Goedkoop piloten helm

Filipino

Die hard MF'er
3 dec 2005
813
0
Bunnik
He mensen,

Jullie als chopper rijders weten ongetwijfeld een zaakje waar je goedkoop een piloten helm kan kopen. Hij hoeft niet veilig te zijn want ik ga hem toch niet op het land gebruiken maar op het water (als een geintje)

Liefst zoek ik een soort F16 helm (dus wel modern type), met donker vizier en het zou helemaal top zijn als ik een luchtdruk masker erop kan doen.

Wie o wie kan me helpen? :)
 
Wat noem je goedkoop?

enne modjes, moet dit niet bij tekoopgevraagd of zo????
 
Laatst bewerkt:
voor 140 had ik er eentje zonder masker, splinter nieuw met bonnetje
maarja. das dus te duur

Ik heb wel nog een duitse helm voor 55€ (een repro voor op de brommer)
 
Laatst bewerkt:
voor 140 had ik er eentje zonder masker, splinter nieuw met bonnetje
maarja. das dus te duur

Ik heb wel nog een duitse helm voor 55€ (een repro voor op de brommer)

Wat bedoel je met een duitse helm; zon 1e wereld oorlog helm? :o :+


Nee ben echt opzoek naar moderne look piloten helm, ik geef les op catamarans op een grote zeilschool waar nog andere disciplines zijn, er is altijd een soort van strijd tussen, en ik wil dmv de piloten helm het geintje maken dat wij toch echt de snelste zijn, daar ga ik dus niet al teveel geld aan uitgeven :)

Nog andere mensen een idee?
 
Wat bedoel je met een duitse helm; zon 1e wereld oorlog helm? :o :+


Nee ben echt opzoek naar moderne look piloten helm, ik geef les op catamarans op een grote zeilschool waar nog andere disciplines zijn, er is altijd een soort van strijd tussen, en ik wil dmv de piloten helm het geintje maken dat wij toch echt de snelste zijn, daar ga ik dus niet al teveel geld aan uitgeven :)

Nog andere mensen een idee?

Ik heb geen zin meer in geintjes van dat kaliber!
 
pilot.jpg


zoiets dus :+
 
Nee, ik snap wel wat je bedoelt.
Ik had laatst een paar nieuwe mig helmpjes maar die zijn te duur voor die geintjes.
succes met zoeken.
 
Eerste post en meteen al iemand helpen :D héhé.

Als je op zoek wil gaan naar F16 helmen dan kan je best zoeken naar deze.

Gentex HGU/55 dit zijn de enige echte authentieke F16 piloten helmen. Maar ze kosten nieuw POKKEVEEL geld, dus je kan best naar deze helm zoeken op een tweedehandsmarkt. Maar nu weet je in elk geval naar wat je juist moet zoeken.

Als je de helm zoekt die Tom Cruise draagt in Top Gun zoek je naar de
Gentex HGU/33 helmet. De enige echte!

Ik hoop dat je er eentje vind, maar ik twijfel er aan want de meeste gaan over de 2 de handstoonbank voor 500-1000EUR.
 
Eerste post en meteen al iemand helpen :D héhé.

Als je op zoek wil gaan naar F16 helmen dan kan je best zoeken naar deze.

Gentex HGU/55 dit zijn de enige echte authentieke F16 piloten helmen. Maar ze kosten nieuw POKKEVEEL geld, dus je kan best naar deze helm zoeken op een tweedehandsmarkt. Maar nu weet je in elk geval naar wat je juist moet zoeken.

Als je de helm zoekt die Tom Cruise draagt in Top Gun zoek je naar de
Gentex HGU/33 helmet. De enige echte!

Ik hoop dat je er eentje vind, maar ik twijfel er aan want de meeste gaan over de 2 de handstoonbank voor 500-1000EUR.


Ik weet welke type nummers het zijn, daar kwam ik na wat googlen ook achter (toch bedankt!) maar zoals je zelf al zegt kom je dan alleen "echte" tegen, en zoals je hierboven kan lezen is dat een beetje overdone waarvoor ik deze wil gebruiken.


(Of je komt van die 1:6 helmen tegen, ziet er ook leuk uit, maar niet wat ik zoek ;) )

Iemand nog tips?

Belde een legerdump op: 270 euri haha
 
Helmen van straaljagers?? jezus die dingen kosten nieuw meer dan honderd duizend euro, heb ik me ooit een keer op discovery gezien.. dus denk niet dat dat er in zit.. neem trouwens ook aan dat je een neppe wil ofzo..
 
~
He mensen,

Jullie als chopper rijders weten ongetwijfeld een zaakje waar je goedkoop een piloten helm kan kopen. Hij hoeft niet veilig te zijn want ik ga hem toch niet op het land gebruiken maar op het water (als een geintje)

Liefst zoek ik een soort F16 helm (dus wel modern type), met donker vizier en het zou helemaal top zijn als ik een luchtdruk masker erop kan doen.

Wie o wie kan me helpen? :)[/quote

je mankeert toch niks ofzo :?
Ze worden met de dag luier hier.

Hier
≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen
 
Die Helicopter potten kosten op beurzen ca 150 €
En het zijn rotdingen, ze klapperen om je oren (op de motor) de mijne heb ik weggegeven aan The Wizzard , hier op ut forum ook aktief
 
Terug
Bovenaan Onderaan