Let op, lees dit eerst voor het plaatsen van een topic !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rot toch op joh. Je bent gewoon niks meer dan een arrogante relnicht.
In die hele discussie rond het chopper-subforum heb je niets anders gedaan dan provoceren, afzeiken en voor god spelen. Je hebt helemaal niets bijgedragen. En in jouw kielzog nog een paar van die losertjes die hier normaal ook nooit komen, behalve nu er wat te rellen valt.
Zo fucking zielig allemaal .....

Joh... jij post op een forum waarover je op een ander forum afgeeft.... en dan toch weer terugkomen om te posten...


Ga uitgerekend jij het nou niet over "zielig" hebben aub.
 
moet je om full member te worden op chopperstyle eerst op m-f geband worden?
 
Joh... jij post op een forum waarover je op een ander forum afgeeft.... en dan toch weer terugkomen om te posten...


Ga uitgerekend jij het nou niet over "zielig" hebben aub.
Uitgerekend ik ja, want dat is het enige waar jij op af kan geven; mensen die jou zien voor wat je bent .... En ik had gewoon zin om effe over je laarzen heen te pissen.

:W
 
Het is trouwens fetish.....

Komt zeker niet veel geld binnen als jij bonnen schrijft ????

Ach... wat lief, kom je je vriendje helpen... ? :)



Het lukt jou ook al niet om op de reply te reageren en dan wat zinnigs neer te zetten dus dan maar proberen of je persoonlijk of onder de gordel kunt spelen ??


Try again babe... 8-)
 
Ai....heb ik een teer punt gevonden ?????


Geef niet, joh. We kunnen niet allemaal gestudeerd hebben....toch ???
 
Ai....heb ik een teer punt gevonden ?????


Geef niet, joh. We kunnen niet allemaal gestudeerd hebben....toch ???

Nee, gezien de stijl waarin je nu bezig bent en wat ik ergens aan uitspraken van jou heb gelezen ben je ergens op uit..... sta ik boven gozert ;)


Het topic gaat omlaag, dat hoeft niet.
Laten we het weer over het onderwerp hebben waar het over gaat.
On-topic heet dat.
 
On-topic: Let op, lees dit eerst voor het plaatsen van een topic !!!

Ik heb het gelezen.
En nu dan?







Flauw, maar wel leuk _O-

Maar wat ik even wilde opmerken: het hele topic gaat al lang nergens meer over. Waarom zou iemand dat dan eerst moeten lezen.
 
Het topic gaat omlaag, dat hoeft niet.
Laten we het weer over het onderwerp hebben waar het over gaat.
On-topic heet dat.
Het leek hier weer een beetje een richting op te gaan (het choppers-subforum, niet dit topic), totdat jij je er weer eens met je botte kop mee ging bemoeien.

Blijf jij maar lekker met je pikkie voor god spelen, je ego zal wel wat te kort komen ...... :r
 
On-topic, had ik al gezegt, toch ?? Vanaf hier dan iig.

Zoniet rest niets anders dan een slotje.
Dat is dus geen censuur, maar het resultaat van de eerstvolgende off-topic reactie.
 
Laatst bewerkt:
Zoniet rest niets anders dan een slotje.
Hou je vooral niet in joh. Leef je uit, you know you love it .....

Kom op grafsteen, [tv-domineemodus aan]WE KNOW YOU CAN DO IT![tv-domineemodus uit]

Go, Go, Go, Go, Go, Go, Gooooooooooo Druipsteen ........
 
Hij werd hedenochtend wakker, keek onder het dekbed en schrok zich te pletter;
zo groot had hij hem nog nooit gezien }) })

Laat hem nu juist afgelopen nacht gedroomd hebben over stenen *D *D
 
jammer dat we niet weten hoe grafsteen er in het echt uitziet.

full
 
Slotje dan maar.

Ik heb me erg lang erg tolerant opgesteld en zelfs voor de verandering eens wat beledigingen maar laten waaien om eens te kijken of gewoon normaal blijven doen nut heeft, maar als jullie echt niet willen... dan maar niet. Niemand kan iig zeggen dat dit topic te vroeg of zonder reden op slot is gegaan. Lees de reply's eens rustig en onbevooroordeeld terug.


:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan