Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? deel IV

hoeveel koppen koffie drink je per dag

  • 1 tot 4 kopjes per dag

    Stemmen: 5 13,5%
  • 5 tot 9 kopjes per dag

    Stemmen: 9 24,3%
  • 10 tot 14 Kopjes per dag

    Stemmen: 1 2,7%
  • 15 of meer ???????

    Stemmen: 2 5,4%
  • ik lust geen koffie (optie voor de watjes)

    Stemmen: 5 13,5%
  • geef mij maar een bbq

    Stemmen: 15 40,5%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gegroet iedereen,
vandaag een dagje met zowel goed nieuws als slecht nieuws.

We zullen maar beginnen met het slechte nieuws. Mijn motor was zo goed als zeker verkocht. De koper kwam hem voor 600 euro ophalen, gaf er niet om dat dat er optische schade was en dat de knipperlichten niet meer werkten... Zolang de motor liep en de remmen in orde waren was het goed voor hem. De motor is nu binnen bij de dealer om het probleem met (schijnbaar) water in de carbs op te lossen. Ik belde echter net naar mijn garagist en die vertelde dat hij de motor kan doen starten, maar dat hij uitvalt wanneer je hem rechtzet. Hij weet niet wat het is, maar zegt dat hij er niet te veel kosten meer aan zou doen. Daar gaat mijn verkoop en mijn 600 euro dus... ;(

Het goede nieuws is dat ik vanaf vandaag de trotse eigenaar ben van een Suzuki SV1000! *O* *O*
Daarnet de deal afgehandeld en het voorschot betaald. Dat voorschot moest eigenlijk van de verkoop van mijn GSXF komen maar kom B| ... Zal nu wat langer mogen afbetalen aan de oudjes.
Dus Sheldon: gelieve de foto bij mijn startpost aan te passen en er deze bij te zetten 8-) :
[afbeelding]

Knappe bike, succes ermee
 
Daar gaat mijn verkoop en mijn 600 euro dus... ;(


Misschien kan je hem nog in onderdelen verkopen ?

Spiegels
Ongeschonden kappen
Nooit lekkend olie reservoir


euh :?


achterwielventielstopseltje
voorwielventielstopseltje (kunnen ook al "pack" gekocht worden.
Wielen (rond :Y )



:+

ah ja als k wou zeggen als je wat met je nieuwe fiets gaat sturen vergeet je deze wel snel,
maar k denk niet dat je de eerste moto zou vergeten.
is zoiets als de eerste vriendin :X O-)
(ma dan minder kostelijk }) )
 
Laatst bewerkt:
@ El Baelos,
Knap machien, dat zal wel een stukske beter rijden als uwe vorige motor

@Langeswa,
Als die racekuip zo gespoten gaat worden als op de foto zit dat er niet slecht uit

Mijn aankopen van vandaag waren iets goedkoper dan die van jullie. Een Ram Mount steun om de Zumo op de motor te monteren, een headset om in mijn helm in te bouwen zodat ik de instructies van de Zumo (en de mp3's) in mijn helm kan horen en een geheugenkaartje van 2 gig om vol mp3's te zetten zodat ik op saaie autosnelwegritten (zoals die van 24 juni naar Oostende) niet in slaap val.

Ik ben wel even bezig geweest eer ik de positie had gevonden waar de luidsprekers juist in mijn helm moesten gemonteerd. Ik heb ze wel 4 keer moeten verplaatsen voor ik ze recht voor mijn oren hangen had. Uiteindelijk bleek het dat als ik de luidsprekers in de uitneembare kaakstukken van mijn helm steek, dat ze juist voor mijn oren zitten en dat ze onzichtbaar weggewerkt zijn achter de voering van de helm.
 
No way dat die valdoppen eraf gaan, stel je voor dat den belg en ratte volgende week een taverne met kiezelsteentjesparking uitkiezen! Dan zit ik direct weer met kosten. En dat Buell ruitje blijft ook, past perfect boven een ronde koplamp aangezien het van een M2 afkomstig is en die ook een ronde koplamp hebben. Zonder ruitje zit die teller daar zo bloot, vind het met beter.

Heb er ook al aan gedacht om de GSXF in stukken te verkopen, maar dan kom ik eigenlijk niet veel verder dan twee banden die nog goed zijn... Misschien kan ik hem wel nog aan een knutselaar slijten...

Daarnet trouwens aan het station van Aalst een praatje gemaakt met iemand op een spiksplinternieuwe Ducati Hypermotard S. Ook wel een prachtig ding :9~ .
 
No way dat die valdoppen eraf gaan, stel je voor dat den belg en ratte volgende week een taverne met kiezelsteentjesparking uitkiezen! Dan zit ik direct weer met kosten. En dat Buell ruitje blijft ook, past perfect boven een ronde koplamp aangezien het van een M2 afkomstig is en die ook een ronde koplamp hebben. Zonder ruitje zit die teller daar zo bloot, vind het met beter.

Heb er ook al aan gedacht om de GSXF in stukken te verkopen, maar dan kom ik eigenlijk niet veel verder dan twee banden die nog goed zijn... Misschien kan ik hem wel nog aan een knutselaar slijten...

Daarnet trouwens aan het station van Aalst een praatje gemaakt met iemand op een spiksplinternieuwe Ducati Hypermotard S. Ook wel een prachtig ding :9~ .

Hmm, blijkbaar is er toch nog animo voor een GSX600F. Mijn mailbox wordt hier overspoeld met geïnteresseerden, wie weet krijg ik hem toch nog verkocht :) .
 
ah ruitje van een M2, dacht dat het zo'n ander ruitje was, nee, dan is het goed :)
maar van kiezels moet je toch geen bang hebben, met dat koppel van jou trek je de stenen onder de kiezels uit de grond ;) daar moet je pas schrik voor hebben ;)
 
ah ruitje van een M2, dacht dat het zo'n ander ruitje was, nee, dan is het goed :)
maar van kiezels moet je toch geen bang hebben, met dat koppel van jou trek je de stenen onder de kiezels uit de grond ;) daar moet je pas schrik voor hebben ;)


Wheelspin, als je weet dat het gaan gebeuren, heel "cool"
als je t niet weet veel minder cool
 
Vergeet de " Honda" touch nie bij het weer in elkaar steken anders krijg je een Fireblade met een Italiaanse afwerking _O-


kom mij eens even vertellen hoe ik dat moet doen :?



hey sheldon ziet er goed uit :Y
Komt allemaal wel goed, twee weken geleden stond die van mij er zo bij :

[afbeelding]

dat moet jij nu nog doen hé, met wat ik toen bezig was: USD vork steken :)


nou is de vraag... hoe ziet ie er nu uit })



Komt wel goed! Blijven doorwerken en vooral piccies posten!
Als je hulp nodig hebt, ik ben vrij vanaf de 21ste... Voor enkele tassen koffie kom ik je wel even assisteren dan.



daar heb ik wat aan.... moet ik steeds koffie zetten :9



heb je eigenlijk enige zekerheid dat de andere kuip er op kan? een beetje aanpassen lukt meestal wel maar soms past het helemaal niet hé?


al past het niet dan heb ik pech,
was een beetje uitgekeken op die combinatie,
terwijl ik nog steeds heel tevreden ben met de kracht en souplesse van de motor :Y


Als hij ontdekt dat het niet kan, kan hij maar één ding doen:
[afbeelding]



een Naked van maken :P


zalig weerken amai.. nog es toerke gemaakt daarnet,
heb er al klein 350km opzitten sedert zondag :]
zolang het mooi weer is van profiteren uiteraard *O*



veel km's doen meid..... ervaring ervaring ervaring :j



Gegroet iedereen,


Het goede nieuws is dat ik vanaf vandaag de trotse eigenaar ben van een Suzuki SV1000! *O* *O*
Daarnet de deal afgehandeld en het voorschot betaald. Dat voorschot moest eigenlijk van de verkoop van mijn GSXF komen maar kom B| ... Zal nu wat langer mogen afbetalen aan de oudjes.
Dus Sheldon: gelieve de foto bij mijn startpost aan te passen en er deze bij te zetten 8-) :
[afbeelding]



mooi spul... komt voor de bakker *O*
 
@El Baelos: Proficiat met de aankoop! Schoon machien, kben benieuwd naar het geluid dat daaruit komt :9~

@Sheldon: chapeau :} Kzie mezelf da nog ni rap doen, zo heel mijne moto (tis nu wel ne naked, maar soit) ontmantelen. Nu nog hopen dat alles past en vooral, dat ge hem terug in elkaar krijgt (en vergeet de remmen er niet terug op te zetten :X ) :+
 
Gegroet iedereen,
vandaag een dagje met zowel goed nieuws als slecht nieuws.

We zullen maar beginnen met het slechte nieuws. Mijn motor was zo goed als zeker verkocht. De koper kwam hem voor 600 euro ophalen, gaf er niet om dat dat er optische schade was en dat de knipperlichten niet meer werkten... Zolang de motor liep en de remmen in orde waren was het goed voor hem. De motor is nu binnen bij de dealer om het probleem met (schijnbaar) water in de carbs op te lossen. Ik belde echter net naar mijn garagist en die vertelde dat hij de motor kan doen starten, maar dat hij uitvalt wanneer je hem rechtzet. Hij weet niet wat het is, maar zegt dat hij er niet te veel kosten meer aan zou doen. Daar gaat mijn verkoop en mijn 600 euro dus... ;(

Het goede nieuws is dat ik vanaf vandaag de trotse eigenaar ben van een Suzuki SV1000! *O* *O*
Daarnet de deal afgehandeld en het voorschot betaald. Dat voorschot moest eigenlijk van de verkoop van mijn GSXF komen maar kom B| ... Zal nu wat langer mogen afbetalen aan de oudjes.
Dus Sheldon: gelieve de foto bij mijn startpost aan te passen en er deze bij te zetten 8-) :
[afbeelding]
Proficiat met je nieuwe aanwinst , ferm motoke
Veel plezier ermee en voorzichtig als ge op de steentjes vertrekt hé O-)

@langeswa ; dacht eerst dat het een geraamte van een dinosaurus of zoiets was :?
 
Gegroet iedereen,
vandaag een dagje met zowel goed nieuws als slecht nieuws.

We zullen maar beginnen met het slechte nieuws. Mijn motor was zo goed als zeker verkocht. De koper kwam hem voor 600 euro ophalen, gaf er niet om dat dat er optische schade was en dat de knipperlichten niet meer werkten... Zolang de motor liep en de remmen in orde waren was het goed voor hem. De motor is nu binnen bij de dealer om het probleem met (schijnbaar) water in de carbs op te lossen. Ik belde echter net naar mijn garagist en die vertelde dat hij de motor kan doen starten, maar dat hij uitvalt wanneer je hem rechtzet. Hij weet niet wat het is, maar zegt dat hij er niet te veel kosten meer aan zou doen. Daar gaat mijn verkoop en mijn 600 euro dus... ;(

Het goede nieuws is dat ik vanaf vandaag de trotse eigenaar ben van een Suzuki SV1000! *O* *O*
Daarnet de deal afgehandeld en het voorschot betaald. Dat voorschot moest eigenlijk van de verkoop van mijn GSXF komen maar kom B| ... Zal nu wat langer mogen afbetalen aan de oudjes.
Dus Sheldon: gelieve de foto bij mijn startpost aan te passen en er deze bij te zetten 8-) :
[afbeelding]

heel veel succes en plezier ermee :] *O*
 
Goedemorgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn *O* *O*

full


*O*
 
@Sheldon: hoe die er nu uit ziet: sinds gisteren terug normaal :)

P1010001.JPG


P1010002.JPG


P1010003.JPG


Nu komt er alleen nog een breder achterwiel in, dat ook zwart wordt zoals vooraan, samen met de achterbrug. En dan is ie ongeveer wel klaar :) Dat achterwiel kost wel wat geld, dus eerst gaan werken in de vakantie :) (een 5.5 velg van een gsxr waar de cardanaandrijving ingebouwd wordt)
 
ziet er wel netjes uit NakedBiker *O*




gelukkig zorgt Katoh goed voor mij,
hij is bang dat ik me verveel,
dus stuurt ie bezigheden
HIER kunnen jullie ook meegenieten :W
 
@sheldon : kan je misschien in de openingspost ook ff dit fototje toevoegen achter mijn naam ?

nastrokl2.jpg


Bedankt.


Aan al de rest :W
 
@Sheldon: hoe die er nu uit ziet: sinds gisteren terug normaal :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nu komt er alleen nog een breder achterwiel in, dat ook zwart wordt zoals vooraan, samen met de achterbrug. En dan is ie ongeveer wel klaar :) Dat achterwiel kost wel wat geld, dus eerst gaan werken in de vakantie :) (een 5.5 velg van een gsxr waar de cardanaandrijving ingebouwd wordt)

Mooie motor! Zonder twijfel de mooiste VX800 die ik al heb gezien! :}
 
Godverdomme,

Nek zit weer half geblokkeerd,
hoop dat volledig weg is tegen de rit.

ah ja.

P: al iets gehoord van de T-shirts ?
 
Godverdomme,

Nek zit weer half geblokkeerd,
hoop dat volledig weg is tegen de rit.

ah ja.

P: al iets gehoord van de T-shirts ?

euhh, begin van de week was het even paniek omdat ik een mail had gekregen dat de kwaliteit van de tekening niet goed was (72 DPI, voor de kenners). Aangezien ik een leek ben op het grafische vlak heb ik contact opgenomen met nakedbiker om dit probleem "ff" op te lossen. Hij heeft de tekening met de hand terug overgetekend en ik heb em ingescant op de juiste DPI (300 DPI, klikt wel knap he). Na wat aanpasssingswerk van nakedbiker, heb ik het ontwerp terug doorgestuurd en nu was het perfect.
Dus nu afwachten wanneer ze klaar zijn.
 
euhh, begin van de week was het even paniek omdat ik een mail had gekregen dat de kwaliteit van de tekening niet goed was (72 DPI, voor de kenners). Aangezien ik een leek ben op het grafische vlak heb ik contact opgenomen met nakedbiker om dit probleem "ff" op te lossen. Hij heeft de tekening met de hand terug overgetekend en ik heb em ingescant op de juiste DPI (300 DPI, klikt wel knap he). Na wat aanpasssingswerk van nakedbiker, heb ik het ontwerp terug doorgestuurd en nu was het perfect.
Dus nu afwachten wanneer ze klaar zijn.


yep 72 is beeldscherm "dichtheid"
150 is reclamedrukwerk
300 is (betere) tijdschriften enzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan