Topic Motorrijders Kop van Noord Holland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saluti di Monstro

MF veteraan
15 sep 2005
4.833
5
Kop van NH
Beste motorvrienden/innen, van harte welkom op het Topic Motorrijders Kop van Noord Holland!

Ben je woonachtig (of vlakbij) in onderstaande regio, laat van je horen en stel je ff voor !!!
Let wel ! Het kaartje is slechts een indicatie :) Dus ook in, rond en boven het Kooijmeerplein nodig ik van harte uit !

Beste "nieuwkomers" op de kop van het NH-topic

Wij hebben slechts één extra spelregel (naast de u bekende spelregels van dit forum)

We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert alvorens er loze kreten worden geplaatst.
Het voorstellen van jezelf (wellicht v.v. een fotootje) je naam, rijervaring, woonplaats en je huidige motor.
Ook erg handig te vermelden of je onderaan dit bericht als deelnemer wil worden opgenomen.

Thanks ! en graag tot topic(treffen) !

Saluti :W

Rob

full


NOTE:
Dit onderwerp is voor en door iedereen uit de kop van Noord-Holland. Dus kom je uit Noord-Holland en vindt je het leuk om kennis te maken met mede NH-ers dan ben je hier op het juiste adres! (zie ook het kaartje wat ongeveer het gebied aangeeft).
We zouden het leuk vinden als jouw naam ook in de beginpost komt te staan zodat iedereen elkaar wat makkelijker leert kennen, dat is handig voor bij meetings bijvoorbeeld.

Gebruikersnaam: -> echte naam: -> rijdt op een: ->woonplaats

  1. *Ard* -> Ard -> FJ 1200 -> 't Zand
  2. Are One -> Martijn -> Yamaha R1
  3. Bachus -> ... -> Honda Goldwing LPGL Zijspan
  4. Corsaro -> Gerko -> Ducati 750SSn uit Alkmaar
  5. CRX_DOHC -> Michel -> R6 -> uit Middenmeer
  6. Dash -> Marius -> Honda Hawk -> Hoorn
  7. Dutchess69 -> Carla -> R6 uit Wervershoof
  8. Fab-ian -> Fabian -> Suzuki GSX-R600
  9. Fighternorrie -> Norman -> Suzuki SV 650S
  10. Freaky Cat -> Karin -> Honda VFR400R NC30 'Lucifer'
  11. Gewoonkevin -> Kevin -> ZX7R -> te Alkmaar
  12. Hansss -> Hans -> Yamaha TDM 900
  13. Happy Phantom -> Kathleen -> achterop de MV F4 1000 (Erik)
  14. Hardnoise -> Rene -> GSXR1000 -> Hoorn
  15. Hattori Hanzo -> Jouke -> Yamaha R6 'the Doctor'
  16. Honda_power -> Frits -> ?????? -> Warmerhuizen
  17. Ikookhier -> Arijan -> Z750 uit Alkmaar
  18. Joelle -> Joelle -> M900 -> Julianadorp
  19. Juudje -> Judith -> Suzuki Bandit
  20. Kawasaki-boy -> Danny -> Kawasaki 6R -> te Alkmaar
  21. Kmgw -> Judith -> Suzuki SV 650N
  22. Kwako 80 -> Floris -> Yamaha TDM 850
  23. Lady-M -> Linda -> Honda VFR750F
  24. Lawson 12 -> Hans -> Kawasaki ZX12R
  25. LeXuS -sv- -> Alex -> Suzuki sv 650s -> Hoogwoud
  26. Mark 900rr -> Mark -> Honda CBR900RR
  27. Martijn V-4 -> Martijn -> Honda VFR800
  28. Materazzi -> Mark -> BMW K1100RS uit Hoorn
  29. Maximum Velocity -> Erik -> MV F4 1000
  30. Monster 1000S dark -> Udo -> M1000S -> Spanbroek
  31. Mutsarella -> Gabriëlle -> R6 -> 't Zand
  32. Nanneb -> Nanne -> Kawasaki ER-5 'de Tomaat'
  33. Nespico -> Jack -> K100RS 16 V -> N-Scharwoude
  34. Oinky -> Oinky ->Nighthawk 750 Rat bike -> Alkmaar
  35. Ootje -> Bart -> R1200 RT -> Limmen
  36. Patser -> Paul -> CBR600RR
  37. Pom -> John -> Honda Nighthawk -> Julianadorp
  38. Pretorian -> Dennis -> VTR 1000F -> Wognum
  39. Purple Haze -> Johan -> Suzuki SV...
  40. Roadrad -> Rob -> XJR 1300SP te Alkmaar
  41. Rude_Roderick -> Roderick -> ZZR 1000 uit Schagerbrug
  42. Saluti di Monstro -> Rob -> Ducati Monster S2R1000 'Rizoma special' uit Petten
  43. Shrek -> Johan -> RSV Mille -> Schoorl -> Simply -> Thea -> Honda Rebel -> Alkmaar
  44. Strikkie -> Cor -> Suzuki GSX 750
  45. Sqking -> David -> DR-Z400SM
  46. Svenski -> Jos -> Shadow 1100ACE -> 't Zand
  47. The-hell -> Erik -> Kawasaki ZXR400
  48. *Wendy* -> Wendy -> GPZ500S uit Castricum
  49. Wimmi -> Willem -> Z1000LTD -> Alkmaar
  50. -XX- -> Lotte -> Yamaha SZR660
 
Laatst bewerkt:
Hallo Julianadorp, Schagen, Daalmeer en Broek op Langedijk !!! natuurlijk zijn jullie van harte welkom... Nogmaals het kaartje is slechts indicatief, maar alles in en boven Alkmaar lijkt mij de kop van NH.

Hoop natuurlijk op vele andere tweewielerigeenthousiastelingen...

Contact aan en druk op play, is mijn motto... en ik rij pas 28 jaar :o

Kunnen jullie wat meer over jezelf vertellen, zoals rijervaringen, weekendroute's, huidige fiets mét foto e.d.

Motorgroet :W
Rob
 
Laatst bewerkt:
Ooit begonnen met een proefrijbewijs (simpel kopietje wat iedereen kreeg die 18 was) en ik mocht in een klein gebied leren sturen op een CB 350 four... DUS de "L" achter de kentekenplaat en scheuren in de hele regio... nou ja scheuren op een CB 350 four...

Toen vond ik het héél hard gaan !

Daarna CX 500, CX 500 sports, CX 500 TURBO, CX 650 TURBO, GL 500 Siverwing, CB 750 KZ, Yamaha RD 350 LC, Yamaha RD 350 LC YPVS, Yamaha RD 500 LC YVPS (kenny Roberts replica) NS 400 R (Freddy Spencer Replica) Suzuki GSX 1100, Suzuki GT 750 watergekoeld (ren den ren den ren den ;-) Yamaha VMAX, Yamaha R1 (eerste model 1998, deze was voor geoefenden... OEPS van een vermogen) Suzuki Bandit, Suzuki GSX 600R, Kawasaki Z1000 (first orange met RVS pijpjes) Yamaha R1 2005 en nu mijn S2R 1000 dame:




full
 
Laatst bewerkt:
Erg mooie motor Rob! Ik rij zelf nu ongeveer 2,5 jaar dagelijks woon-werk op mijn GS. Zie de link in mn onderschrift voor meer informatie en foto's :)

Verder rij ik in het weekend vaak een rondje Den Helder -> Bergen -> beetje slingeren -> Schagen.
 
Hoorn ook net niet :) Daar woon ik dus en mn motor komt binnekort *O* (hoop ik)
 
Wat voor motor? :)

@Rob:

Mooie monster :Y

Een zx6r, anders zou ik graag een sv650 willen. :) Eergister geslaagd voor mn motorrijbewijs, dus zeeeer binnekort kijken voor een motor.

edit: wel de oudere modellen, die passen beetje bij mn budget :P
 
Laatst bewerkt:
Dit gedeelte van het forum is juist ontwikkeld om het chatten in "waar is wat te doen" te vermijden :P

Ga nie lukken ;)
In elk topic gaat er gechat worden...de éne keer meer dan
de andere keer ;)
Het is een beetje een kwestie van geven en nemen.
Moet natuurlijk geen chatfestijn worden...dat ook weer nie :N

Een zx6r, anders zou ik graag een sv650 willen. :)

Ik weet nog een GSX-R600 uit 1997 voor 3250 ;)

Eergister geslaagd voor mn motorrijbewijs

Gefeliciteerd :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi daar!

Geinig zo was me niet opgevallen deze wijziging ben er even tussen uitgeweest.
maar goed:
locatie Den Helder
moto Yamaha XV750J 82' waar lekker mee wordt geploft en veel gepoetst door het
(lekkere) weer.

Grzzzzzz. en veel lees genot.
 
Dit topic is bedoeld voor iedere motorrijder in de kop van NH. Ga dus niet af op het door mij geplaatste kaartje :N
Vanzelfsprekend is een ieder welkom (wie ben ik om dat te bepalen) maarrr het is wel verstandig "uit de buurt" te komen... ben voornemens om wat regionaals (en gezamelijk) te organiseren :]

Chatten over de hobby, geen enkel probleem, onzinverhalen wel, dat doe je maar op MSN :Y

Véél liever iets over jezelf vertellen en je (huidige) motorervaringen en bij voorkeur met een fotootje, oké Daar is dit regionale voor bedoeld.

Bedankt :}

Rob

Welkom Den Helder, Limmen (Lutjewinkel), Hoorn en Oostwoud !
 
Laatst bewerkt:
Fotoos gaat niet lukken (PC-atechnies) :(
Cor Leegwater, 48, sinds 1 jaar m'n A'tje. Wou dat al vanaf 18, maar nooit wat van gekomen. Rij een GSX750 uit '83 (budget), vind het een heerlijke fiets, wegens de leeftijd verwacht niemand dat je hard rijdt, maar kan wel lekker :]
Er moet nog wel een en ander aan gebeuren (Uitlaat lekt, kleppen stellen, koppeling vervangen, stahlflex, schijven) maar rijdt steeds fijner :P
Op de snelweg zul je me niet gauw zien (vind er geen barst aan) maar een rondje Westfriese zeedijk vinden we lekker *D
Woon-werk (Broek-Alkmaar) doe ik meestal op de trapfiets, maar Soesje moet toch minstens eens in de week rijden om de drijfstangen soepel te houden.

Tot kijk,
Cor
 
Laatst bewerkt:
Ga nie lukken ;)
In elk topic gaat er gechat worden...de éne keer meer dan
de andere keer ;)
Het is een beetje een kwestie van geven en nemen.
Moet natuurlijk geen chatfestijn worden...dat ook weer nie :NGefeliciteerd :)

Alleen is die gsxr niet 25kw te zetten op kenteken (volgens mij) , en de andere 2 wel ;)
 
Ik kom uit Den helder. Doe woonwerk verkeer (naar de Nieuwe Haven) op deze motor:

gpzres7.jpg


En als we eens lekker een stukje gaan rijden (knallen) dan doe ik dat op deze:

forumposerfoto.jpg


meestal samen met Arrewald die ook hier uit de buurt komt en op het forum rondneust (vooral in het R1100S topic).

Op de kawa heb ik een MF sticker zitten en op de Honda niet.
 
Hoi Martijn !

Mooie VFR, leuk rijden is dat :Y heb zelf ook al een paar keer mogen ervaren op de nieuwste VFR800 VTEC...via de Honda Demodagen. Mooie remschijf bovendien !

Welkom ! enne tip je BMW rijder ook ff

Tot topic !

Rob
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan