quote:Op vrijdag 07 juni 2002 18:13 schreef Hrimgrimnir het volgende:
S100 werkt wel goed
quote:Op zaterdag 08 juni 2002 18:03 schreef lexe het volgende:
[...]
via via van:
promotor archief
Superlang verhaal
De resultaten
We vallen maar meteen met de deur in huis: de titels Testwinnaar én Beste Koop zijn gegaan naar Shell Advance.
© ANWB
De Testwinnaar én Beste Koop!
quote:Op zaterdag 08 juni 2002 18:03 schreef lexe het volgende:
[...]
Shell Advance
en relatief lage prijs is dit de testwinnaar.
S100 Kettingspray
Ook de prijs is aan de hoge kant.
Sonax
en de prijs, die aan de hoge kant is.
Profi Dry Lube
Ook is de prijs aan de hoge kant.
quote:Op maandag 28 juli 2003 23:34 schreef Strokerace het volgende:
Zoals jullie nu wel ongeveer weten ben ik zo langzamerhand wel de profeet van de Pro-oiler geworden www.pro-oiler.com
electronisch pompje wordt aangestuurd door microprocessor die afstands-info meerekent![]()
3-5 keer minder spannen, 3-5 keer langer met een kettingset.
Pro-Oiler: "forget about chain maintenance"
Of
Pro-Oiler: "never buy another chain in your life!"
quote:Op dinsdag 29 juli 2003 14:47 schreef jef2003 het volgende:
[...]
Hey,
Ben je de bedenker of invoerder ofzo van dit systeem.
Lijkt me wel een leuk ding
Waar kan je dit eigenlijk kopen en hoeveel kost zoiets ongeveer? (Ik woon in België)
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:36 schreef Black B@ndit het volgende:
Ik heb dat pdf document ook gekregen, en het ziet er allemaal goed uit, maar voor 199 euro (zonder verzending) kan ik toch de ketting heel veel kilometers smeren met spuitbusjes.
quote:Op dinsdag 29 juli 2003 22:15 schreef Strokerace het volgende:
Wat je ook opspuit of meeneemt voor onderweg, vanaf het opspuiten gaat het alleen nog maar weer downhill met de smering, dus ook met de wrijving, slijtage en verbruik
quote:Op woensdag 30 juli 2003 10:04 schreef Black B@ndit het volgende:
[...]
Hoeveel kilometers gaat de ketting van jouw motor dan mee??
Ik doe gemiddeld 25.000km met een set. Ik ken iemand die met een Scott-oiler rondrijdt, en die moet zijn ketting ook altijd op 25.000km vervangen. Die van Scott-Oiler maken ook altijd reclame dat je daarmee 3x zo lang kan doen, maar dat is helemaal niet waar. En die Sott-oiler geeft wel degelijk genoeg olie, want het achterwiel van die Triumph zit altijd onder de olie, en die olie loopt er niet naast, want de ketting is altijd vettig.
Dus zou ik graag een degelijke test zien van die Pro-Oiler voor ik daar zoveel geld aan uitgeef.
Op papier ziet dat er altijd heel goed uit, maar in de praktijk durft dat wel eens tegenvallen.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3