Keuzes..

De oplossing wordt in hetzelfde topic gegeven: koop een yamaha 8-)

Het ging hier om een jaren 80 model, zou het niet kunnen dat Kawa iets geleerd heeft? Ik zou dan VN 1500 jaar 97/98 kiezen. Of donderen de blokken hiervan ook uitelkaar?

Pfffff....
 
Nou ik weet niet hoor maar heb honda gehad was erg tevreden over de kwaliteit, alleen de lak vond ik wat minder heb ook een intruder gehad en was ook daarover tevreden kortom nooit gezeik.. heb nu een yamaha en hoop dat ik daar net zo veel geluk mee heb ........ ik denk zelf dat als jij uit die 3 merken kiest dat je wel wat goeds koopt uitzonderingen daargelaten, een beetje geluk kan nooit kwaad natuurlijk...
 
Dat mag hoor maar ik heb een poos bij Safe gewerkt en toch zeker een stuk of 10 van die dingen binnen zien komen met een kapot blok, van sommige kon je zo diverse blokdelen eruit schudden, zo ontploft waren ze......altijd die vliegwielen....


Oftopic...he Bral...oud collega 8-) ....
 
Als je de Intruder 1500 mooi vindt moet je hem gewoon kopen , die van mij is van 1998 en bevalt mij prima , goede techniek ,sterk blok , mooi model en onderhouds arm. Heb zelf nooit geen problemen gehad. Dus met andere woorden een dijk van een motor.

Heb zelf nooit geen problemen gehad met de d-compressie kabel en als het problemen geeft is het een kwestie van bijstellen.


Herman
 
De Intruder 1500 is een zeer gangbare motor , wordt veel verkocht en ingevoerd vanuit o.a. Duitsland , USA , enz. Daarom is het aanbod in Nederland vrij groot en de prijs concurerend. Dus doe hier je voordeel mee,

Herman
 
koop nou maar lekker een Yamaha en als je echt zekerheid wilt ga je maar lekker lopen (wel ff je veters strikken voor je van huis gaat...) :9
 
zandbakervaring???? koop een crosser!

Ga je nou op alle topics uit 2005 reageren en moeilijk doen? Waarschijnlijk heb je niks beters te doen, maar als MF je niet (meer) aanstaat dan post je toch gewoon niet meer?

Dat doe ik ook.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
45
Weergaven
5K
Anoniempje728
A
Terug
Bovenaan Onderaan