Heb eindelijk een FJ1200

miccie

MF veteraan
24 dec 2006
15.501
9
Haarlem
Van het weekend heb ik deze motor aangeschaft. Het rijdt verschrikkelijk lekker, voelt in gewicht veel lichter dan m'n VF, terwijl de FJ toch zwaarder is. En het vermogen en koppel, wat kan je er lekker lang mee doortrekken zeg. Zo'n ruitje erop scheelt echt veel wat betreft op het bovenlichaam.

Ik heb vandaag meteen zo'n 150 km rondgetoerd hier in de omgeving.

Het is een '92er met ABS. Ikke helemaal happy.

05-1.jpg
 
ik heb ook een fj gehad ,superfiets vond alleen jammer dat het frame zo slap is.Maar techn. perfect!!heb nog wel een kofferset met frame voor de motor
 
en blijf metzeler banden rijden is de enigste band waar hij goed op rijd,ik heb wel 5 merken geprobeert
 
Gefeliciteerd!!!!! *O* *O* Namens een FJ1100 rijder. Btw ik heb niks te klagen met mijn bridgestone banden.
 
Thnx allemaal.
De afgelopen tijd heb ik hier al aardig wat dingen gezocht en gelezen over dit model. (al lezende word ik wijzer haha) Ben natuurlijk ook meteen naar fj1200.nl gegaan.


heb nog wel een kofferset met frame voor de motor

Heb je daar misschien foto's van?
 
Laatst bewerkt:
*O*

Gefeliciteerd, namens een mede FJ-rijder ;)

Ik rij met Bridgestone en Avon :P

Iemand nog een puntbak/spoilerkuip/hoejehetnoemt in de aanbieding? Die van mij is in Duitsland gesneuveld '(
 
Hier ook een ex-FJ1200-rijder. Veel plezier van gehad (50k in 2 jaar). Heb overigens de hoge ruit na een tijdje vervangen voor een lage. Zag er beter uit en gaf minder herrie aan m'n oren.
 
Thnx all. Sinds dat ik 'm heb voel ik me meteen thuis op de FJ.

Heb gisteren iig wel andere spiegels gemonteerd (model cbr) omdat die wat breder zijn.
 
Thnx all. Sinds dat ik 'm heb voel ik me meteen thuis op de FJ.

Heb gisteren iig wel andere spiegels gemonteerd (model cbr) omdat die wat breder zijn.
Welk jaar/model cbr? Past dat zonder al te veel aanpassingen?

Die standaard spiegels zijn ideaal als je je eigen armen wilt bekijken :X
 
Welk jaar/model cbr? Past dat zonder al te veel aanpassingen?

Die standaard spiegels zijn ideaal als je je eigen armen wilt bekijken :X


Het zijn imitatie spiegels van de latere cbr (ik weet niet welke). Het enige wat er hoefde te gebeuren wat bij beide spiegels een gat een beetje bijboren omdat de afstand zo'n 2 mm te groot was. Eenmaal wat ruimer gemaakt zitten de spiegels perfect vast. En heb veel beter zicht naar achteren.
 
Het zijn imitatie spiegels van de latere cbr (ik weet niet welke). Het enige wat er hoefde te gebeuren wat bij beide spiegels een gat een beetje bijboren omdat de afstand zo'n 2 mm te groot was. Eenmaal wat ruimer gemaakt zitten de spiegels perfect vast. En heb veel beter zicht naar achteren.
Okay, bedankt voor de info.

Ga ik dan ook maar eens proberen.
 
Ik zal morgen een foto posten met het resultaat. Ik vind het zelf nog wel netjes staan ook!
 
Terug
Bovenaan Onderaan