Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk ??? (versus III)

hoeveel km rij je gemiddeld per week?

  • 10 tot 100 km

    Stemmen: 3 13,6%
  • 101 tot 200 km

    Stemmen: 9 40,9%
  • 201 tot 300 km

    Stemmen: 7 31,8%
  • 301 tot 400 km

    Stemmen: 0 0,0%
  • 401 tot 500 km

    Stemmen: 0 0,0%
  • meer.... veel meer

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Scheelt dat veel want dat is toch wel een hele boekhouding na een eind ...
Weet ni hoeveel dat er kan vanaf getrokken worden , maar toen ik mijn moto destijds aftrok zei mijn verzekeringsagent dat deze erbij moesten (mochten) , idd das een heel stapelke papieren _O- , daar waren ze altijd blij mee. *O* , dat jaar scheelde het mij een 1200 euro dat ik minder moest betalen , kleren en onderhoudskosten inbegrepen.
 
welkom hier Jeroen,
hhmmm Zottegem...... ach ja een beetje zot moet je wel zijn om hier te komen,
we wachten op je piccie voordqt ik je defenitief in de lijst der Belgen zet *O*

zoals beloofd, hier een piccie :]
full


Zal em wel precies is mogen afwassen *D
 
Laatst bewerkt:
kheb hier nagekeken twas met de rit met katoh dus hij zal er ook van emmen tval mee ikke67km waar 50 dus 58euro slibernau schijnt iets meer
meer ast dubbel en dat met nen duc da valt toch moeilijk te geloven zé :?















:+ :+ :+ kben nogthans nen kalmen }) mor ni me ne moto :W
 
Pff heb een bestelling binnen gekregen van webshop uit duitsland en ben nie content :N
Had een 40tands "stealth" achtertandwiel besteld en heb er één met 44t gekregen :(
Ook handguards besteld maar is ook niet wat ik verwachte (geen bescherming voor je rem/koppelingshendel bij val ) -O-
Dusja die staan nu al te koop en ga acerbis handguards bestellen met alu beugels kost wel 115€ B|

@ Wendyken
Kwist nie dat een zxr 400 zo groot was als je weet wat ik bedoel.... :P
;)
 
Laatst bewerkt:
Pff heb een bestelling binnen gekregen van webshop uit duitsland en ben nie content :N
Had een 40tands "stealth" achtertandwiel besteld en heb er één met 44t gekregen :(
Ook handguards besteld maar is ook niet wat ik verwachte (geen bescherming voor je rem/koppelingshendel bij val ) -O-
Dusja die staan nu al te koop en ga acerbis handguards bestellen met alu beugels kost wel 115€ B|

@ Wendyken
Kwist nie dat een zxr 400 zo groot was als je weet wat ik bedoel.... :P
;)
wist ni dat ik nu eenmaal zo klein ben :+
 
*O* Joepieeeee gelukt *O* ik had 42/50 is 8 fouten dus juist gehaald.
nu nog wachten tot augustus :9~ en dan 6 uur rijschool en dan heb ik mijn voorlopig rijbewijs.
:]


congratz :)
kan alleen maar hope dat het bij mij ook zo goed gaat,

owja, kan ik een boek van iemand gebruiken, bespaart mij toch ook weer 18euros....
 
even iets over de de koffiemeeting van maandag. Is er iemand die meegaat en een beetje uit mijn richting moet komen, dan moet ik ni alleen naar die gevaarlijke coté rijden.
 
congratz :)
kan alleen maar hope dat het bij mij ook zo goed gaat,

owja, kan ik een boek van iemand gebruiken, bespaart mij toch ook weer 18euros....

Dank u het is van de eerste keer gelukt, maar ik deed het zonder boek,
ik heb geleerd via www.soundandvision.be echt een super site en gratis.
echt super er zijn vragen voor elk rijbewijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan