Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk ??? (versus III)

hoeveel km rij je gemiddeld per week?

  • 10 tot 100 km

    Stemmen: 3 13,6%
  • 101 tot 200 km

    Stemmen: 9 40,9%
  • 201 tot 300 km

    Stemmen: 7 31,8%
  • 301 tot 400 km

    Stemmen: 0 0,0%
  • 401 tot 500 km

    Stemmen: 0 0,0%
  • meer.... veel meer

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht je al weten dat ik geen koffie drink !!! |( Thee ook al niet
Melk is voor de kat, die kreeg ik niet, Cola heb je niet in huis en chocomelk had je ook al niet :?

Misschien een fruitsapje ??? })



da's waar ook, je bent geen echte vent, want een echte vent drinkt koffie.... :+
enne... fruitsapjes???? Denk je dat ik mijn werk mee naar huis neem?? :9



Goeie avond,

Alle ja avond, zullen goeie maar laten vallen.


Sheldon geloof het of niet, maar heb vandaag ook zwaar gevloekt op automobilist, kwa vanuit aalst, over de autostrade naar denderleeuw terug, en uit de industrie zone (straat die rechts op steenweg uitkomt in een bocht naar links) kwam ineens een autootje gevlogen, ik ging ongeveer 80 en de vriendin was mee, geluk heeft diene kerel zich nog op zij kunnen zetten, want anders had k hem nooit kunnen ontwijken.

En toen bleef ie nog een tijd achter mij rijden ook.
K was al serieus mijn kas aan t op fretten, en aan de lichten stond em dan naast mij,
En weet je wat,



Hij bood zijn excuses aan.
En ja wat moet je dan doen, Buiten toegeven dat je ook wel eens een inschattingsfout maakt, en dat je ook soms afgeleid bent |(
Ah ja heb t em dan maar vergeven.



Terug thuis was 't al niet veel beter, commentaar op mijne rijstijl, en nog vanalles wat.
Ah ja kan t haar ook niet echt kwalijk nemen, toen ik nog examens had was k soms ook lastig.


Bon soit, heb ullen genoeg verveeld, vandaag is nen dag om snel te vergeten voor mij.


commentaar op je rijstijl, zeker meteen de laatste keer dat ze mee mocht,
moet ze maar goed vasthouden......
en anders laat haar maar eens bij Katoh achterop zitten,
dan zegt ze "ik zit veel liever bij jou achterop" })
 
Tja, kan mij wel voorstellen dat moeilijk is te vergelijken als je zelf niet rijdt,
Maar ondertussen zit er wa progressie tussen nu en vorige keer da ze meereed, dus ik ga al eens iets vlotter
 
ah ja, ge ga mij niet horen zeggen, dat k gelukkiger zou zijn zonder vrouwvolk, ma de wereld zou toch een stuk simpeler zijn ze :Y
 
ah ja, ge ga mij niet horen zeggen, dat k gelukkiger zou zijn zonder vrouwvolk, ma de wereld zou toch een stuk simpeler zijn ze :Y

iemand hier op het forum vertelde me:
heb je geen vrouw kom je er één tekort,
heb je wel een vrouw heb je er één teveel

wie was dat nou _O-
 
en normaal komt Darkened Soul ook nog even langs op dit uur,
zou hij het vergeten zijn???
 
rekkie zijn nieuw speelgoed
full
 
rekker ,Das een heeeeeeellllll groot verschil met uw vorig masjien he , het is wel top den deze ik vraag mij juist af hoeveel bier er in die koelboxen kunnen
full
 
dat er morgen iemand een klakske van LADA nodig heeft maak ik da ook zene :Y

Doe er mij maar eentje dan :+ .

@ Sheldon: klote, maar gelukkig heb je zelf niets.

@ rekker: mooie motor, gefeliciteerd ermee! *O*

@ MeXion: ik heb je gisteren gespot. Je reed om 17.50u op de rotonde (den Haring voor de kenners) in Aalst. In short en t-shirt, tss tss :N ;)
 
welkom, mooie motor. De wielen zijn wel roze he?

@denbelg: Cool, uwen helm!

zijn eigenlijk licht rood maja, moeten zwarte of witte op komen.
is de bedoeling dat ze mij zien voorbij vliegen , dank zij de velgen is dat geen probleem }) }) lol .... nee ze, ik ben vrij rustig O-) geen laag vlieger.
k'hou van de bochten maar niet zo zeer van de snelheid

onder tussen zijn er al een paar kleine dingen aan verandert , ingekorte plaat nummer , kleine pinkers en nu ben ik aan het denken om er van die kleine spiegels op te zetten die aan de zijkant van de handvaten staan, maar ben ni zeker of dat mooi gaat zijn.

mss heeft iemand een foto van een r6 met zo een spiegels erop ??? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan