Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

SP Meeting 2007

Pagina's:
«
»

46

Reg. datum:
22 aug. 2002
geschoren gewassen en gepoetst,SP is al klaar,tanken doe ik daar in de buurt wel.
nu een lekkere bak koffie,rond acht uur rijden we weg

Eroe Nazionale

Reg. datum:
22 okt. 2005
quote:
SP1KE schreef op 03 juni 2007 @ 07:34:
geschoren gewassen en gepoetst,SP is al klaar,tanken doe ik daar in de buurt wel.
nu een lekkere bak koffie,rond acht uur rijden we weg

:) Oeeeeeah, lekker geslapen!
:P Mrs Gobert heeft spierpijn.
*O* Tijd door een douche.
*D Om 9.00 staat Hondavtrsp1 voor de deur.

:Y Tot straks

Gobert - La Passione Passa dal Cuore

Io vi benedico - Fanclub Silvio Berlusconi

Reg. datum:
31 aug. 2003
Ja! Ben wakker....
Denk ik....
:?

Nog ff bakkie en een peuk en dan trappen we hem an.
Tot sow.
VFR750 F '96, CBR1100 XX '00, VTR1000 SP1 '01, FZS1000 Fazer '03

CBR1100 XX '01

VTR 1000 F

Reg. datum:
26 sep. 2004
Ikke ga mee! Ik probeer wel vooraan in de groep te rijden zodat ik niet zo veel hoef te remmen ;-)
Oh ja het zijn m'n remschijven die het probleem geven, dus dinsdag komen er andere op.
Het Michelin-mannetje op mijn band heeft z'n haartjes verbrand

Reg. datum:
16 jul. 2005
Helaas Helaas,tot vannacht 1 uur in het ziekenhuis gezeten
met mn zoon,daarna tot 4 uur aan zn bed gezeten tot dat
de medicijnen tegen psychose aanval ging werken.
Op dit moment gaat het iets beter,maar wil mn kind
vandaag zoveel mogelijk ondersteunen.
Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad,
volgende keer[juli]hopelijk wel van de partij.

KTM SM-T

Reg. datum:
21 okt. 2005
Krijg net een reminder van mijn agenda dat jullie vandaag gingen rijden... beetje te laat :(

ik ben vanmorgen al ff lekker wezen touren, maar ik zou eventueel foto's gaan maken bij maarssen terwijl jullie langs reden...

Maar daar zijn jullie nu inmiddels waarschijnlijk al wel voorbij :(

Toch nog veel plezier met het restant van de rit, ik ga me wel met andere dingen vermaken vanmiddag ;)
WWW.IKSPAMNIET.NL EN JIJ?
Twitter: @StefanMennes
KTM SM-T
KTM 530EXC
Honda CBR600F
01001011010101000100110100100000010100100101010101001100010001010101001100100001

need the speed

Reg. datum:
27 dec. 2006
jammer voor je modady, ik ben er geweest ik heb niet meegereden maar de opkomst was groots. veel sterke met je kleine
r1 powerrrrrr!!!

Reg. datum:
14 apr. 2007
net thuis aangekomen, zalig dagje, alleen voel ik me een beetje gestoomde broccoli! Lekker warm weertje was me dat. Tof jullie allen eens irl gezien te hebben! Over de rit: toffe samenwerking, goede begeleiding, mooi uitgestippeld... Heb er van genoten en dat er weer snel één mag zijn!

Grtz to all

ps: Helljay, sorry voor het verkeerd rijden... Was te druk bezig met het voorwiel tegen de grond te houden :P

Eroe Nazionale

Reg. datum:
22 okt. 2005
quote:
speener schreef op 03 juni 2007 @ 17:14:
net thuis aangekomen, zalig dagje, alleen voel ik me een beetje gestoomde broccoli! Lekker warm weertje was me dat. Tof jullie allen eens irl gezien te hebben! Over de rit: toffe samenwerking, goede begeleiding, mooi uitgestippeld... Heb er van genoten en dat er weer snel één mag zijn!

Grtz to all

ps: Helljay, sorry voor het verkeerd rijden... Was te druk bezig met het voorwiel tegen de grond te houden :P

Was inderdaad erg gaaf. Wij zijn reeds gedouched. 2 witjes achter de kiezen, vliegjes zijn van voorscherm verwijderd en Mrs Gobert heeft spierbijn in haar..... nou ja vul zelf maar in. Moet weer masseren vanavond.

May the °V° force be with you

Reg. datum:
16 jan. 2003
Was erg leuk ja!!!
Modady heel veel sterkte met de situatie..
We hebben allemaal aan je gedacht vanmiddag!
We doen het gewoon nog eens over maar dan wel met wat bochtigere wegen mijninziens.

Voor diegene die foto's hebben gemaakt mail ff naar me dan heb ik jullie mailadres stuur ik jullie een inlogcode en wachtwoord dan kunnen we alles online zetten en makkelijk bekijken!
don.wigmore kringelding gmail.com
De 1e veertien plaatjes zijn van mij!

Enjoy greetzzzz Don ;) IMG_4023 (Small).JPG

p.s. ff stemmen bij de poll op de beginpagina van het sp 1&2 topicje deel 9 a.u.b.
donnybrasco wijzigde dit bericht op zondag 03 juni 2007 18:12 (7%)
Wie twijfelt denkt tenminste nog! He who dances with bikes

Eroe Nazionale

Reg. datum:
22 okt. 2005
quote:
donnybrasco schreef op 03 juni 2007 @ 18:07:
Was erg leuk ja!!!
We doen het gewoon nog eens over maar dan wel met wat bochtigere wegen mijninziens.

Voor diegene die foto's hebben gemaakt mail ff naar me dan heb ik jullie mailadres stuur ik jullie een inlogcode en wachtwoord dan kunnen we alles online zetten en makkelijk bekijken!

Enjoy greetzzzz Don ;) [afbeelding]

.....en spingheuvels, speciaal voor modady

o_O

Reg. datum:
29 dec. 2004
quote:
donnybrasco schreef op 03 juni 2007 @ 18:07:
Was erg leuk ja!!!

Enjoy greetzzzz Don ;) [afbeelding]

p.s. ff stemmen bij de poll op de beginpagina van het sp 1&2 topicje deel 9 a.u.b.

14 ? ik zie er maar 1 ?
Patience is a virtue

* Resurrected *

Reg. datum:
23 dec. 2006
was errug gaaf!!!
ik heb goed genoten van al dat gebulder om me heen.....heerlijk.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar, en dan bedoel ik niet pas over een jaar.
Honda CBR 900 RR Fireblade Honda VTR 1000 SP-1 Aprilia Tuono 1000 R SPutnick Productions MFMM

VTR 1000 F

Reg. datum:
26 sep. 2004
@ Modady: Begrijpelijk dat je thuis bent gebleven. Gaat het inmiddels alweer beter met je zoon? Is vast ff flink schrikken. Heel veel sterkte ermee.

@ all: leuk om jullie allemaal (weer) een keer gezien te hebben! Ritje was goed te doen, zelfs met brakke remmen. Binnenkort weer een ritje doen?

VTR meeting 2007
Firegirl wijzigde dit bericht op zondag 03 juni 2007 19:09 (8%)

Reg. datum:
16 jul. 2005
quote:
Firegirl schreef op 03 juni 2007 @ 18:53:
@ Modady: Begrijpelijk dat je thuis bent gebleven. Gaat het inmiddels alweer beter met je zoon? Is vast ff flink schrikken. Heel veel sterkte ermee.

@ all: leuk om jullie allemaal (weer) een keer gezien te hebben! Ritje was goed te doen, zelfs met brakke remmen. Binnenkort weer een ritje doen?

VTR meeting 2007

Bedankt voor jullie warme reacties,dat het ook net moet gebeuren
in de nacht naar de leukste zondag,waar ik naar uit keek.Het gaat
wel wat beter,maar het is nog een tijdbom.Hopelijk ben ik er
in juli bij de VTR ontmoeting in arnhem wel bij.Fijn te horen
dat alles goed geregeld was,jullie hebben zich als waardige
motorrijder/sters gedragen volgens het restaurant, dank daar voor.

Reg. datum:
16 jan. 2003
quote:
Vodkat schreef op 03 juni 2007 @ 18:13:

[...]

14 ? ik zie er maar 1 ?

_O-

Okiedokie schat :j

http://i191.photobucket.com/albums/z148/thedonmeister/IMG_4016Small.jpg

http://i191.photobucket.com/albums/z148/thedonmeister/IMG_4018Small.jpg

http://i191.photobucket.com/albums/z148/thedonmeister/IMG_4019Small.jpg

http://i191.photobucket.com/albums/z148/thedonmeister/IMG_4020Small.jpg

http://i191.photobucket.com/albums/z148/thedonmeister/IMG_4021Small.jpg

http://i191.photobucket.com/albums/z148/thedonmeister/IMG_4024Small.jpg

http://i191.photobucket.com/albums/z148/thedonmeister/IMG_4025Small.jpg

http://i191.photobucket.com/albums/z148/thedonmeister/IMG_4026Small.jpg

http://i191.photobucket.com/albums/z148/thedonmeister/IMG_4027Small.jpg

http://i191.photobucket.com/albums/z148/thedonmeister/IMG_4028Small.jpg

http://i191.photobucket.com/albums/z148/thedonmeister/IMG_4029Small.jpg

VTR 1000 F

Reg. datum:
26 sep. 2004
Voor degene die vroeg waar je de MF stickers kan bestellen:

MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

my other ride is ur mama

Reg. datum:
25 jun. 2003
iedereen weer veilig thuis ?
Miehoe heeft t helemaal gered *O*
saw the light...............and it was .....................Orange

rsv4"black lightning"

Reg. datum:
04 jul. 2003
Jeps ik ben ook weer thuis: eigenlijk al een tijdje. We waren om 18:30 thuis en daarna ben ik doorgereden naar Maastricht. Op de markt was dance tour, dus daar lekker op het terras gezeten. Op een gegeven moment zag ik nog SP-rules over de markt denderen met de VTR.

Mijn duo-passagier vond het erg leuk, en ik wil jullie bedanken dat jullie hem zo op zijn gemak hebben doen laten voelen. Hij wil nu zo snel als mogelijk zijn motorrijbewijs halen hahaha. (En hij had een houten reet, maar daar had ik hem voor gewaarschuwd!)

De route was erg mooi: nooit gedacht dat er zoveel water in Nederland is! haha. Gelukkig werkte het "zet-de-weg-af-systeem" prima! Zoals ik al eerder schreef, een genot om de hele bus langs te zien bulderen toen ik zelf aan de beurt was!

Verder vond ik het een erg gezellige en relaxte sfeer. Oude bekenden, en nieuwe mensen gesproken. Op naar de volgende meeting!

Oohja ik zal met en met wat aan de film gaan monteren, dan hebben jullie iets om naar uit te kijken!

@ modady: Zulke ervaringen lijken me heel eng, sterkte met de hele situatie!
The delicate sound of V-four Thunder, Rapid bike 3 te koop (incl.kabels voor een VTR-SP2)

Reg. datum:
14 apr. 2007
quote:
modady schreef op 03 juni 2007 @ 19:38:

[...]

Bedankt voor jullie warme reacties,dat het ook net moet gebeuren
in de nacht naar de leukste zondag,waar ik naar uit keek.Het gaat
wel wat beter,maar het is nog een tijdbom.Hopelijk ben ik er
in juli bij de VTR ontmoeting in arnhem wel bij.Fijn te horen
dat alles goed geregeld was,jullie hebben zich als waardige
motorrijder/sters gedragen volgens het restaurant, dank daar voor.

Hey modady, veel sterkte met de kleine man! Je het natuurlijk heel wat gemist, maar belangrijke dingen gaan voor! respect! hopelijk tot op de vtr meeting! veel fjne mensen leren kennen vandaag! :}
Grtz

@ Gobert; Have fun met de massage })

Sp1 > sp2 Black replica

Reg. datum:
06 apr. 2007
Hey Modady,

heel erg jammer dat je er niet bij was, en heel veel sterkte met je kleine jongen !!!
echt heel erg !

voor de rest wil ik iedereen heel erg bedanken voor mn eerste meet van t motor forum, het was echt super gezellig !
vanochtend eerst verzameld bij Donnybrasco :)
Sp1ke en vodkat waren daar al toen ik aankwam, en al snel volgden Pmugen en GUUS :)
na een gezellig bakje op de motoren gekropen om lekker naar de lage vuursche te rijden.
tot mijn verbazing was er echt een gigantisch mooi aantal sp1'tjes en ander veel schoon aanwezig ! 8-)

helaas kon ik niet mee met de tourrit, had het graag gewild, maar ik had een andere verplichting...
de verjaardag van mn oma. Soms gaan dat soort dingen gewoon voor.

maar ik wil bij deze gewoon iedereen bedanken die voor deze mooie dag gezorgt hebben.
Donny en zn vrouw voor de gastvrijheid!! en de rest van het forum voor het gezellig uitje !!
het was een geslaagde en gezellige dag, en hoop bij de volgende meet er weer bij te zijn !!

THANX !! :}

gr Mol :W
Laser titanium ovale demper, datatool alarm, Zero zwarte kuipruit, andere knippers voor, undertail, was zilver, maar krijgt deels de sp2 black kleuren;)

Reg. datum:
31 aug. 2003
Woeps....
Foto's had ik eigenlijk hier moeten posten. Naja...die staan dus in ons home-topic...

Was erg gezellig vandaag.
Eerst op mijn dooie akkertje naar Pmugen gereden. Daar iets te lang blijven ouwehoeren en daarna met mach 4 naar A'foort geknald. Dat begint goed.....
Bij Don aangekomen de lekkerste stroopwafel ter wereld naar binnen gewerkt en een bak koffie. Ook goed te doen.
In Lage Vuursche aangekomen ff een paar foto's geschoten en daarna een giga pannEkoek naar binnen gewerkt. Daar moest ik nog even voor gaan zitten want 11:30 was wat aan de vroege kant voor zoon maaltijd. Maar hij smaakte best.
Vervolgens met ze allen de brommers aangetrapt voor het ritje.
Ik denk ik ga maar een beetje vooraan rijden want het zal wel een gekkenhuis worden. Maar niets was minder waar. Mede door de drukte op de wegen en gepaste snelheid van de voorrijder viel het allemaal erg mee met de snelheid. Ging erg goed. Eigenlijk te goed dus ik heb me maar laten zakken tot achterin de groep want het moet wel een beetje spannend blijven. :)
Al met al heerlijk gereden, af en toe was het erg warm. Stukkie snelweg was even lekker afkoelen.
Eindpunt De Witte Bergen voor een paar mooie foto's en tot slot een ijsco.

Ik heb me prima vermaakt. Wanneer weer?

Ennuh..Mol. Die Oma van jou heeft wat gemist hoor..... ;)
VFR750 F '96, CBR1100 XX '00, VTR1000 SP1 '01, FZS1000 Fazer '03

CBR1100 XX '01

Reg. datum:
16 jan. 2003
quote:
Stefan-- schreef op 03 juni 2007 @ 12:34:
Krijg net een reminder van mijn agenda dat jullie vandaag gingen rijden... beetje te laat :(

ik ben vanmorgen al ff lekker wezen touren, maar ik zou eventueel foto's gaan maken bij maarssen terwijl jullie langs reden...

Maar daar zijn jullie nu inmiddels waarschijnlijk al wel voorbij :(

Toch nog veel plezier met het restant van de rit, ik ga me wel met andere dingen vermaken vanmiddag ;)

Jammer i.d.d. dat je niet gewoon wat afgesproken hebt met me ;(
Zo zie je maar weer dat je van bepaalde dingen later spijt krijgt :W

Graag gedaan jongens de deur staat altijd open voor jullie 8-)

my other ride is ur mama

Reg. datum:
25 jun. 2003
zo jongens , was gewedig , al ben ik af en toe iemand vergeten op te halen mijn exucses er voor komt ook omdat je bepaalde mensen neit kent een een belgisch kenteken is een belgisch kenteken voor mij en omdat je de mensen erachter niet kent .... en verder in Houten , tjsa :o

Het was een grote groep , maar ik vond het erg leuk, dat geklap van de motoren daar moet je gewoon van houden en als zag ik heel veel leuke reacties van de omstanders , sommige dachten ietsjes anders over maar ja :j

OP de terug weg ging het wat harder , omdat we maar elkaar in de gaten moesten houden en bidden datde motor van Miehoe het vol kon houden , maar hij heeft t keurig gedaan.Nog bij terug komst paar bochtjes gepakt en de sp heeft zijn werk weer goed gedaan.
Bedankt voor iedereen de aanwezig was om er een fantastische van te maken.
Leo jij vooral voor het voortouw nemen al was je niet aanwezig.
Sp1ke en Donny voor al het regelwerk :}
saw the light...............and it was .....................Orange

VTR Rulez

Reg. datum:
15 sep. 2004
Vond het een leuke dag! Vooral het rijden.... :]
Iedere keer verbaas ik me weer over al dat gedonder met zoveel vtr's bij elkaar!
VTR 1000F Firestorm, 1999, Dynokit, superpole dempers, stalen remleidingen en in koninginnedag Oranje!

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True