Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? deel IV

hoeveel koppen koffie drink je per dag

  • 1 tot 4 kopjes per dag

    Stemmen: 5 13,5%
  • 5 tot 9 kopjes per dag

    Stemmen: 9 24,3%
  • 10 tot 14 Kopjes per dag

    Stemmen: 1 2,7%
  • 15 of meer ???????

    Stemmen: 2 5,4%
  • ik lust geen koffie (optie voor de watjes)

    Stemmen: 5 13,5%
  • geef mij maar een bbq

    Stemmen: 15 40,5%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
vanavond naar shooter kijken.
en ondertusse wa op MF rondhangen, of chatten
zo ne massale chat is ook weer lang geleden, nu dat de meeting terug dichtbij komt miss nog eens de moment.

mij mag je rond 23h verwachten.
@Katoh kan je geen internet kabelke leggen tot in diene wigwam in u veranda ?
kan je meedoen :+
 
Laatst bewerkt:
Sheldon goed bezig :Y
.Maar uit elkaar halen is makkelijker dan weer in mekaar steken (heb ik zelf ondervonden |( ) suc6 dus daarmee :P
@El baelos ik heb nie gezegt dat die aprilia beter of slechter is als husa hé maar voor mij persoonlijk vind ik husa beter vooral actie radius van zo'n sxv is klote :Y
@Gifkikker je moet ééns rijden met een husaberg 650 met volledig Remus systeem :Y
Das pas power 8-) nog een week of 2 en het is zover *O*
 
Gegroet iedereen,
vandaag een dagje met zowel goed nieuws als slecht nieuws.

We zullen maar beginnen met het slechte nieuws. Mijn motor was zo goed als zeker verkocht. De koper kwam hem voor 600 euro ophalen, gaf er niet om dat dat er optische schade was en dat de knipperlichten niet meer werkten... Zolang de motor liep en de remmen in orde waren was het goed voor hem. De motor is nu binnen bij de dealer om het probleem met (schijnbaar) water in de carbs op te lossen. Ik belde echter net naar mijn garagist en die vertelde dat hij de motor kan doen starten, maar dat hij uitvalt wanneer je hem rechtzet. Hij weet niet wat het is, maar zegt dat hij er niet te veel kosten meer aan zou doen. Daar gaat mijn verkoop en mijn 600 euro dus... ;(

Het goede nieuws is dat ik vanaf vandaag de trotse eigenaar ben van een Suzuki SV1000! *O* *O*
Daarnet de deal afgehandeld en het voorschot betaald. Dat voorschot moest eigenlijk van de verkoop van mijn GSXF komen maar kom B| ... Zal nu wat langer mogen afbetalen aan de oudjes.
Dus Sheldon: gelieve de foto bij mijn startpost aan te passen en er deze bij te zetten 8-) :
23025586_3-suzuki-sv1000.jpg
 
is die beveiliging niet naar de knoppen , dat hij onder een bepaalde hoek automatisch afslaat , ( naam ontsnapt me ) ? :P
 
Gegroet iedereen,
vandaag een dagje met zowel goed nieuws als slecht nieuws.

We zullen maar beginnen met het slechte nieuws. Mijn motor was zo goed als zeker verkocht. De koper kwam hem voor 600 euro ophalen, gaf er niet om dat dat er optische schade was en dat de knipperlichten niet meer werkten... Zolang de motor liep en de remmen in orde waren was het goed voor hem. De motor is nu binnen bij de dealer om het probleem met (schijnbaar) water in de carbs op te lossen. Ik belde echter net naar mijn garagist en die vertelde dat hij de motor kan doen starten, maar dat hij uitvalt wanneer je hem rechtzet. Hij weet niet wat het is, maar zegt dat hij er niet te veel kosten meer aan zou doen. Daar gaat mijn verkoop en mijn 600 euro dus... ;(

Het goede nieuws is dat ik vanaf vandaag de trotse eigenaar ben van een Suzuki SV1000! *O* *O*
Daarnet de deal afgehandeld en het voorschot betaald. Dat voorschot moest eigenlijk van de verkoop van mijn GSXF komen maar kom B| ... Zal nu wat langer mogen afbetalen aan de oudjes.
Dus Sheldon: gelieve de foto bij mijn startpost aan te passen en er deze bij te zetten 8-) :
[afbeelding]
Dat is wel een HELE GROTE stap vooruit :Y
Proficiat :9~ *O*
En voorzichtig voor dat koppel als je de bocht uittrekt :Y
 
Gegroet iedereen,
vandaag een dagje met zowel goed nieuws als slecht nieuws.

We zullen maar beginnen met het slechte nieuws. Mijn motor was zo goed als zeker verkocht. De koper kwam hem voor 600 euro ophalen, gaf er niet om dat dat er optische schade was en dat de knipperlichten niet meer werkten... Zolang de motor liep en de remmen in orde waren was het goed voor hem. De motor is nu binnen bij de dealer om het probleem met (schijnbaar) water in de carbs op te lossen. Ik belde echter net naar mijn garagist en die vertelde dat hij de motor kan doen starten, maar dat hij uitvalt wanneer je hem rechtzet. Hij weet niet wat het is, maar zegt dat hij er niet te veel kosten meer aan zou doen. Daar gaat mijn verkoop en mijn 600 euro dus... ;(

Het goede nieuws is dat ik vanaf vandaag de trotse eigenaar ben van een Suzuki SV1000! *O* *O*
Daarnet de deal afgehandeld en het voorschot betaald. Dat voorschot moest eigenlijk van de verkoop van mijn GSXF komen maar kom B| ... Zal nu wat langer mogen afbetalen aan de oudjes.
Dus Sheldon: gelieve de foto bij mijn startpost aan te passen en er deze bij te zetten 8-) :
[afbeelding]

proficiat met je nieuwe aankoop *O* *O* *O*
 
is die beveiliging niet naar de knoppen , dat hij onder een bepaalde hoek automatisch afslaat , ( naam ontsnapt me ) ? :P

Probleem is dat het boven een bepaalde hoek is... Als hij op de zijstandaard staat draait de motor, maar die slaat af wanneer je de motor opricht.
Zijn laatste ritje (de koffiemeeting bij Slibernau) was een mooi ritje, maar blijkbaar heeft het veel van hem geeist. :P Heb op de autosnelweg terug naar huis er nog eens alles uit gehaald, misschien was dat op zijn leeftijd wat te veel gevraagd ;( .
 
Probleem is dat het boven een bepaalde hoek is... Als hij op de zijstandaard staat draait de motor, maar die slaat af wanneer je de motor opricht.
Zijn laatste ritje (de koffiemeeting bij Slibernau) was een mooi ritje, maar blijkbaar heeft het veel van hem geeist. :P Heb op de autosnelweg terug naar huis er nog eens alles uit gehaald, misschien was dat op zijn leeftijd wat te veel gevraagd ;( .

R.I.P. -O-
 
Probleem is dat het boven een bepaalde hoek is... Als hij op de zijstandaard staat draait de motor, maar die slaat af wanneer je de motor opricht.
Zijn laatste ritje (de koffiemeeting bij Slibernau) was een mooi ritje, maar blijkbaar heeft het veel van hem geeist. :P Heb op de autosnelweg terug naar huis er nog eens alles uit gehaald, misschien was dat op zijn leeftijd wat te veel gevraagd ;( .
Oh ja de pijn zal snel vergeten zijn :P proficiat en vergeet uwen sig niet aan te passen ;)
 
Gegroet iedereen,
vandaag een dagje met zowel goed nieuws als slecht nieuws.

We zullen maar beginnen met het slechte nieuws. Mijn motor was zo goed als zeker verkocht. De koper kwam hem voor 600 euro ophalen, gaf er niet om dat dat er optische schade was en dat de knipperlichten niet meer werkten... Zolang de motor liep en de remmen in orde waren was het goed voor hem. De motor is nu binnen bij de dealer om het probleem met (schijnbaar) water in de carbs op te lossen. Ik belde echter net naar mijn garagist en die vertelde dat hij de motor kan doen starten, maar dat hij uitvalt wanneer je hem rechtzet. Hij weet niet wat het is, maar zegt dat hij er niet te veel kosten meer aan zou doen. Daar gaat mijn verkoop en mijn 600 euro dus... ;(

Het goede nieuws is dat ik vanaf vandaag de trotse eigenaar ben van een Suzuki SV1000! *O* *O*
Daarnet de deal afgehandeld en het voorschot betaald. Dat voorschot moest eigenlijk van de verkoop van mijn GSXF komen maar kom B| ... Zal nu wat langer mogen afbetalen aan de oudjes.
Dus Sheldon: gelieve de foto bij mijn startpost aan te passen en er deze bij te zetten 8-) :
[afbeelding]

:W
Proficiat met je nieuwe moto. *O* *O* *O*
mooi machien en goede keuze *O* *O*
 
Zal wel wat meer achterbanden vreten dan een gsxf je :Y
Mijn sm doet 4000km met een pilot power achterband en dat is zonder circuit rijden mijn naked 600 deed met diezelfde achterband 8-9000km :o

Daar ben ik me idd van bewust ja. De verkoper heeft me wel gezegd dat ik hem maar moet bellen voor banden. Zijn buurman is mechanicien voor een raceteam en hij koopt zijn banden steeds van die kerel. Dat zijn dan gebruikte circuitbanden waar de kantjes vanaf zijn gereden maar die in het midden nog uitstekend zijn. Hij kan die kopen voor 50 euro per band. Ik heb een setje gezien en waren idd nog goed voor paar duizend kilometer openbare weg.
Probleem is wel dat die dingen er alleen goed uitzien voor in de zomer, in de winter ga ik denk ik toch voor iets anders opteren... De nieuwe Pilot Road 2 lijkt me wel een goede band. Momenteel ligt er een setje Dunlop Sportmax onder, waarvan de achterband het einde van de zomer in elk geval niet meer zal halen...
 
Daar ben ik me idd van bewust ja. De verkoper heeft me wel gezegd dat ik hem maar moet bellen voor banden. Zijn buurman is mechanicien voor een raceteam en hij koopt zijn banden steeds van die kerel. Dat zijn dan gebruikte circuitbanden waar de kantjes vanaf zijn gereden maar die in het midden nog uitstekend zijn. Hij kan die kopen voor 50 euro per band. Ik heb een setje gezien en waren idd nog goed voor paar duizend kilometer openbare weg.
Probleem is wel dat die dingen er alleen goed uitzien voor in de zomer, in de winter ga ik denk ik toch voor iets anders opteren... De nieuwe Pilot Road 2 lijkt me wel een goede band. Momenteel ligt er een setje Dunlop Sportmax onder, waarvan de achterband het einde van de zomer in elk geval niet meer zal halen...
:r ik heb dunlop spormtax 207 gehad slechtste band ooit B| Traag opwarmen en dan nog weinig grip maar er zijn veel types sportmax'en :Y
Ex circuitbanden kunnen interessant zijn maar zijn niet zo goed in de regen enz (glij glij zeker met een dikke twin met veel koppel als sv) Pilot road 2 is zeker goed da is toch met die compound van de pilot power aan de zijkanten ofnie :?
Ik heb nu vooraan en achteraan een pilot power liggen op mijn sm en ben er heel content van mijn volgende keuze wordt pilot power 2ct :Y
Ik wil veel grip maar ook banden die niet overdreven slijten zoals circuitbanden wel doen (sommigen gaan nog geen 2000km mee -O- ) De banden staan wel duur voort moment denk binnen een maand of 5-6 dat ze wel 10-20% goedkoper gaan zijn :Y
 
@ evil kim: je veren vangen de klappen op, niet het onderste stuk van je vering :)

@ el baelos: vet machien !! enkel valdoppen eraf en dat buell ruitje, dat past toch alleen maar met twee koplampen! Die seatpipes zijn wel heeeel proper :Y (en voor mensen die dat dialect niet kennen, daarmee bedoel ik niet opgeblinkt maar mooi, vet, gaaf, cool, wat je maar wil)
 
Gegroet iedereen,
vandaag een dagje met zowel goed nieuws als slecht nieuws.

We zullen maar beginnen met het slechte nieuws. Mijn motor was zo goed als zeker verkocht. De koper kwam hem voor 600 euro ophalen, gaf er niet om dat dat er optische schade was en dat de knipperlichten niet meer werkten... Zolang de motor liep en de remmen in orde waren was het goed voor hem. De motor is nu binnen bij de dealer om het probleem met (schijnbaar) water in de carbs op te lossen. Ik belde echter net naar mijn garagist en die vertelde dat hij de motor kan doen starten, maar dat hij uitvalt wanneer je hem rechtzet. Hij weet niet wat het is, maar zegt dat hij er niet te veel kosten meer aan zou doen. Daar gaat mijn verkoop en mijn 600 euro dus... ;(

Het goede nieuws is dat ik vanaf vandaag de trotse eigenaar ben van een Suzuki SV1000! *O* *O*
Daarnet de deal afgehandeld en het voorschot betaald. Dat voorschot moest eigenlijk van de verkoop van mijn GSXF komen maar kom B| ... Zal nu wat langer mogen afbetalen aan de oudjes.
Dus Sheldon: gelieve de foto bij mijn startpost aan te passen en er deze bij te zetten 8-) :
[afbeelding]




full
eindelijk *O* *O* *O* *O*

 
vanavond naar shooter kijken.
en ondertusse wa op MF rondhangen, of chatten
zo ne massale chat is ook weer lang geleden, nu dat de meeting terug dichtbij komt miss nog eens de moment.

mij mag je rond 23h verwachten.
@Katoh kan je geen internet kabelke leggen tot in diene wigwam in u veranda ?
kan je meedoen :+



Katohke nie snappie :? :+ kabelken ligt daar :Y *O* :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan