Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

meteen zwarte bougies GS500

Pagina's:
  1. 1

Reg. datum:
29 apr. 2003
Ik heb een pulsgever vervangen van mijn gs500 en de motor draait nu op 2cylinders. Echter na een paar minuten heel mooi te lopen (geen overmatige rook uit de uitlaat) begint ie te pruttelen. Als ik de bougies er uit haal zit er op beide roet. Moet ik aan ontsteking of carburatie denken. ;r

BMW R1200R

Reg. datum:
01 nov. 2002
quote:
Op maandag 05 mei 2003 21:31 schreef Andame het volgende:
Ik heb een pulsgever vervangen van mijn gs500 en de motor draait nu op 2cylinders. Echter na een paar minuten heel mooi te lopen (geen overmatige rook uit de uitlaat) begint ie te pruttelen. Als ik de bougies er uit haal zit er op beide roet. Moet ik aan ontsteking of carburatie denken. ;r

Dit was toch al een ander topic?
GS500E
Dan moet je eigenlijk daar verder gaan.
en kan deze op slot
ik zie je daar wel weer!
Linkje naar mijn website BMW R1200R en Fazer 600 info.

You stupid woman.......

Reg. datum:
03 jun. 2002
quote:
Op maandag 05 mei 2003 21:31 schreef Andame het volgende:

Benzine/luchtmengsel te rijk :? of een slechte ontsteking :? , verkeerde bougies :? , als je mengsel en je ontsteking goed zijn kun je en bougie met een lagere warmtegraad nemen.
lifes a bitch......then I married one...22 YEARS
OuwelullenAppie
zzzzZZZZzzz

Reg. datum:
26 mrt. 2003
Luchtfilter vuil / choke blijft hangen / vlotterniveau te hoog (of vlotternaald sluit niet af)
foto album
www.barthuysmans.fotopic.net

Reg. datum:
25 jul. 2003
Bij mijn GS was er één van de twee bougies zwart. Dit kwam door een gebroken naald in de carburator

Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Hosting by True