Routebeschrijving motortocht omgeving Nijmegen

Pete-R6

Rookie
10 dec 2006
8
0
Ik ga volgende weekend een dag met een paar vrienden op pad.
We denken aan de omgeving van Nijmegen/Noord Limburg/Rivierengebied.
Heeft iemand een routebeschrijving van een motortocht in dat gebied, of een website waar ik routebeschrijvingen kan vinden. Zijn we erg mee geholpen.
Alvast bedankt.
 
rondje:

nijmegen > groesbeek > Mook > Overasselt > Nederasselt > Balgoy > Nitfrik > over dijk naar Appeltern > Winssen > Ewijk > oosterhoutse dijk is nog open voor verkeer meen ik richting lent > Waalkade.

Leuk rondje, waar je even mee bezig bent en van de omgeving kan genieten. Stukjes stad, dijk, bos, eig alles komt er in voor.
 
rondje:

nijmegen > groesbeek > Mook > Overasselt > Nederasselt > Balgoy > Nitfrik > over dijk naar Appeltern > Winssen > Ewijk > oosterhoutse dijk is nog open voor verkeer meen ik richting lent > Waalkade.

Leuk rondje, waar je even mee bezig bent en van de omgeving kan genieten. Stukjes stad, dijk, bos, eig alles komt er in voor.

Nijmegen -> Groesbeek wel over Beek-Ubbergen doen. Is leuker als de Groesbeekseweg.

In Nijmegen richting Kleve. Bij stoplichten waar je richting Millingen of Beek of Kleve kan Beek inrijden. Weg volgen tot aan T-splitsing, daar linksaf. Blijven rijden tot je aan de rechterkant een stukje parallel aan de doorgaande weg de heuvel op kan. Die weg inrijden en dan weer de weg blijven volgen. Bovenaan bij T-splitsing linksaf, voor Tivoli rechtsaf. Met de bocht mee naar links en dan recht door de zevenheuvelenweg op. Doorrijden tot aan tankstation en dan sta je in Groesbeek.
 
Nijmegen-Berg en Dal- (7 heuvelenweg) Groesbeek- Breedeweg- Milsbeek-richting gennep- Oeffelt- Haps - Mill - Grave - Nederasselt- Balgoy - Niftrik - en over de dijk weer richting Nijmegen

:Y
 
Bedankt voor jullie reacties.
Als ik het zo lees moeten we ons daar wel uit kunnen leven.

Ben vandaag overigens heen en weer naar Zaventem (Brussel) gereden voor mijn werk. Bijna volledig over de snelweg. Het schiet wel op (zeker als je tussen de files bij Antwerpen en Mechelen door kunt rijden) maar het is niet echt leuk rijden. Kijk dan ook uit naar dit weekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan