En in 't Gooi Lucky number 7! (G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
met de hele groep gooiers een massa koop walkie talkies kopen, allemaal zelfde kanaal opzetten en dan gaan we tijdens het rijden moppen tappen :p
 
Afhankelijk van de route is het met dit redelijke aantal wel verstandiger. Zie je elkaar bij elke stop gewoon weer, dus niets minder gezellig...

Langenboom
Zeeland
Oventje
Volkel
Mill
St. Hubert
Haps
Oeffelt
Gennep
Milsbeek
Breedeweg
Groesbeek
Molenhoek
Malden
Cuijk
Beers
Mill
Langenboom

Lijkt best veel op de rit van vorig jaar, maar ach, de enige die er toen waren die nu ook komen zijn 4honderd en donnybrasco :+
 
met de hele groep gooiers een massa koop walkie talkies kopen, allemaal zelfde kanaal opzetten en dan gaan we tijdens het rijden moppen tappen :p
Ja lijkt me perfect.

Beetje rot om dat ding bij je helm in te stampen, maar verder een leuk idee :W
 
Langenboom
Zeeland
Oventje
Volkel
Mill
St. Hubert
Haps
Oeffelt
Gennep
Milsbeek
Breedeweg
Groesbeek
Molenhoek
Malden
Cuijk
Beers
Mill
Langenboom

Lijkt best veel op de rit van vorig jaar, maar ach, de enige die er toen waren die nu ook komen zijn 4honderd en donnybrasco :+
't zegt me helemaal niets :+
 
_O- je komt heel zelfverzekerd over wat rijden betreft iig.
Erg leuk een dametje die goed en snel kan rijden.
Nou we zullen wel zien wat je ervan vind :P

Ik ga morgen de route maar een keer narijden, hopelijk vinden jullie hem leuk :?

@ Jantah: wat vond jij vorig jaar van de rit ?
 
Ja lijkt me perfect.

Beetje rot om dat ding bij je helm in te stampen, maar verder een leuk idee :W
natuurlijk zit je walkietalkie aan je stuur ofzo en gaat er zo'n headset naar je helm
we vragen gewoon aan mariecke of ze ff af kan kijken van een politie motor hoe t daar zit en dan bouwen we t half na
:D
 
natuurlijk zit je walkietalkie aan je stuur ofzo en gaat er zo'n headset naar je helm
we vragen gewoon aan mariecke of ze ff af kan kijken van een politie motor hoe t daar zit en dan bouwen we t half na
:D

euh ja......zeg eens lieve meneer de motoragent kunt u mij vertellen waar al die 35 knopjes voor dienen alstublieft dank u wel..... _O-
Nee daar maak ik een goede beurt mee....... :W
 
euh ja......zeg eens lieve meneer de motoragent kunt u mij vertellen waar al die 35 knopjes voor dienen alstublieft dank u wel..... _O-
Nee daar maak ik een goede beurt mee....... :W
:+



Ik wil trouwens als ik rij helemaal niets horen behalve wind en mijn motor...
 
euh ja......zeg eens lieve meneer de motoragent kunt u mij vertellen waar al die 35 knopjes voor dienen alstublieft dank u wel..... _O-
Nee daar maak ik een goede beurt mee....... :W


pliesie.. LOL.. af en toe... -O- Vandaag: We zijn enorm druk met het opbouwen van het terrein, de rugbyvelden van R.C. Eemland in Amersfoort en De Bokkeduinen, om de 50e editie van de Dutch Open Tennis (voorheen Melkhuisje Hilversum).. centrecourt ligt er al, De Boer is bezig met tenten etc.. komt er een surveillancewagen het terrein op.. stapt een grote vent uit met zo'n witte blouse.. dame naast hem, beetje verwrongen typje, stapt ook uit.. en hij komt naar mij toegelopen.. vraagt aan mij: Wat gebeurt hier?
Ik dus denken: die is gek!? Heel de Gemeente, Brandweer, pliesie en wie dan ook is bekend met het feit dat daar hét ATP Tennistoernooi van Nederland neergezet wordt.. en dan zo'n vraag van een of andere sufkop.
Ik dus netjes antwoorden: Géén idee, ik denk badminton, maar het zou ook zwemmen kunnen zijn en ging verder met m'n bespreking.

pliesi af en toe? :X
 
Nah ja, jullie hebben de rit maar mooi te vinden en anders hebben jullie mooi pech!!!! :P

Het zal zo'n 120 KM zijn denk ik. (ff geschat)

Behoefte aan terras onderweg ? Of in 1 keer rijden en daarna meteen lekker BBQen ?
 
Noord-Brabant rit + BBQ

- Vodkat
- SP1KE.
- Xtra
- Little_Bear
- 4honderd
- RR etje
- DonnyBrasco
- Mariecke
- H4D3S (met Chantal)

OVB:

- Nocer
- Alexyzf


Ik zeg 11:15 verzamelen bij ons
Dat betekent voor jullie om 10:00 wegrijden vanuit het Gooi.
Dan kunnen jullie lekker rustig aan doen


PS. De A2 is afgesloten, het is dus aan te raden de volgende route te nemen:
A27
A1
A30
A12
A50 afslag 17 richting Ravenstein/Herpen.
1e rotonde rechtsaf
2e rotonde 2e afslag
3e rotonde 2e afslag
4e rotonde 2e afslag richting Venray
Bij de stoplichten rechtdoor.
Na een paar kilometer ga je linksaf de Udensedijk op.
Dan ga je de 2e weg linksaf.
Daarna ga je op de kruising rechtsaf.
en dan de 1e links, Hendriksweg, en meteen de eerste rechts.
Het eerste huis aan de linkerkant is uw eindbestemming :)

Klopt de lijst zo ? Komt iedereen zeker die niet OVB staat ?
Dan kan ik boodschappen gaan doen namelijk ;)
 
Noord-Brabant rit + BBQ

- Vodkat
- SP1KE.
- Xtra
- Little_Bear
- 4honderd
- RR etje
- DonnyBrasco
- Mariecke
- H4D3S (met Chantal)

OVB:

- Nocer
- Alexyzf


Ik zeg 11:15 verzamelen bij ons
Dat betekent voor jullie om 10:00 wegrijden vanuit het Gooi.
Dan kunnen jullie lekker rustig aan doen


PS. De A2 is afgesloten, het is dus aan te raden de volgende route te nemen:
A27
A1
A30
A12
A50 afslag 17 richting Ravenstein/Herpen.
1e rotonde rechtsaf
2e rotonde 2e afslag
3e rotonde 2e afslag
4e rotonde 2e afslag richting Venray
Bij de stoplichten rechtdoor.
Na een paar kilometer ga je linksaf de Udensedijk op.
Dan ga je de 2e weg linksaf.
Daarna ga je op de kruising rechtsaf.
en dan de 1e links, Hendriksweg, en meteen de eerste rechts.
Het eerste huis aan de linkerkant is uw eindbestemming :)

Klopt de lijst zo ? Komt iedereen zeker die niet OVB staat ?
Dan kan ik boodschappen gaan doen namelijk ;)

Ligt het aan mij of is die lijst ineens een stuk korter geworden?

Stop onderweg!!! Terrasje *O* *O* IJS *O*
 
Ligt het aan mij of is die lijst ineens een stuk korter geworden?

Stop onderweg!!! Terrasje *O* *O* IJS *O*


full
 
Wat was daar mis mee als ik vragen mag?
En welke pirelli's?

Was Pilot Road he, niet Pilot Power. De Pirelli's waren Scorpion Sync, eigenlijk Diablos met een wat ruiger profiel naar ik heb begrepen.

Maar op de een of andere manier willen de Michelins gewoon niet lekker sporen op de Multi. Ik weet nog dat iedere keer als er nieuwe Pirelli's op zaten ik meteen helemaal uit mijn pan ging. En dat was met die Michelins gewoon niet het geval. Ze blijven altijd een beetje trekken in de bocht, waar de Pirelli's steeds helemaal neutraal bleven. Voeg toe dat ik de Michelins al een paar keer een beetje heb voelen glijden, wat me eigenlijk NOOIT gebeurt en dan is het vertrouwen natuurlijk helemaal weg.

Zit misschien allemaal tussen mijn oren hoor, maar maakt dat wat uit?? :)
 
Was Pilot Road he, niet Pilot Power. De Pirelli's waren Scorpion Sync, eigenlijk Diablos met een wat ruiger profiel naar ik heb begrepen.

Maar op de een of andere manier willen de Michelins gewoon niet lekker sporen op de Multi. Ik weet nog dat iedere keer als er nieuwe Pirelli's op zaten ik meteen helemaal uit mijn pan ging. En dat was met die Michelins gewoon niet het geval. Ze blijven altijd een beetje trekken in de bocht, waar de Pirelli's steeds helemaal neutraal bleven. Voeg toe dat ik de Michelins al een paar keer een beetje heb voelen glijden, wat me eigenlijk NOOIT gebeurt en dan is het vertrouwen natuurlijk helemaal weg.

Zit misschien allemaal tussen mijn oren hoor, maar maakt dat wat uit?? :)

Maakt niets uit.
Bij mij zit het ook tussen de oren, want ik heb weinig ervaring verder.
MPP heeft me nog nooit vervelend verrast, dus is goed.

Ik was benieuwd naarde pilot road ervaring.
 
Ik heet dan wel geen "Jantah" :N ,maar vond de rit vorig jaar :z :z :z









:+
:^ _O-


Nee hoor, was volgens mij een prima rondje.


Zie trouwens dat ik dit weekeinde, net als vorig jaar weer storingsdienst heb... Is gelukkig wel wat beter geregeld nu, laptopje in de rugzak en als ze onder het rijden bellen moeten ze maar even geduld hebben. :W

Snelle of touristische groep maakt me niet zoveel uit denk ik, sta zondag toch nog op die flutbanden O-) Even kijken hoe dat qua aantallen een beetje uitkomt denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan