Benzinekraantje Virago

Status
Niet open voor verdere reacties.

Motor_muisje

Die hard MF'er
In memoriam
7 jul 2004
568
0
Heerjansdam
Misschien een heel domme vraag... waar zit het benzinekraantje bij een virago? :?
Deze morgen op onze knieen gezeten en niet gevonden |(
Voor alle duidelijkheid.. is niet de mijne he _O-
Wie o wie weet dat ? ;)
 
Ik heb thuis een service manual van de Virago, daar stat het vast wel in.

Maar ben nu op mijn werk en niet voor 6uur thuis, dus als je vraag dan nog niet beantwoord is zal ik even zoeken.

PS: welke Virago? type+jaar?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het manuel aan het doorspitten maar kom geen kraantje tegen. Ze praten hier wel even een pompje en een filter maar niet over een kraantje. Volgens mij zit er helemaal geen kraantje tussen?? Ga nog even verder lezen...kom er zo op terug.Gr Martin....PS je kunt het hier misschien beter vragen http://victor.messageboard.nl/10502/
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook al op onderzoek uitgegaan, maar is idd weinig of niet over te vinden.
P.S.
heb de link doorgespeeld hoor :) Thnx

Gr, Muisje
 
IK WEET HET WEER!!! (denk ik)

Ik heb namelijk ook een virago gehad uit begin '90. Bij mij zat het "kraantje" op mijn stuur. Zat een klein schakelaartje bij het linker handvat als ik mij niet vergis.

Niet echt een kraantje zoals vrijwel alle andere fietsen dus, maar electronisch geregeld.


PS, je bedoelt toch het on/off/res kraantje? toch???
 
Laatst bewerkt:
IK WEET HET WEER!!! (denk ik)

Ik heb namelijk ook een virago gehad uit begin '90. Bij mij zat het "kraantje" op mijn stuur. Zat een klein schakelaartje bij het linker handvat als ik mij niet vergis.

Niet echt een kraantje zoals vrijwel alle andere fietsen dus, maar electronisch geregeld.


PS, je bedoelt toch het on/off/res kraantje? toch???
:^

de 535 vanaf '90 heeft een dubbele tank (voorop en onder het zadel), hij heeft geen benzinekraan, maar wordt door een pomp geregeld, bij een telaag benzine niveau schakel je de reserve in met het schakelaartje op het stuur zodat de pomp in werking treed

zo was het iig bij mijn 535 uit 92 *D
 
Laatst bewerkt:
:^

de 535 vanaf '90 heeft een dubbele tank (voorop en onder het zadel), hij heeft geen benzinekraan, maar wordt door een pomp geregeld, bij een telaag benzine niveau schakel je de reserve in met het schakelaartje op het stuur zodat de pomp in werking treed

zo was het iig bij mijn 535 uit 92 *D
Dat klopt.



Waar zat dat kraantje ook alweer. niet waar je zo'n ding zou verwachten. dat weet ik nog. peins peins peins
Waar zat ie nou toch? peins peins, google google peins peins...
Hmm, laat maar. kijk vanavond wel.

*10 minuten later*

pompidompidom, maatlijntje hier, maatlijntje daar. maatlijntje zus circeltje zo (da's mijn werk, technisch tekenaar)
Verrek, 'k weet het weer! Op het stuur |(

Geheugen is een wonderbaarlijk iets :Y
 
Laatst bewerkt:
:} :} :} :}
Mijn collega gaat zo ff kijken of het idd op het stuur zit :Y .
Hij weet dat er een schakkelaartje op staat maar daar staat PASS. alleen weet hij niet of het dat is :?

Ik houd jullie op de hoogte *D
 
Heeft je collega zijn kraantje al gevonden?

Ja, hij kwam deze morgen naar me toe en zei dat hij het gevonden had... terwijl hij stond te tanken _O-
Hij zag ineens iets onder de gashendel staan en is es gaan kijken |(

Nog bedankt voor al jullie tips *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan