Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
geen last van t kopke, ook nie van men maag, men longen zullen het nog effe langer moeten uithouden voordat ik ik het in koekskes ga bakken ;)

en zotte periodes... die komen en gaan eh .

zolang we het leven maar nie te serieus gaan nemen, in the end zijn we allemaal toch maar nen hoop beestjes die moeten overleven, en k denk da we hier in deze samenleving weinig te klagen hebben... zelfs zonder job ;)

ma, voordat ik hier ga uitwijden over vanalles en nog wat behalve motoren... stop ik hier best ;) tenzij het ergens anders verdergezet kan worden, looool... (ma daarvoor... is het al na t spookuur dus... is op eigen risico)

nothing really matters in the end

nuja moet me ma toevoegen, ken zo nen gedacht dak gelijk toch ni kunn mafn hoe hard ik ook wil... morgn werken
 
Ok ben meegeweest en het is dus niet voor iedereen , choppers zijn nie toegelaten :P waren met 9 waarvan 5 r1's , een busa , bmw r1200s en een zx-r ;)


ik kom de volgende keer ook maar eens kijken dan....
elke woensdag dus om 19 uur in Lissewege bij de kerk
 
Ben hier ook weer thuis gestrand, enkel pintjes later, morgen eens bellen, zien of ze tijd hebben voor pinkers, en of ze schijven binnen hebben.

Nu lekker slapen, morgen zijn we weer nuchter -O-
Jammer want t voelt zo lekker
 
Ben hier ook weer thuis gestrand, enkel pintjes later, morgen eens bellen, zien of ze tijd hebben voor pinkers, en of ze schijven binnen hebben.

Nu lekker slapen, morgen zijn we weer nuchter -O-
Jammer want t voelt zo lekker


lol, en da allemaal op ne weekdag :+ 8-) enjoy life every now n then indeed! soit, nog een soprano-ke zien en slaapkes doen ;)
 
Ben hier ook weer thuis gestrand, enkel pintjes later, morgen eens bellen, zien of ze tijd hebben voor pinkers, en of ze schijven binnen hebben.

Nu lekker slapen, morgen zijn we weer nuchter -O-
Jammer want t voelt zo lekker


schijven.... toch geen remschijven.... nu al????
 
lap, ik heb moeten zondigen tegen de 1° regel van het wieke tingel zijn. ;(

Ik heb in de regen (moeten) rijden -O-

En het ergste van al is dat nu die coole bloedvlek van mijn kuip is geregent.
(ik had dus een stoere bloedvlek van een of ander kustbeest op mijn kuip hangen)


Maar voor de rest, nog 3 dagen werken, en dan ist verlof *O*


Goeiemorgen iedereen :W
 
full
 
Ik heb mijn brommertje net geen week dus wordt het misschien wel eens tijd me hier voor te stellen...

- Mijn naam is Sebastian
- Mannelijke geslacht
- 18 jaar
- Woonachtig te Antwerpen >> Wilrijk >> Achter den Ikea :+
- Bezig met het rijbewijs...
- Hiervoor een BB 50cc gehad (zie website), nu een Honda CBR125R

Foto's zeggen meer dan woorden dus...

100_1483.jpg

100_1484.jpg

100_1495.jpg

100_1504.jpg


Die laatste foto ben ik dus niet hoor ;) M'n vriendin staat er gek van. Het gebeurt zelfs dat ik m'n sleuteltje mag afgeven... Ik zie ons later al rijden: zij strak in het leder en die lange blonde haren onder de helm uit :9~ :} :]

Soit, dat is het dus zowat...

Grtz
 
Ik heb mijn brommertje net geen week dus wordt het misschien wel eens tijd me hier voor te stellen...

- Mijn naam is Sebastian
- Mannelijke geslacht
- 18 jaar
- Woonachtig te Antwerpen >> Wilrijk >> Achter den Ikea :+
- Bezig met het rijbewijs...
- Hiervoor een BB 50cc gehad (zie website), nu een Honda CBR125R

Foto's zeggen meer dan woorden dus...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die laatste foto ben ik dus niet hoor ;) M'n vriendin staat er gek van. Het gebeurt zelfs dat ik m'n sleuteltje mag afgeven... Ik zie ons later al rijden: zij strak in het leder en die lange blonde haren onder de helm uit :9~ :} :]

Soit, dat is het dus zowat...

Grtz


Welkom , mooie repsol uitvoering ;)

Er zijn er hier nog een paar met dezelfde model maar jij hebt die mooie repsol uitvoering é :P
 
lol, en da allemaal op ne weekdag :+ 8-) enjoy life every now n then indeed! soit, nog een soprano-ke zien en slaapkes doen ;)


Voor mij is't nog vakantie he, heb maar 3 weken in een jaar dus moet zijn dat k er iets aan heb. Al durft da wel eens gebeuren als k gewoon aant werk ben ook.
Ah ja je bent wild en je jongt wat :?
 
schijven.... toch geen remschijven.... nu al????

Nu al ?
De moto is bijna 8 jaar, en heeft 24700km, en t is een bekende kwaal, de originele schijven durven al eens krom trekken.

Ze hadden dit al toen k hem kocht, maar omdat ik dan veel rustiger reed, en vooral minder hard remde was dit niet zo erg.
Nu gaat 't al wat sneller, en remmen we al veel harder
en dan is da niet zo leuk.

Heb de keuze tussen "gewoon" schijven (beetje beter dan origineel)
en Brembo HP schijven, veel beter, lees ook bijna 300 euro meer
 
@ Gloin; komn u ni tgn op msn, dusja, kwou u nog vrage hoe het filmpje geweest is?

Filmpjes waren goed, maar heb ze verwerkt in één filmpje. Ik had het al gepost in het cbr125 topic (waar ik ook regelmatig post) maar ik zal het hier anders nog eens zetten.

http://www.livevideo.com/video/EB824AADF9D047ED9B03B9E34C152151/cbr-125-fly-by.aspx

O ja, die stoppies voelden veel "hoger" aan dat dat ze in het echt zijn :P Maar heb nog nooit echt geoefend op stoppies. Ook omdat het naar het schijnt niet goed is voor je motor==> lagers, balhoofd, etc.
 
Filmpjes waren goed, maar heb ze verwerkt in één filmpje. Ik had het al gepost in het cbr125 topic (waar ik ook regelmatig post) maar ik zal het hier anders nog eens zetten.

http://www.livevideo.com/video/EB824AADF9D047ED9B03B9E34C152151/cbr-125-fly-by.aspx

O ja, die stoppies voelden veel "hoger" aan dat dat ze in het echt zijn :P Maar heb nog nooit echt geoefend op stoppies. Ook omdat het naar het schijnt niet goed is voor je motor==> lagers, balhoofd, etc.


Heb hier op t forum ergens telezen da je em best in neutral zet als je stoppie gaat doen, of t echt iets uit doet weet k niet, maar kwaad zal t wel niet kunnen.

Wa betreft 't gevoel, da bedriegt altijd.
Als k t voorwiel eens wat van de grond krijg is da naar mijn gevoel ook zeker al 20cm, ma in t echt zal t miss 5cm zijn. Zelfde me kneedown toestanden, heb k ook dikwijls nu ben k er toch bijna zo diep al, ma als ge dan tijd hebt om eens te kijken blijkt er toch nog serieuze afstand tussen te zitten.

Moest k van u zijn, probeer eens wa te oefenen op surplacen, t zou ferm zijn moest ge aan de lichten gewoon kunnen blijven staan :Y
 
Ik heb mijn brommertje net geen week dus wordt het misschien wel eens tijd me hier voor te stellen...

- Mijn naam is Sebastian
- Mannelijke geslacht
- 18 jaar
- Woonachtig te Antwerpen >> Wilrijk >> Achter den Ikea :+
- Bezig met het rijbewijs...
- Hiervoor een BB 50cc gehad (zie website), nu een Honda CBR125R

Foto's zeggen meer dan woorden dus...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die laatste foto ben ik dus niet hoor ;) M'n vriendin staat er gek van. Het gebeurt zelfs dat ik m'n sleuteltje mag afgeven... Ik zie ons later al rijden: zij strak in het leder en die lange blonde haren onder de helm uit :9~ :} :]

Soit, dat is het dus zowat...

Grtz

*O* *O* Welkom op het belgentopic *O* *O*

Mooie fiets, heb net dezelfde gehad.

waarschijnlijk gaan wij elkaar regelmatig spotten :W
 
Heb hier op t forum ergens telezen da je em best in neutral zet als je stoppie gaat doen, of t echt iets uit doet weet k niet, maar kwaad zal t wel niet kunnen.

Wa betreft 't gevoel, da bedriegt altijd.
Als k t voorwiel eens wat van de grond krijg is da naar mijn gevoel ook zeker al 20cm, ma in t echt zal t miss 5cm zijn. Zelfde me kneedown toestanden, heb k ook dikwijls nu ben k er toch bijna zo diep al, ma als ge dan tijd hebt om eens te kijken blijkt er toch nog serieuze afstand tussen te zitten.

Moest k van u zijn, probeer eens wa te oefenen op surplacen, t zou ferm zijn moest ge aan de lichten gewoon kunnen blijven staan :Y


hehe, da surplacen doe ik bijna elke avond, soit, echt surplacen is het niet enkel, heeel,n heeeel, heeeeeeeeeel traag rijden ;) moet namelijk aan de steenweg bij ons, om die over te steken eerst over een strook in de baan rijden voor de lichten snachts willen verspringen (was tof in t begin toen ik da nie wist en ik die strook altijd langs reed, lol)
soit, dan hebde zon 16seconden om de komende twee meter te doen (trust me, das enorm lang als ge bijna nie vooruit moogt, lol) . dus k raad jullie aan da ook regelmatig te doen als ge ziet dat het bijna op groen ga springen of in situatie van smartlights... gewoon op t eind u voetje zetten moest het echt nie goe aflopen, hehehehe.
 
Zo rot weer, als t morgen niet droog is ga k puur uit frustratie lord of the rings 1,2,3 en the making of zien |(
 
Ik weet niet precies wat surplacen is. Is het zoiets als blijven stilstaan zonder je voeten aan de grond te zetten? Want dat probeer ik wel zoveel mogelijk, eerst stilstaan, dan pas je voeten zetten.

Maar dat kan je eigenlijk op twee methoden doen. Ene methode is héél zacht remmen tot je stilstaat en dan balanceren zodat je even blijft staan zonder je voeten aan de grond te zetten en de andere methode is op het einde hard remmen zodat je motor ff naar voren duikt en weer naar achter en door die beweging kan je ook ff blijven staan, if you know what I mean.

Bij stoppies heb ik het nog niet geprobeerd, maar zal er eens aan denken volgende keer. Alleen ben ik bang dat ik m'n moto beschadig met die stoppies, het kan niet echt goed zijn lijkt me.

Wel druk kruispuntje voor je deur, lijkt me nogal Aziatiasch ;)
 
Ik weet niet precies wat surplacen is. Is het zoiets als blijven stilstaan zonder je voeten aan de grond te zetten? Want dat probeer ik wel zoveel mogelijk, eerst stilstaan, dan pas je voeten zetten.

Maar dat kan je eigenlijk op twee methoden doen. Ene methode is héél zacht remmen tot je stilstaat en dan balanceren zodat je even blijft staan zonder je voeten aan de grond te zetten en de andere methode is op het einde hard remmen zodat je motor ff naar voren duikt en weer naar achter en door die beweging kan je ook ff blijven staan, if you know what I mean.

Bij stoppies heb ik het nog niet geprobeerd, maar zal er eens aan denken volgende keer. Alleen ben ik bang dat ik m'n moto beschadig met die stoppies, het kan niet echt goed zijn lijkt me.

Wel druk kruispuntje voor je deur, lijkt me nogal Aziatiasch ;)


surplacen is indd gewoon stil staan "ter plaatse" (frans:"sur place") .
en k denk dat het gewicht van je 125 licht genoeg is om zonder te veel problemen stoppies te oefenen (k bedoel maar, als je heeeeeeeel hard remt, dan komt je balhoofd ook al onder enorme druk te staan, of je wielen nu aan de grond staan of niet, natuurlijk verticaal in de lucht hangend is het nog net iets belastender, toch, de vering vangt al zeer veel op... )
 
Ik heb mijn brommertje net geen week dus wordt het misschien wel eens tijd me hier voor te stellen...

- Mijn naam is Sebastian
- Mannelijke geslacht
- 18 jaar
- Woonachtig te Antwerpen >> Wilrijk >> Achter den Ikea :+
- Bezig met het rijbewijs...
- Hiervoor een BB 50cc gehad (zie website), nu een Honda CBR125R

Foto's zeggen meer dan woorden dus...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die laatste foto ben ik dus niet hoor ;) M'n vriendin staat er gek van. Het gebeurt zelfs dat ik m'n sleuteltje mag afgeven... Ik zie ons later al rijden: zij strak in het leder en die lange blonde haren onder de helm uit :9~ :} :]

Soit, dat is het dus zowat...

Grtz


*O* Welkom Sebastian°69 *O*

jij bent zeker niet de enigste die daarop zit te wachten :+
IK vraag me af wat die 69 daar in je naam doet, dat is vast niet je geboortejaar :+ :+
Hopelijk heb je hier veel post- en leesplezier
En zorg dat je koffieapperaat goed werkt,
want je zal hier menig uurtjes zitten
(you're on the list) :Y



Zo rot weer, als t morgen niet droog is ga k puur uit frustratie lord of the rings 1,2,3 en the making of zien |(


op het nieuws vertellen ze telkens dat het centrum en oosten van het land veel regen heeft.....
volgens mij is dus nu de kust ook in het oosten |(


idd... wa een k#tweer |( |(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan