ik ben begonnen met motorrijlessen. ik rijd op een naked (gelukkig geen racer ofzo met van dat lelijke plastic) cb600 en vind :] heerlijk. Heeft iemand tips voor als ik over een tijd mijn rijbewijs heb. wat is er (over het algemeen) anders aan een chopper dan aan een ander type motor. welke low budget bike is het best om mee te beginnen (ik ben geen ervaren sleutelaar)? ook zoek ik een miniatuur model can de occ comanche in legergroen/zwart voor minder dan het belachelijke bedrag van 38,- (schaal 1:10, goedkoopste gevonden adres tot nu toe is rebelcars.nl)

alvast hartstikke bedankt voor alles wat je maar kwijt wil.

groeten
Pieter
:] :] 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) '( :] 8-)
 
Had hetzelfde probleem, beetje rond gezocht op net, toen een intruder vs 700 uit 87 gevonden.
Gaan kijken en gekocht, rij er nu een half jaar op nog geen problemen mee gehad.
Bij aan koop gelijk filters en olie ververst.
Daarna een beetje gestript en kachelen maar.
Hallo,

Al jaren ben ik chopperfan (om het maar een naam te geven) en americafan. Nu mijn studie amerikaniestiek een beetje loopt en ik na veel horten en stoten (7 keer) nu een aantal jaar mijn koekblik-rijbewijs heb, is het tijd geworden om iets leuks te doen. Dus ik ben begonnen met motorrijlessen. ik rijd op een naked (gelukkig geen racer ofzo met van dat lelijke plastic) cb600 en vind :] heerlijk. Heeft iemand tips voor als ik over een tijd mijn rijbewijs heb. wat is er (over het algemeen) anders aan een chopper dan aan een ander type motor. welke low budget bike is het best om mee te beginnen (ik ben geen ervaren sleutelaar)? ook zoek ik een miniatuur model can de occ comanche in legergroen/zwart voor minder dan het belachelijke bedrag van 38,- (schaal 1:10, goedkoopste gevonden adres tot nu toe is rebelcars.nl)

alvast hartstikke bedankt voor alles wat je maar kwijt wil.

groeten
Pieter

Bijlage: intruder mini.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan