quote:Henk-E schreef op 16 juni 2007 @ 23:46:
Oke dank allen voor de reacties!
Ik ben pas begonnen met lessen en heb nog niet echt een kijktechniek
Ik hoor alleen dat ik moet kijken naar waar ik naar toewil en niet vlak voor me uit moet kijken.
Maar van ver af kun je toch nooit zien ofdat er grind op de weg ligt?
Mischien komt het dalijk allemaal vanzelf, ben nu veelste druk met schakelen, remmen met 2 remmen, kijken, koppeling en een persoon in mijn oor
quote:
quote:Baksteen schreef op 16 juni 2007 @ 23:55:
[...]
Dan moet je daar juist je snelheid aanpassen en altijd de buitenbocht houden.
Die race lijnen... dat zijn die gasten die op de openbare weg onderuit gaan, omdat ze door die lijn zichzelf het zicht door de bocht ontnemen.
Op de openbare weg altijd helemaal in de buitenbocht blijven (links en rechts) totdat je het hele wegverloop weer kunt overzien.
Ga je afsnijden... ben je vroeg of laat het haasje....
quote:
quote:RR. schreef op 16 juni 2007 @ 23:37:
Je loopt het minste gevaar als je gewoon thuis blijft, en dan nog liefst in de kelder.
quote:
quote:Ferrekau schreef op 16 juni 2007 @ 23:57:
[...]
Hij heeft het over de bocht, niet over zichzelf.
Of was het zomaar een op zichzelfstaande vraag?
quote:Baksteen schreef op 17 juni 2007 @ 00:00:
[...]
Weet ik veel.... ???
Of zal dat een op zichzelf staande vraag zijn
quote:
quote:Baksteen schreef op 17 juni 2007 @ 00:04:
Oke, ik ben de draad kwijt... en voordat straks iemand kan zeggen dat juist een Mod hier een topic loopt te verkrachten.....![]()
![]()
![]()
quote:
quote:ModKid schreef op 17 juni 2007 @ 00:16:
Motor rijden is niet gevaarlijk, zolang je maar weet dat het gevaarlijk is.
Rechterhand in de gaten houden, goed anticiperen etc.
Shit happens helaas
quote:Scaniafan schreef op 16 juni 2007 @ 23:57:
Heb gister met mijn motor even op het oefenterrein van mijn oude rijschool geoefend, samen met wat leerlingen en mijn oude instructeur. Hij herhaalde nog eens tegen een leerling dat motorrijden eigenlijk nooit helemaal ontspannen zal zijn, omdat je constant bezig bent, met de weg, met overig verkeer etc. Veel meer als in de auto.
quote:Giz schreef op 16 juni 2007 @ 23:23:
Niet teveel luisteren naar de mensen hier Henk, er zitten hier niet veel echte motorrijders, zijn meest keyboard scheurneuzen
quote:Giz schreef op 16 juni 2007 @ 23:23:
Niet teveel luisteren naar de mensen hier Henk, er zitten hier niet veel echte motorrijders, zijn meest keyboard scheurneuzen
quote:Henk-E schreef op 16 juni 2007 @ 23:46:
....
Ik ben pas begonnen met lessen en heb nog niet echt een kijktechniek
Mischien komt het dalijk allemaal vanzelf, ben nu veelste druk met schakelen, remmen met 2 remmen, kijken, koppeling en een persoon in mijn oor
quote:Muerte schreef op 16 juni 2007 @ 23:40:
[...]
Als je op de motor zit, moet je in elk geval niet constant gaan denken van: er in de volgende bocht wel eens iets kunnen liggen.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3