Z750-Z750s-Z1000 Plaza Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgende keer moeten de stramme maxen maar is echt noord holland in gaan... de koffie staat klaar bij mij ;)

daarna stukkie dijk meepakken :Y
 
zou toch niet aan mij liggen
zou t bijna gaan geloven van wel... :X

in dit geval reden we behoorlijk rustig omdat we zowiezo de dijk niet kenden en het zicht naar bijna alle rechtse bochten 0 was door de dijk

Ook hadden we Kawa-Pupil bij ons met een spiksplinter nieuwe Z750
dus we reden lekker relaxed
op welke dijk is het gebeurt dan?




je kan jezelf de schuld niet geven. :N
zeker niet als je deze reactie lees.
 
Zowww.....Piepie gaat weer terug naar een verjaardag -O-

Moest effetjes thuiskomen om mijn manneke uit zijn bedje te halen.

Effe vlug bijlezen hiero...wat een ellende zeg!Zo de plomp inrijden...Ben blij dat alles oke is met Ed...Pfffff.


:W

Fijne avond allen....
En papa's...Fijne papadag morgen... :)
 
op welke dijk is het gebeurt dan?




je kan jezelf de schuld niet geven. :N
zeker niet als je deze reactie lees.
doe ik ook niet hoor.

schrok me ook de pleuris...dacht eerst aan KawaPupil met zijn nieuwe fiets.

Is het ffZeezz
 
Laatst bewerkt:
doe ik ook niet hoor.

schrok me ook de pleuris...dacht eerst aan KawaPupil met zijn nieuwe fiets.

Is het ffZeezz
maakt niet uit wie het is.
schrikken doe je toch of het nu iemand is met een oude of nieuwe fiets.
ik heb het nu 2x mee gemaakt 1x met fulleke en 1x met z-crew.
het blijft een rot idee dat iemand zijn trots neerlegd.
ik moet zeggen dat ik daar harder van geschrokken ben, als van mijn eigen onvrijwillige afstappen van vorig jaar.
toen was ik voornamelijk kwaad op mezelf en maak je het verhaal ook anders mee.
 
nou nog niet helemaal hoor
maar ik lees her dat het goed met hem gaat
Ha Ronald. Lekker debuut bij de Z-etters he? Je ziet; we sparen kosten noch moeite om iedereen een speciale dag mee te geven. Het wordt alleen steeds moeilijker een vrijwilliger te vinden voor de "special effects".
Dit met Ed was ook een beetje een noodoplossing. Hij deed dit voor het eerst en weet zijn grens nog niet helemaal. Dat kon je ook zien aan de manier waarop hij in het water lag; half erin/half eruit. O-)

Maar even serieus; ik hoop niet dat het te gek is geweest. Het ritje zelf was niet extreem. Maar ik denk dat we elkaar nog wel tegenkomen... :Y
 
Laatst bewerkt:
heette daar de zeedijk...tussen monickendam en de camping Uitdam.

we waren vertrokken vanaf Durgendam
jullie zijn bij die patatwagen rechtsaf gegaan?
naar links ga je naar monnickendam.
ik heb die dijk nu 3x gereden en het is idd een onoverzichtelke dijk omdat eigelijk onder de dijk mee rijdt.
 
Hoi Ed,

ik hoop dat je dit berichtje morgen zelf leest. Ik ken je niet persoonlijk, maar wil je toch van harte beterschap wensen voorzover je nog ergens last van hebt. Hopelijk wordt de schade vergoed door de verzekering!
 
Het is toch al een natte bedoening daar; Zeedijk, Natuurgebied Waterland, Korps Waterland, Waterland ziekenhuis, ffZeezz, regen, zwemmen; alles is nat.

En dan gooit zo'n milieucrimineel daar een blik met benzine, olie en koelvloeistof in.

Ik zal hem morgen eens even flink hierover aanspreken.

Bokkie; waar blijven jouw foto's???? Die waar hij zo goed op staat met z'n verrassing?
_O-
 
...nog eentje dan..
full
 
Het is toch al een natte bedoening daar; Zeedijk, Natuurgebied Waterland, Korps Waterland, Waterland ziekenhuis, ffZeezz, regen, zwemmen; alles is nat.

En dan gooit zo'n milieucrimineel daar een blik met benzine, olie en koelvloeistof in.

Ik zal hem morgen eens even flink hierover aanspreken.

Bokkie; waar blijven jouw foto's???? Die waar hij zo goed op staat met z'n verrassing?
_O-
als ik jullie reacties zo lees moet het een comische bedoeling zijn geweest daar aan de waterkant.
 
Als ex-aankomend ZETTER wil ik even melden dat ik vandaag mijn nieuwe fiets opgehaald heb *D , zie foto. Voor de liefhebbers: meer foto's op HORNET-pagina.
full
 
als ik jullie reacties zo lees moet het een comische bedoeling zijn geweest daar aan de waterkant.
Aan de waterkant nog niet zo erg want toen zat de schrik er goed in, maar daarna hebben we er wel om gelachen. Ed zelf gelukkig ook, maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat dat lachen van hem met een beetje kiespijn ging.

Ik heb zijn vrouw vanavond niet meer gesproken maar die bel ik morgenochtend nog wel. Die is natuurlijk helemaal geschrokken.

Ik stop er mee, morgen weer een nieuwe dag.

Mazzel,

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan