Kawasaki vulcan 900 classic uitlaat vraagje

JanAmsterdam

Die hard MF'er
9 apr 2007
255
0
Hoi, ik vroeg ik me af hoe ik ZONDER me uitlaten te vervangen, en toch harder geluid kan krijgen bij me kawasaki vulcan 900.

Ik heb gezocht op internet voor andere uitlaten maar kon amper wat vinden, en wat ik vond was niet mooi.

Toch wil ik een wat zwaarder geluid ;)

Mvg,

Jan Dijkstra
 
*O* *O* *O* *O*


slijptol.jpg












:+ :+
 
Even wat anders

Stel dat ik andere uitlaten koop zoals te zien is op deze site

Competition Accessories | Clarksville IN

Competition Accessories | Clarksville IN
en ik zou die kiezen.

Kan je dan bijv op de achterkant gewoon heel simpel zo´n exhaust end dingetje erop gooien

Competition Accessories | Clarksville IN

En zouden die nieuwe uitlaten een harder geluid geven dan de uitlaten die ik er nu standaard onder heb

Zijn er ook nog andere manieren om bijv je motor zelf harder te laten klinken

en wat zijn precies baffles


Sorry btw dat ik geen leestekens gebruik, maar die werken niet zo goed op dit toetsenbord

mvg

jan
 
Laatst bewerkt:
Even wat anders

Stel dat ik andere uitlaten koop zoals te zien is op deze site

Competition Accessories | Clarksville IN

Competition Accessories | Clarksville IN
en ik zou die kiezen.

Kan je dan bijv op de achterkant gewoon heel simpel zo´n exhaust end dingetje erop gooien

Competition Accessories | Clarksville IN

En zouden die nieuwe uitlaten een harder geluid geven dan de uitlaten die ik er nu standaard onder heb

Zijn er ook nog andere manieren om bijv je motor zelf harder te laten klinken

en wat zijn precies baffles

Lol nieuwe pijpen erop zetten is geen goed plan, je zult dan best veel moeite moeten doen om die er fatsoenlijk op te zetten.

Zo'n exhaust dingetje kun je er idd opzetten, moet je wel ff je dempers eraf slijpen. Oom agent overigens gaat het niet leuk vinden. Mocht je ooit nog naar Duitsland willen, dan kun je dat beter niet doen; je moet daar namelijk je fiets aan de kant zetten.

Baffles zijn demper schotten.

De beste manier - en meteen de duurste - is 2 nieuwe pijpjes halen bij joop sloop of gewoon nieuw en daar ff twee nieuwe dempertjes aanzetten. Vervangen en voila. Gaatjes boren gaat ook, bij mij heb ik aan elke kant 2 gaatjes van elk 10 mm zitten. Lekker geluid, nog niet veel, maar wel beter al.

[edit]
METEN IS WETEN!
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik word een beetje huiverig bij het idee, dat ik bij me enigste orginele uitlaten, zelf ga lopen slijpen, knippen plakken, gaatjes boren :--) als ik door nieuwe uitlaten te kopen ook een zwaar hard geluid krijg, doe ik dat liever, dan kan ik altijd nog me orginele eronder doen als ik naar duitsland wil :)
 
Ja juist, gaatjes boren is meestal geen probleem overigens. Bij een EN500 wordt het geluid er niet harder van, maar gaat voller klinken. Ik weet niet hoe dat bij een VN900 zit, maar ik ga ervan uit dat het hetzelfde is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan