Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? deel IV

hoeveel koppen koffie drink je per dag

  • 1 tot 4 kopjes per dag

    Stemmen: 5 13,5%
  • 5 tot 9 kopjes per dag

    Stemmen: 9 24,3%
  • 10 tot 14 Kopjes per dag

    Stemmen: 1 2,7%
  • 15 of meer ???????

    Stemmen: 2 5,4%
  • ik lust geen koffie (optie voor de watjes)

    Stemmen: 5 13,5%
  • geef mij maar een bbq

    Stemmen: 15 40,5%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
yep, en 2 pk gaan we echt voelen op de openbare baan _O- , die rapid zit er nu 8000 km onder en kheb nog geen enkel probleem gehad met men rsv : :N (+/-130awpk gemeten bij wim motors)



Van de rapide heb k al veel dingen gehoord, op veel verschillende motoren, zowel moto's die "een spreekwoordelijke verviervoudiging" van pk's krijgen als moto's die ineens maar de helft achterwiel ezels meer hebben.
Dus nja blijkbaar moet je wat geluk hebben, of soms lang zoeken/werken voor het goed te krijgen.


Wat de mivv betreft, die zat er bij mij op toen k hem kocht dus weet niet goed hoe t anders is.

Ma uiteindelijk is't wel handig te weten dat mivv minder prestaties zou geven.

Vind hem toch een "degelijk" geluid produceren.
Heb al eens een leo gehad ook, e voelde geen verschil, leo daarna terug weggedaan omdat ik de mivv mooier vond en klonk (smaken zijn niet discutabel)

Ook heel even een shark gehad, op basis van het SP design, en deze lijk vlotter in toeren te trekken. Jammer genoeg kon de vriendin nietmeer meerijden want steuntje moesten er af, deze zit nu bij iemand anders. (Peter) en hij lijkt er toch enthousiast over, zegt ook dat em sneller in toeren gaat.


Bon momenteel hou k het bij de mivv, tenzij iemand een tigcraft op overschot heeft of een SP twin demper :9~
 
is hier iemand ?



:W
full
 
even voor een stand van zaken :

- rotaxmax XL :)
- Sheldon XL ;)
- el baelos M :o
- Evil Kim XL :+
- sv jakken L :P
- Wendyken S :j
- Den Belg XXL })
- Langeswa XL :z
- Atsui XL :?
- Bladertje XXL :9~
- rekker XXL :}
- md. rekker XXL :j
- Sjiriki S :j
- nakedbiker L :9
- Digifoto XXL 8-)
- ioclevius M B|
- andyken M :Y
- mexion XL *O*
- gixxerfreak M _O-

ik moet het nog weten van de volgende personen (indien je het al moest doorgegeven hebben doe het dan nog maar eens want dan heb ik erover gelezen :z )

Monsterman, katoh, slibernau, sethje.

Staat je naam er niet tussen en je hebt een shirtje gevraagd laat het dan ook nogmaar eens weten want dan heb ik er nogmaals overgelezen :z :z

en voor diegene die nog niks gezegd of beslist hebben, tis de moment :Y

Het ontwerp is dus datgene dat in de openingspost van deel 4 staat, en het worden zwarte T-shirts met witte opdruk.

@nakedbiker : joe got meel
 
Laatst bewerkt:
en wie gaat dat betalen en onderhouden ;)


Kost maar 3 euro per maand dus jaarlijks 3/12=36 euro
Das niet echt een probleem, paar concerten/eetfestijn/en deur tot deur rondes zouden moeten genoeg opbrengen :+


Vraag is wat zouden we der mee doen ?
had al wa een soort profiel selectie van de leden ingedachten.
Ma das wel wat werk.

verder blijft er een forum over (ma da hebben we hier al)
en aankondigingen ma die doen we hier ook al
 
Kost maar 3 euro per maand dus jaarlijks 3/12=36 euro
Das niet echt een probleem, paar concerten/eetfestijn/en deur tot deur rondes zouden moeten genoeg opbrengen :+


Vraag is wat zouden we der mee doen ?
had al wa een soort profiel selectie van de leden ingedachten.
Ma das wel wat werk.

verder blijft er een forum over (ma da hebben we hier al)
en aankondigingen ma die doen we hier ook al

foto's en verslagen van de meetings en idd wat foto's van de wieke tingels.

Die staan nu ook op het forum maar vind er maar eens iets in terug :(
 
foto's en verslagen van de meetings en idd wat foto's van de wieke tingels.

Die staan nu ook op het forum maar vind er maar eens iets in terug :(


Da zouden we kunnen doen hé, Moet k enkel nog space vinden, ma denk dak da in de winkel hier kan hosten.
Is dus doenbaar denk k.

Nu hebben we enkel nog iemand nodig die met computers kan omgaan.
Want die dingen zijn echt :r

Iemand vrijwilliger :?











O-)
 
Da zouden we kunnen doen hé, Moet k enkel nog space vinden, ma denk dak da in de winkel hier kan hosten.
Is dus doenbaar denk k.

Nu hebben we enkel nog iemand nodig die met computers kan omgaan.
Want die dingen zijn echt :r

Iemand vrijwilliger :?


O-)

Ik geloof dat er iemand hier op het forum een computerwinkeltje heeft. Alleen weet ik nimeer wie het was, hij rijd met zo ne italjaan rsv mille(jaarde) :X
 
Ik geloof dat er iemand hier op het forum een computerwinkeltje heeft. Alleen weet ik nimeer wie het was, hij rijd met zo ne italjaan rsv mille(jaarde) :X


Zou diene tijd hebben ?

naar t schijnt hebde constant vanalles te doen aan een italiaans machien :z
 
ik ken wel iemand die websites maakt,
zou idd wel leuk zijn om alles in te zetten,
ben net klaar van de opleiding.........
en alweer veel koffie genuttigd *O*


welkom Ioclevius

thnx voor je piccie
je staat vanaf nu ook in de beginpost :Y
veel postplezier 8-)
 
Laatst bewerkt:
even voor een stand van zaken :

- rotaxmax XL :)
- Sheldon XL ;)
- el baelos M :o
- Evil Kim XL :+
- sv jakken M :P
- Wendyken S :j
- Den Belg XL })
- Langeswa XL :z
- Atsui XL :?
- Bladertje XXL :9~
- rekker XXL :}
- md. rekker XXL :j
- Sjiriki S :j
- nakedbiker L :9
- Digifoto XXL 8-)
- ioclevius M B|

ik moet het nog weten van de volgende personen (indien je het al moest doorgegeven hebben doe het dan nog maar eens want dan heb ik erover gelezen :z )

Monsterman, katoh, mexion, andyken, slibernau, sethje.

Staat je naam er niet tussen en je hebt een shirtje gevraagd laat het dan ook nogmaar eens weten want dan heb ik er nogmaals overgelezen :z :z

en voor diegene die nog niks gezegd of beslist hebben, tis de moment :Y

Het ontwerp is dus datgene dat in de openingspost van deel 4 staat, en het worden zwarte T-shirts met witte opdruk.

@nakedbiker : joe got meel
voor mij ne medium
 
als ik ff paar reacties mag geven:

een SXV heeft geen enkel probleem... als hij stipt onderhoud krijgt en als er maar door een dealer aan gewerkt wordt die er verstand van heeft en zich intensief met de sxv bezighoudt... en dat zijn er op' t moment maar twee in belgië.

een sxv 10 pk en 20 kg meer dan een husky? 't is eender net omgekeerd. 20 pk en 10 kg zit al veeeel dichter bij de realiteit. we hebben ze hier alletwee in huis, dus kunnen er toch een beetje van meespreken.

mivv op een rsv: 2 pk verlies!

en belangrijkste tip: een rapid bike is NIET goed voor een rsv... kunnen 2 klanten hier die toch in eerste instantie niet geluisterd hadden nu jammer genoeg van meespreken. op andere motoren geen probleem, maar aub NIET op een rsv!
dag mateken toch plezant als er ne moto encyclopedie in uw vriendenkring zit :W
 
Nog ff over die appie sm hier dit berichtje heb ik gekopieert van smforum

damn ,khad al schrik dache zo nen SXV ging kope ,op 17pouces.net is een topic van al 36pagina's alleen over eigenaars en hun problemen met de Appie ,der is er ene die al 2000km zonder brokken heeft kunne rijden en daar stonden ze allemaal versteld van ,goe spul...

_O- Echt grappig en die dingen zijn dan nog megaduur ook -O-
Moest ik miljonair zijn ging ik er mss één kopen maar zoveel geld geven aan een machiene waar bijna iedereen miserie mee heeft :N
 
gisteren heel de avond bezig geweest om het nieuwe kontje aan te passen op mijne blade,
om half 12 eindelijk het verlossende moment...... het past....
en zelfs de duozit kan geopend en gesloten worden..... YES
nu weer even naar de opleiding......
weer wat laddertjes tekenen

wat ik numog nodig heb is een originele zadel van een SC44 (oftewel fireblade uit 2001, maar mag ook van 2000 zijn)


voor mij een xl graag

leuk dat het allemaal vlot gaat *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan