46
quote:SP1KE schreef op 03 juni 2007 @ 07:34:
geschoren gewassen en gepoetst,SP is al klaar,tanken doe ik daar in de buurt wel.
nu een lekkere bak koffie,rond acht uur rijden we weg
quote:speener schreef op 03 juni 2007 @ 17:14:
net thuis aangekomen, zalig dagje, alleen voel ik me een beetje gestoomde broccoli! Lekker warm weertje was me dat. Tof jullie allen eens irl gezien te hebben! Over de rit: toffe samenwerking, goede begeleiding, mooi uitgestippeld... Heb er van genoten en dat er weer snel één mag zijn!
Grtz to all
ps: Helljay, sorry voor het verkeerd rijden... Was te druk bezig met het voorwiel tegen de grond te houden
quote:donnybrasco schreef op 03 juni 2007 @ 18:07:
Was erg leuk ja!!!
Modady heel veel sterkte met de situatie..
We hebben allemaal aan je gedacht vanmiddag!
We doen het gewoon nog eens over maar dan wel met wat bochtigere wegen mijninziens.
Voor diegene die foto's hebben gemaakt mail ff naar me dan heb ik jullie mailadres stuur ik jullie een inlogcode en wachtwoord dan kunnen we alles online zetten en makkelijk bekijken!
don.wigmore kringelding gmail.com
De 1e veertien plaatjes zijn van mij!
Enjoy greetzzzz Don[afbeelding]
quote:donnybrasco schreef op 03 juni 2007 @ 18:07:
Was erg leuk ja!!!
Modady heel veel sterkte met de situatie..
We hebben allemaal aan je gedacht vanmiddag!
We doen het gewoon nog eens over maar dan wel met wat bochtigere wegen mijninziens.
Voor diegene die foto's hebben gemaakt mail ff naar me dan heb ik jullie mailadres stuur ik jullie een inlogcode en wachtwoord dan kunnen we alles online zetten en makkelijk bekijken!
don.wigmore kringelding gmail.com
De 1e veertien plaatjes zijn van mij!
Enjoy greetzzzz Don[afbeelding]
p.s. ff stemmen bij de poll op de beginpagina van het sp 1&2 topicje deel 9 a.u.b.
quote:Firegirl schreef op 03 juni 2007 @ 18:53:
@ Modady: Begrijpelijk dat je thuis bent gebleven. Gaat het inmiddels alweer beter met je zoon? Is vast ff flink schrikken. Heel veel sterkte ermee.
@ all: leuk om jullie allemaal (weer) een keer gezien te hebben! Ritje was goed te doen, zelfs met brakke remmen. Binnenkort weer een ritje doen?
VTR meeting 2007
rsv4"black lightning"
quote:modady schreef op 03 juni 2007 @ 19:38:
[...]
Bedankt voor jullie warme reacties,dat het ook net moet gebeuren
in de nacht naar de leukste zondag,waar ik naar uit keek.Het gaat
wel wat beter,maar het is nog een tijdbom.Hopelijk ben ik er
in juli bij de VTR ontmoeting in arnhem wel bij.Fijn te horen
dat alles goed geregeld was,jullie hebben zich als waardige
motorrijder/sters gedragen volgens het restaurant, dank daar voor.
quote:Stefan-- schreef op 03 juni 2007 @ 12:34:
Krijg net een reminder van mijn agenda dat jullie vandaag gingen rijden... beetje te laat![]()
ik ben vanmorgen al ff lekker wezen touren, maar ik zou eventueel foto's gaan maken bij maarssen terwijl jullie langs reden...
Maar daar zijn jullie nu inmiddels waarschijnlijk al wel voorbij
Toch nog veel plezier met het restant van de rit, ik ga me wel met andere dingen vermaken vanmiddag
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1