Het 25kW topic deel 11!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier de foto's van mijn Fabbri double bubble dark smoke screen :) en een piccie van mn nieuwe heelplates. (ff snel geschoten met mn telefoon dus niet zeiken over de kwaliteit of de achtergrond ofzo :+ )

11627563.jpg

11627513.jpg

11627533.jpg

11627594.jpg


Ow Kaj, ik zou er even goed over nadenken wat je wil wat betreft die actie en K7.
En kies voor wat je gevoel je zegt (wel rekening houden met je uitgave patroon uiteraard :+ )
 
Ow Kaj !!

Aangezien het eerdere aanhaakpunt er was eigenlijk omdat wij dat verzonnen hadden om ff koffie te drinken en JIJ de koffie mee zou nemen.. Vroeg ik me af of je al zeker weet of je er nou bent of niet.
Anders haal ik het aanhaakpunt weg, want dan verzamelen we gewoon bij de lichtmis, daar kun je ook koffie drinken.

Laat ff weten pik :P

Uhmm... ik kan best ff koffie komen brengen? :+
 
Hier de foto's van mijn Fabbri double bubble dark smoke screen :) en een piccie van mn nieuwe heelplates. (ff snel geschoten met mn telefoon dus niet zeiken over de kwaliteit of de achtergrond ofzo :+ )

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ow Kaj, ik zou er even goed over nadenken wat je wil wat betreft die actie en K7.
En kies voor wat je gevoel je zegt (wel rekening houden met je uitgave patroon uiteraard :+ )

Wat een kutkwaliteit en een kutachtergrond zeg! :r :r

Verder mooi hoor! :9
 
Uhmm... ik kan best ff koffie komen brengen? :+

Nee dar gaat het niet om, anders schrap ik het gewoon, koffie kan ook gehaald worden bij de lichtmis in Nieuwleusen.

Eigenlijk was dit gewoon iets waar wij samen op kwamen en leek me wel een leuk plan, maar als je toch niet mee gaat hoef je ook geen koffie te brengen hoor ;)

VERZAMELPLAATS VOOR DE TT MEETING IS DUS BIJ DE LICHTMIS ONDERAAND DE AFSLAG NIEUWLEUSEN
 
Nee dar gaat het niet om, anders schrap ik het gewoon, koffie kan ook gehaald worden bij de lichtmis in Nieuwleusen.

Eigenlijk was dit gewoon iets waar wij samen op kwamen en leek me wel een leuk plan, maar als je toch niet mee gaat hoef je ook geen koffie te brengen hoor ;)

VERZAMELPLAATS VOOR DE TT MEETING IS DUS BIJ DE LICHTMIS ONDERAAND DE AFSLAG NIEUWLEUSEN

Okee.. dan blijf ik helaas in mijn bed liggen -O-
 
update dus, eerdere aanhaakpunt ertussenuit gehaald, we verzamelen nu gewoon met z'n allen bij De Lichtmis !

Zijn er mensen die met mij mee willen rijden richting de lichtmis (vanaf IJsselstein ergens een verzamelpunt waar ik sowieso MacReal en Tjaps zie) kun je me bellen/smsen: *knip*.




Het 25kw topic TT Assen meeting !
img-69526e33733ec934a0ad25195ec90323.png
astyle.gif


A-Style TT assen - 30 juni 2007
Wie gaan er mee:
- gRRaafie
- gRRaafie's pa
- YouriVLD
- MacReal
- Tjaps
- Pingey
- WASPY
- The-Hell
- BarrySV
- Stezz ( En wel optijd je nest uitkomen ! B| :+ )

ALGEMEEN VERZAMELPUNT
Wegrestaurant de lichtmis (Truckercafe onderaan afslag Nieuwleusen)

Adres

Hermelenweg 190
8028 PL Zwolle (noemen ze Zwolle, maar het is Nieuwleusen..)
kaartje.gif

Hier verzamelen we om kwart over 5/half6 !!!
Hier doen we een koppie koffie en wachten we tot iedereen die mee gaat er is !
kwart voor 6/6uur: vertrek, dan zijn we om 7 uur in assen :Y



* kaartje moet je zelf kopen !
Gewoon voor een staanplaats, het plan is dat we hier gaan zitten

full



 
Laatst bewerkt door een moderator:
B| Zorg dan gewoon dat je 40 euro erbij heb... Als je dan dorst heb kun je van mij wel wat drinken krijgen op de TT (of eten), dan kun je je gixxer ook komen showen :P

nee, sorry... moet eerst ff de rs klaar hebben voor het circuit..
 
Hier de foto's van mijn Fabbri double bubble dark smoke screen :) en een piccie van mn nieuwe heelplates. (ff snel geschoten met mn telefoon dus niet zeiken over de kwaliteit of de achtergrond ofzo :+ )

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ow Kaj, ik zou er even goed over nadenken wat je wil wat betreft die actie en K7.
En kies voor wat je gevoel je zegt (wel rekening houden met je uitgave patroon uiteraard :+ )

je moet hem eens poetsen. de lak is zo dof

siliconenspray }) }) }) }) }) }) }) })
 
je moet hem eens poetsen. de lak is zo dof

siliconenspray }) }) }) }) }) }) }) })

wd 40 *O*

Wd 40 voor schoonmaken ,vet maken, los maken, vast maken, laten blinken, vies maken, luchtverfrisser, deo, haarspray, tandenpoets, bakboter, boter voor op brood enz. enz. :+
 
je moet hem eens poetsen. de lak is zo dof

siliconenspray }) }) }) }) }) }) }) })
Je bedoeld het zij aanzicht...

Dat hoort die kuipdelen zijn matzwart ;)

edit: maar idd, ik moet 'm nog wel schoonmaken :+ zitten allemaal vette vingers op de topkuip van het ruitje erop zetten. Nog geen zin gehad om m schoon te maken :+
 
Laatst bewerkt:
het is geen 25kw MEETING meer.. maar gewoon het 25kw topic ;)

En het zijn trouwens nou al 4 meetings (waarvan er 2 nog moeten komen)
De eerste was een ander topic.. of is de meeting @ keen de 2e meeting?

@ Johan (pag 1): ik weet 't ;) vind het ook wel leuk om zo af en toe te kijken maar niet elke 2 minuten :+
Nee, wel van glimmen, je kan het trouwens ook gebruiken als schoenpoets! :+
Je bent sneller klaar als je zegt waar het níet voor te gebruiken is :9
 
Laatst bewerkt:
De eerste was een ander topic.. of is de meeting @ keen de 2e meeting?

@ Johan (pag 1): ik weet 't ;) vind het ook wel leuk om zo af en toe te kijken maar niet elke 2 minuten :+
Ik vind de meeting @ keen wel de 2e meeting, paintball meeting de 3e, en de tt assen 25kw meeting de 4e... Dat is ook de reden dat ik dit topic heb laten staan :Y
Je bent sneller klaar als je zegt waar het níet voor te gebruiken is :9

het is niet te gebruiken voor: -

Klaar :+

Edit: wat een tijd om te reageren pogo _O-
 
Laatst bewerkt:
# WASPY - OVB
# Stezz - OVB
# Starscream - OVB
# M3rcury's vriendin - OVB
# Jazzy - OVB
# t.i.m.o.n - OVB

weten jullie nou al of jullie komen of niet? :P
beter dat Stezz wel komt, ik heb zijn kaartje betaald, moet ie nog terug betalen B|

maar hij is z'n telefoon kwijt, dus niet te bereiken... en hoorde ook iets over zijn versnellingsbak, die zou beetje naar de klote zijn -O-

@gRRaafie, als Stezz meegaat, haakt ie ook aan bij ijsselstein..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan