Orange County Choppers Merchandise?

Status
Niet open voor verdere reacties.
klopt... helemaal mee eens, echte commerciele crap.. ik zie ze zelden zelf een tank of iets maken, ik zie ze alleen maar spullen uitpakken uit dozen.. en die paul jr is echt irritant..

als je dan toch een t-shirt wil van een choppershop, doe dan van West Coast Choppers of Billy Lane.. Daar heb ik aardig meer respect voor dan die lui van OCC..

maar goed ieder zijn smaak..
 
:Y OCC = chopper
Als hij had gevraagd waar hij R1 meuk kon kopen had ik het in sport gezet.

Weet jij wel wat een chopper is??????
Ik krijg hier sterk de indruk dat je dat niet weet en ook geen moer kan schelen.
Hebben ze geen moderator die wel verstand van zijn topics heeft??

De MFcrew snapt het nog steeds niet geloof ik.
 
Weet jij wel wat een chopper is??????
Ik krijg hier sterk de indruk dat je dat niet weet en ook geen moer kan schelen.
Hebben ze geen moderator die wel verstand van zijn topics heeft??

De MFcrew snapt het nog steeds niet geloof ik.
:^
 
klopt... helemaal mee eens, echte commerciele crap.. ik zie ze zelden zelf een tank of iets maken, ik zie ze alleen maar spullen uitpakken uit dozen.. en die paul jr is echt irritant..

Idd, en áls ze dan iets 'zelf' maken gooien ze het in die waterstraalbak of laten ze het door Rick maken, zelf kunnen ze het niet waarschijnlijk. (ja ik weet dat ik nu betrapt ben op dat ik het wel eens gezien heb)
 
Ok, het is wel duidelijk dat niet iedereen het een leuke serie vind, maar daar ging dit topic niet over ;) Tuurlijk heeft het soap-achtige proporties aangenomen maar who gives a shit *O*

Thanx voor de tips verder, ga ze lekker bij de large bestellen :)
 
Valt me op dat de eerste reeks reacties in dit topic nou niet direct uit het chopperhoekje komt.
Nu is (na verplaatsen) een mooi topic over fijne occ-spulletjes misschien niet meer terug te vinden voor de liefhebber. :X :X








of ze moeten de zoek-functie gebruiken en dat doet bijna niemand meer hier......
 
Laatst bewerkt:
af en toe vind ik dat het te weinig om het bouwen gaat en teveel om de mensen die het bouwen.

zoals dat ze op vakantie gaan en gaan paardrijden ofzo, wat interesseerd mij dat nou.

ze gaan te weinig in op de details van het bouwen vind ik.

Helemaal mee eens, heb d'r trouwens wel een redelijk oud shirt van, ook bij de Large gekocht (om maar ff ontopic te gaan).

116719a.jpg


Vond de fiets erop leuk :P
Heb trouwens meer WCC meuk ;)
 
Laatst bewerkt:
ok bedankt voor de tips, topic mag eigenlijk wel dicht want veel verder dan occ=kots komen de meeste replies niet :P
 
Weet jij wel wat een chopper is??????
Ik krijg hier sterk de indruk dat je dat niet weet en ook geen moer kan schelen.
Hebben ze geen moderator die wel verstand van zijn topics heeft??

De MFcrew snapt het nog steeds niet geloof ik.
OP MF staat vast wat onder het forum Choppers valt: Van Virago tot Fatboy...laat al dat chroom maar eens zien! Dat jij nou vindt dat het alleen om zelfbouw gaat...


ok bedankt voor de tips, topic mag eigenlijk wel dicht want veel verder dan occ=kots komen de meeste replies niet :P

Oké...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan