zijspan Dunna

dws

MF'er
14 jun 2003
38
0
Overpelt Belgie
ben op zoek naar een Dunna zijspan met typerende voorzijde, lijkt wat op een torpedo, ook info over dealers of firmas die tweedehands zijspannen verkopen zijn welkom.
 
je zou eens bij Sander van Bergen Classics kunnen kijken (nee 'k heb er geen aandelen en ben ook geen familie)


succes
full



p.s. zal ik je alvast bijschrijven in het zijspanrijders lijstje ?
 
Bedankt voor de tip, heb een e-mail gestuurd naar SANDER VAN BERGEN CLASSICS met de nodig uitleg een de vraag of hij mij kan helpen.
Ben zeker van zin om met een zijspan te gaan rijden daar mijn zoontje van 5 ook gebeten is door het motorrijden en hij alzo mee kan, maar ik wil een zijspan wat past bij mijn bestaande motor, ik heb een foto gezien in bigtwin van deze maand en wil dit nabouwen omdat de motor in de zelfde stijl is gebouwd.
 
Hey dws, toevallig zag ik op de site van zijspanclub het derde wiel een advertentie waarin een Dunna wordt aangeboden:

---------------------------------------------------------

Te koop aangeboden:
Diverse losse zijspannen voor de liefhebber, Ural, Isch en Dunna. (zie foto's).
Prijzen zijn vanaf € 275,-
Info Jaap Lenting tel. 0174-382909, email r.kroon6@chello.nl

full


(plaatje afkomstig van "Het Derde Wiel")

---------------------------------------------------------

Misschien iets voor jouw?
 
Hey dws, toevallig zag ik op de site van zijspanclub het derde wiel een advertentie waarin een Dunna wordt aangeboden:

---------------------------------------------------------

Te koop aangeboden:
Diverse losse zijspannen voor de liefhebber, Ural, Isch en Dunna. (zie foto's).
Prijzen zijn vanaf € 275,-
Info Jaap Lenting tel. 0174-382909, email r.kroon6@chello.nl

(Afbeelding)

(plaatje afkomstig van "Het Derde Wiel")

---------------------------------------------------------

Misschien iets voor jouw?
Hmmm, de propellor mist :(
:P
 
Had dit al gevonden, heb hier een mail voor gestuurd maar het getoonde exemplaar was al weg. Mischien komen er nog andere binnen, de verkoper laat mij dan een bericht.

Alvast bedankt voor de moeite.
 
Dit gaat goed, allemaal hartelijk bedankt (vooral moturist) voor het zoeken.
3000€ is veel geld, maar is dit teveel voor een Duna in orde?
is er een kenner die de prijzen weet voor zo iets?
Zou aan een harley eigenbouw, model streetfighter

thanks.
 
Laatst bewerkt:
Haha die ligtbij ons op het aquarium nog een in de kleuren van Jordan enkele jaren geleden ( die haai op de neus ) zal vandweek wel ff een foto maken. Helaas is het bakkie VEELS te licht om aan mijn eigen Goldwing temaken anders hing deze er al aan. Hij heeft daarvoor 2 jaar aan een GN400 gehangen :)
 
full


Hier een foto van hem in vol ornaat :)

of die verkocht wordt weet ik niet aangezien mijn vader aan zee zit en het ding van hem is. Mobiele telefoon heeft ie wel maar vergeet ie altijd ( nu dus ook weer :) )
 
ben zeker geintereseerd, laat iets weten als je vader hem wilt verkopen, heb ook een e-mail gestuurd op adres dat bij je profiel vermeld staat.

bedankt voor de foto en hopelijk tot later.

Dirk
 
hallo dws.

als je een orginele zijspan zoekt kan je het beste naar Jaap Lenting tel. 0174-382909, email r.kroon6@chello.nl

en ik denk dat de zijspan die aangeboden wordt voor 3000 euro een beetje veel is??? (mijn mening)

veel succes met het zoeken.
 
Jawaperak,

Heb al een e-mail gestuurd naar Jaap, heeft er momenteel geen meer, maar er zouden er nog binnen komen ergens deze maand.
alvast bedankt.


dws
 
Hoi, Wil graag danken voor alle hulp, heb een bak gekocht bij Sander VDB, iets van onbekende origine. Ben nu zo goed als klaar met alles (onderstel is klaar en gecoat, bak weg voor spuiten dan nog airbrush plaatsen) maak wel een foto als het volledig klaar is. Een Dunna zijspan werd mij trouwens door Sander afgeraden als zijn de te ligt, en bak is ook van alum. dus niet echt ideaal als je zelf wat wil verlassen aan bak. In elk geval bedankt.
 
Dat van dat aluminium klopt. Zelf echt iets eraan vermaken zit er niet in. En licht tsjah dat heb je met aluminium.

Onze Dunnabak wordt nu aan een intruder 700 gehangen en die rijdt dit jaar als het goed is gewoon weer mee zijspanritten :)
 
Even een hele grote megaschop. Bijna een jaar terug kreeg mijn vader het plan om een zijspan aan zijn Sportster te knopen, nu is hij zover dat hij weet wat die aan een bak uit wil geven en hij weet ook al welke het moet worden.

Jullie kunnen het waarschijnlijk al raden maar het moet dus een Duna bak worden (ben ik het helemaal mee eens) Hij is al een beetje aan het zoeken maar ik wil hem via motor-forum een zetje in de rug geven. De enige eis die we stellen is dat de bak absoluut niet te mooi mag zijn, moet kwa uiterlijk wel bij de Harley passen natuurlijk.

Mocht er iemand iets weten hoor ik het graag, de Steib bak die nu op motor-forum staat is ook een kanshebber maar ik vind de Duna toch echt mooier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan