Z750-Z750s-Z1000 Plaza Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi hoi ,

ik ben hopelijk 1van de dagen een z750je rijken...
ben van belgie maar moest er een ritje niet al te ver, in elkaar gezet worden zal ik van de partij zijn...

zodra ik men motortje heb zal ik picje posten...


greetz Lars
 

Lars
7baa1d93c81c681ed3661e221a4d57c5

en
natuurlijk
ook
eventuele
andere
nieuwe
:+
 
Hey nachtbrakerZ :W

Zoooo zit net even te lezen over fftzz ffzeezz.... Gelukkig redelijk afgelopen!

Ik heb zo'n zelfde geintje ook een keer meegemaakt. Maar goed... als je Fftzz heet, dan heb je ook wel water nodig om t te koken natuurlijk...



:+


Maarruh, hopelijk heeft ie, van de schrik afgezien, niks. Ben benieuwt wat de Z aan waterschade overhoudt.
Toen ik ooit met motor en al kopje onderging, hebben we de motor eruit gesleept, de bougies d'r uit en met de kickstarter maar pompen! (Was een 2-takt trial motor) Al het water eruit gepompt... en uiteindelijk liep dat ding weer! Een week later niet meer...
 
Laatst bewerkt:
Ennuh... welkom aan de Hornets hier... (Had toch nog even gewacht joh!)

Ik vind het toch wel een mooie fiets. Niks mis mee (Behalve die 150 cc minder, die ga je missen!)

En niet te vergeten: @ Z Donkeey WELKOM :W
 
Laatst bewerkt:
goeden morgen :W :W

gelukig geen ernstige dingen zo te lezen maar leuk is ms anders -O- -O-
suc6 met het herstel :Y

alle nieuwe welkom :W
en heb ik voor de rest nog iets gemist ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo, en nu ik toch aan t schrijven ben...

Vandaag ook weer een ritje gemaakt samen met EdwinO. Weer een keer de Klausenpass over gereden. Nou ja rijden... het was af en toe glijden :X

Eerst een keer in een bocht waar ik niet hard door ging want er lag troep, maar toch OEPS... voorwiel weg! Van schrik voet op de vloer, gelukkig niks gebeurd, behalve neus van mn laars los. Verder omhoog ook in een haarspeld achterwiel weg! B|
Weet niet wat t was/is maar ik was totaal het vertrouwen kwijt. Ik ging redelijk als een drol door de bochten naar mijn gevoel. Op de terugweg bij een bocht uit, niet te veel gas gegeven en ook niet hoog in toeren maar WEER achterwiel; rutsch! :(

Morgen maar eens naar de bandendruk kijken. In de eerste bocht lag er rotzooi en dat was t probleem denk ik, maar die andere keren...
Nu heb ik het eigenlijk ook wel gehad met mijn achtervering. Ik kom meer en meer te merken dat die niet JE van HET is. Ipv. van een Power Command toch maar t geld steken in een andere achterschokbreker denk ik.
 
Hmmmm... gisteren maar even niet gereageerd op de berichten omtrent fftzz, was bang dat het weer zo'n rattenstreek van Muis zou zijn maar begin nu toch te geloven dat er iets met Ed gebeurd is.

Dus bij deze, Ed beterschap, hopelijk valt de schade aan je motor mee en heb je vlot je verzekeringspeld.

Mocht je de volgende x aan het regenwater niet genoeg hebben weet dan dat ze bij bijna elke benzinepomp wel flessenwater verkopen.
Je hoeft het dus niet zelf uit de sloot te halen ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo, en nu ik toch aan t schrijven ben...

Vandaag ook weer een ritje gemaakt samen met EdwinO. Weer een keer de Klausenpass over gereden. Nou ja rijden... het was af en toe glijden :X

Eerst een keer in een bocht waar ik niet hard door ging want er lag troep, maar toch OEPS... voorwiel weg! Van schrik voet op de vloer, gelukkig niks gebeurd, behalve neus van mn laars los. Verder omhoog ook in een haarspeld achterwiel weg! B|
Weet niet wat t was/is maar ik was totaal het vertrouwen kwijt. Ik ging redelijk als een drol door de bochten naar mijn gevoel. Op de terugweg bij een bocht uit, niet te veel gas gegeven en ook niet hoog in toeren maar WEER achterwiel; rutsch! :(

Morgen maar eens naar de bandendruk kijken. In de eerste bocht lag er rotzooi en dat was t probleem denk ik, maar die andere keren...
Nu heb ik het eigenlijk ook wel gehad met mijn achtervering. Ik kom meer en meer te merken dat die niet JE van HET is. Ipv. van een Power Command toch maar t geld steken in een andere achterschokbreker denk ik.
Ik hou het toch op de banden.
Het denk dat het idd wel eens de bandenspanning zou kunnen zijn.
Naarmate de buiten temperatuur verandert verandert ook je banden spanning dus regelmatig even controleren.
Ik weet ook niet hoe oud je banden zijn maar jij rijdt ze denk ook elke rit behoorlijk warm en dat schijnt ook maar een x aantal keren te kunnen voor dat de grip afgaat nemen.
Of het zou ook nog kunnen dat je 1x met te weinig bandenspanning je banden heb gereden en je het rubber verbrand hebt, is volgens mij te zien aan de rullen en de blauwe gloed op de banden.
 
Woensdag andere uitlaten gemonteerd op men motor.
Is gebeurd bij Wim Motor's in Lotenhulle.

Nu hangt de éné uitlaat (links) iets meer naar buiten dan de andere....
Op die foto valt het niet zo goed op maar ge ziet et wel denk ik
In het echt ziet ge het veel beter en valt het ook op.
De meeste hebben het toch al opgemerkt die ze live aanschouwen hebben.

Alles is goed gemonteerd,beugels ook....

Tis alsmaar zo van die kleine dingskes die aan men moto zijn :(

Ga er maandag nog eens mee terug gaan maar persoonlijk zou ik echt niet weten aan wat het zou kunnen liggen :? Iemand ideeen ?

Kan je het niet oplossen door de rechter uitlaat wat meer naar buiten te brengen met een vulringetje of zo? :?

@ Mauz ....Kweet da gij vindt dat het niet opvalt maar bij mij werkt het enorm op men systeem... :(


Het is gewoon,heb daar zoveel geld voor gegeven en dan wil ik ook dat het perfect is ....

[~[url="http://img455.imageshack.us/img455/8669/img0948vx9.jpg"]afbeelding~][/URL]
 
Hee Nick,

Wat een mooie brommert zeg....
Ik vind hem mischien wel net zo mooi als een Z750 :X

Heel veel veilig,leuke en gezellige kilometertjes toegewenst.
GreetZ Pieperdepiep. :W
 
Ennuh... welkom aan de Hornets hier... (Had toch nog even gewacht joh!)

Ik vind het toch wel een mooie fiets. Niks mis mee (Behalve die 150 cc minder, die ga je missen!)

En niet te vergeten: @ Z Donkeey WELKOM :W

Dank je, of ik de 150cc mis weet ik niet. Zoveel motorkilometerervaring heb ik nog niet en ik haal toch niet het max. eruit denk ik. Voorheen reed ik een VFR750F(1993) en die trok geweldig bij lage toeren, maar als ik dan wel eens op de FAZER600(2003) van mijn vriendin reed dan kreeg ik zin in ook zo'n makkelijk sturende fiets. En de HORNET is echt opstappen en wegwezen, net een fiets.
 
Ik denk, eens even loeren hoe het geweest is daar op die dijk......


:o :o :o -O- -O- -O- -O- -O-

Als ik het allemaal goed begrijp, heeft Ed weinig tot niets, en wilde hij alleen even van dichtbij bekijken wat voor visjes hij in zijn Aquarium wilde gaan doen....
Jullie zullen wel geschrokken zijn, het gebeurt ook altijd op een stuk wat je niet kent, vorige keer met muis hadden wij ook zo'n momentje met zand in de bocht :(

Ed , als je dit leest, heel veel beterschap, ben blij dat je ( zoals ik het nu lees) er niet veel aan over hebt gehouden '(
 
Als ex-aankomend ZETTER wil ik even melden dat ik vandaag mijn nieuwe fiets opgehaald heb *D , zie foto. Voor de liefhebbers: meer foto's op HORNET-pagina.[afbeelding]


Nick,

Dit is toch wel een heel erg mooie fiets zo op de foto :Y :Y , heb je hier nu extra's op zitten..

Gefeliciteerd ermee *O* *O* *O* *O* *O*

Hoe rijdt ie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan