Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Serendipity:
Dus je gaat toch nog die eerste les pakken? goedzo ;)


:Y Weet nog niet wanneer ik dat doe.
Kan natuurlijk niet die eerste gratis rijles voorbij gaan ;)
En dan eens zien hoe het gaat.....heb weleens op een motor gereden was op een stil weggetje en grote parkeerplaats toen vond ik het geweldig en best stoer 8-) :]
Ik ga er gewoon voor *D
 
:Y Weet nog niet wanneer ik dat doe.
Kan natuurlijk niet die eerste gratis rijles voorbij gaan ;)
En dan eens zien hoe het gaat.....heb weleens op een motor gereden was op een stil weggetje en grote parkeerplaats toen vond ik het geweldig en best stoer 8-) :]
Ik ga er gewoon voor *D


YOU GO GIRL!!! :]

Daar houden mannen nu van!

Women with an attitude! *O*

vandaag nog een hele rit gehad met alle limbabwers.. was hartstikke gezellig..!
en nogmaals, de veiligheid bepaal je voor 99% met je rechterhand :Y
 
Beste heren en dames....

Ik ben op zoek naar 2 gebruikte maar in goede staat ´voor-remschijven`... voor de RF600 uit 1993 zouden jullie mij op de hoogte kunnen stellen als iemand die heeft liggen en anders een oogje in t zeil zou kunnen houden..


mn mailadres staat in mn profiel

bij voorbaat dank!
 
was, daarna moest ik hem afstaan aan een Iers sloopbedrijf, als ik hem terug wilde laten brengen naar NL en daar was ie total loss verklaart (terecht) had ik de terugbrengkosten moeten betalen :X

dus via de fax afstand gedaan van het wrak, einde motor.

shit zeg?! echt?!
damn dacht dat je dat gewoon ff van inet afgeplukt had.....

daar moet je zelf toch ook wat aan over hebben gehouden?! :o
 
jedemenge....

you were lucky I guess... nja hopen dat dat NOOIT meer gebeurt :X

denk dak vandaag es aan het schuurwerk ga beginnen van de kuipdelen.. met welke grofheid zou ik beginnen? 180? of?
 
Hoi allen,

Het is al eventjes geleden dat ik nog es iets heb gepost,maar ziehier mijn zelfgemaakte motorsteun.
Ik had een soortgelijke steun zien staan bji HG,kost ong 120 euro,de mijne de prijs van wat oud ijzer :Y

Indien er onder de handige harry's mensen zijn die dit ook willen maken kan ik er wel es een paar betere fotootjes van posten met de maten erbij

817452214_aa7505f5c1.jpg

816558119_c7aa1e319f.jpg


Op deze manier kan je de RF volledig van de grond tillen,wat het werken aan het voorwiel en vork natuurlijk héél wat makkelijker maakt zonder dat je er een kratje pils of dergelijke hoeft onder te schuiven *D
 
was, daarna moest ik hem afstaan aan een Iers sloopbedrijf, als ik hem terug wilde laten brengen naar NL en daar was ie total loss verklaart (terecht) had ik de terugbrengkosten moeten betalen :X

dus via de fax afstand gedaan van het wrak, einde motor.


Jeetje,dat is dan wel balen.....de terugbrengkosten zou dan ook wel een duur geintje zijn, dan kan de motor beter naar een sloopbedrijf.
Dus geen schadegeld gekregen dan?
Mijn vriend heeft foto's van zijn RF via de mail naar een motorzaak gestuurd.......en gevraagd hoeveel hij ervoor zou krijgen als hij de motor daar zou inleveren.
Is toch wel wat aan de lage kant als je een schademotor inleverd bij een motorzaak |(
Weet niet als dat bij alle motorzaken zo is maar hij houdt zijn RF dan toch liever.

@Custom, Dat dacht ik ook dat die foto misschien van internet geplukt was :?
Daarom vroeg ik het maar ff,voor de zekerheid.
 
ja.. soms is de bikkelharde waarheid niet te onderscheiden van wat gezellig gezwam.. mijn excuses dus ook naar jou roadkill.. mja!

Als ik hoor wat ze voor mijn rfje bieden dan denk ik al bij mezelf van die zijn gek! laat staan dus voor schademotor met goede onderdelen erbij....
 
YOU GO GIRL!!! :]

Daar houden mannen nu van!

Women with an attitude! *O*

vandaag nog een hele rit gehad met alle limbabwers.. was hartstikke gezellig..!
en nogmaals, de veiligheid bepaal je voor 99% met je rechterhand :Y


Dat is idd waar. Denk dat ik eerst wel heel voorzichtig met motorrijden ben :P
Limbabwers?? Oja Limboland.....en droog gehouden?
Als ik daar heen ga, regent het altijd _O-
 
ja.. soms is de bikkelharde waarheid niet te onderscheiden van wat gezellig gezwam.. mijn excuses dus ook naar jou roadkill.. mja!

Als ik hoor wat ze voor mijn rfje bieden dan denk ik al bij mezelf van die zijn gek! laat staan dus voor schademotor met goede onderdelen erbij....


Tsja,250euro voor een schademotor |(
Had eerlijk gezegd wel wat meer verwacht....sommige onderdelen zien er best goed uit en alles bij elkaar kost dan toch nooit 250euro :?
Hoe komen ze dan ooit aan zo'n bedrag?
 
proberen gewoon zoveel mogelijk winst te maken... tis hun beroep he...
ze wilden maar 1500 voor mijn rf geven _O- ik bedoel wat een lachertje!! om hem vervolgens voor 3000 te verkopen zeker?! ;)

En hier is het vaker droog dan in de rest van het land hoor haha :)

Dus kweet niet wanneer je normaal hierheen komt? Toevallig in de herfst? :+
 
ja.. soms is de bikkelharde waarheid niet te onderscheiden van wat gezellig gezwam.. mijn excuses dus ook naar jou roadkill.. mja!

Als ik hoor wat ze voor mijn rfje bieden dan denk ik al bij mezelf van die zijn gek! laat staan dus voor schademotor met goede onderdelen erbij....

excuses niet nodig hoor :P

@serendipity (coole naam, zo heette mijn band ooit :P )

nee geen schadegeld, ongeluk was mijn fout. Kon kiezen, tussen alles zelf regelen, dus proberen wrak te verkopen, en al het papierwerk wat daar bij komt, OF, via de verzekeraars hulpdienst een handtekening faxen en het hun op laten lossen.

Heb het laatste gedaan, ierland is prachtig maar lastig om alles te bereieken, politie buro was 3 kwartier met de taxi etc etc, dat soort afstanden maakt regelen haast onmogelijk. Daarbij liep ik rond met mijn arm in een sling en mijn vriendin lag in het hotel, voornamelijk te bellen om een vlucht naar huis te regelen ;)

2 dagen na het ongeluk waren we weer thuis.
 
Laatst bewerkt:
proberen gewoon zoveel mogelijk winst te maken... tis hun beroep he...
ze wilden maar 1500 voor mijn rf geven _O- ik bedoel wat een lachertje!! om hem vervolgens voor 3000 te verkopen zeker?! ;)

En hier is het vaker droog dan in de rest van het land hoor haha :)

Dus kweet niet wanneer je normaal hierheen komt? Toevallig in de herfst? :+


Maar dat is niet eerlijk :N -O-
Dat is ook niet veel 1500 terwijl je rf een normale verkoopprijs kan geven dus meer dan die 1500.

Is dat echt zo,dat het daar vaker droog is dan de rest van het land? Ik betwijfel het......is daar een onderzoek naar gedaan :?

Hmm,kom daar nu zelden.......nee het was toen zomer.
 
@serendipity (coole naam, zo heette mijn band ooit :P )


Thanks, wat grappig dat je band ook toen die naam had........heb hem van die film.
Maar de meningen zijn verdeeld over die naam.
Zit op een ander topic en dan maken ze van die naam, seredipje en seredipsaus van(hoe komen ze erop?!).....GRRR.
En dan zeggen ze dat niet 1 keer maar onderhand wel 100 keer dus wordt er nu een beetje flauw van :Z :r
Hehe,ga mijn naam echt niet wijzigen...is tenslotte maar een nickname O-)
 
Thanks, wat grappig dat je band ook toen die naam had........heb hem van die film.
Maar de meningen zijn verdeeld over die naam.
Zit op een ander topic en dan maken ze van die naam, seredipje en seredipsaus van(hoe komen ze erop?!).....GRRR.
En dan zeggen ze dat niet 1 keer maar onderhand wel 100 keer dus wordt er nu een beetje flauw van :Z :r
Hehe,ga mijn naam echt niet wijzigen...is tenslotte maar een nickname O-)


band bestond al niet meer toen die film uit kwam :P

ach, mensen weten niet wat het betekend denk ik, dus verbasteren het dan naar iets wat ze wel snappen :P
 
Had in deel 3 al een foto beloofd van m`n rf`je en hier issie dan *D Heb vanmiddag even een paar foto`s geschoten langs de Rijn.

Meer als 28.000km op de teller inmiddels.

img1117ie6.jpg

img1110il3.jpg
 
Maar dat is niet eerlijk :N -O-
Dat is ook niet veel 1500 terwijl je rf een normale verkoopprijs kan geven dus meer dan die 1500.

Is dat echt zo,dat het daar vaker droog is dan de rest van het land? Ik betwijfel het......is daar een onderzoek naar gedaan :?

Hmm,kom daar nu zelden.......nee het was toen zomer.



geen onderzoek naar gedaan.. gewoon als je merkt op het nieuws.. ze zeggen altijd regen, en in limburg zie je meestal geen druppeltje maar een wolkje alleen of zelfs zonnetje hehe vandaag ook weer: hier was ut droog :}

En mijn Rf gaat nergens heen! ik knap hem op zoals bedoeld! maak er de vetste rf van die ut geeft :+ (in mijn ogen dan *O* )
 
die zou zo gebruik kunnen worden als billboard..... :}


*EDIT* btw: hoezo ferrari rood?! fuckin rf-rood!!! Veel mooier ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan