Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
8413d1174296094-pics-rc51-ama-bikes-everybody-now-post-up-those-pics-w07.jpg
 
Laatst bewerkt:
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Belgen *D eindelijk gered ik begon al bijna die hollandse woordjes over te nemen. _O-

maar nu heb ik dan toch een plaatsje gevonden om terug tussen de beschaafde mensen wat te zevere, als het te veel word tusse onze noorderburen ;) lekker :+


welkom R1_driver,
nu nog een fotooke van uwe machine en je staat hier ook in het lijstje :Y



Was hier even aant het kijken naar de MF "statistiekjes" en ik post gemiddeld 5.04 berichten per dag *O*


ik maar 3.48..... onzinnige, maar ook zinnige natuurlijk B|



Als Belg zijnde en meerbepaald West-Vlaming uit Bavikhove - djilgemieinte van Oarelbekeh - ben ik genoodzaakt hier ook eens ne goendag te zeggen :W

mijn voorstelling als nieuw lid vind je hier


*O* Welkom crosske*O*
lang geleden maar eindelijk weer een west-vlaming erbij,
veel plezier hier.... en hopelijk veel gepost van jou kant
(you're on the list) :Y



@ Sheldon mijn mail gehad ?


ja... ondertussen heb je mail terug :}
 
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Belgen *D eindelijk gered ik begon al bijna die hollandse woordjes over te nemen. _O-

maar nu heb ik dan toch een plaatsje gevonden om terug tussen de beschaafde mensen wat te zevere, als het te veel word tusse onze noorderburen ;) lekker :+

Ne mens met smaak, WELKOM R1 driver
Waar blijft piccie (om het op zijn Hollands te zeggen)
 
tralala ja in en pc's da gaat nie samen dus sla me nie dood als da foto ding mislukt ma hier komt ie dan :p
full



aja volgende week gaat ie na felix en jos en dan heb ik een 2007 model in de plaats *D
aja ik moet wel wa bijbetalen _O-
 
tralala ja in en pc's da gaat nie samen dus sla me nie dood als da foto ding mislukt ma hier komt ie dan :p
[afbeelding]


aja volgende week gaat ie na felix en jos en dan heb ik een 2007 model in de plaats *D
aja ik moet wel wa bijbetalen _O-

*O* Welkom R1_driver *O*
mooi mooi mooi... kneedowned op de foto,
zo wil ik er ook wel eentje....
hou ons op de hoogte met je nieuwe bike,
ik ben echt benieuwd
you're on the list :Y
 
*O* Welkom R1_driver *O*
mooi mooi mooi... kneedowned op de foto,
zo wil ik er ook wel eentje....
hou ons op de hoogte met je nieuwe bike,
ik ben echt benieuwd
you're on the list :Y

thnx ;)
en dat ga ik zeker doen, hoop da ik hem ingerede krijg voor 3september en dan na zolder *D (ben trouwens van heusden-zolder) dan nog hopen op droog weer zodat ik mooie pic's heb achteraf :+
nog iemand hier die 3/9 na zolder komt?
 
thnx ;)
en dat ga ik zeker doen, hoop da ik hem ingerede krijg voor 3september en dan na zolder *D (ben trouwens van heusden-zolder) dan nog hopen op droog weer zodat ik mooie pic's heb achteraf :+
nog iemand hier die 3/9 na zolder komt?


wij hebben gene zolder -O-






















:+
 
thnx ;)
en dat ga ik zeker doen, hoop da ik hem ingerede krijg voor 3september en dan na zolder *D (ben trouwens van heusden-zolder) dan nog hopen op droog weer zodat ik mooie pic's heb achteraf :+
nog iemand hier die 3/9 na zolder komt?


je mag me meenemen
tis dan me verjaardag *O*
 
Welke kleur R1 2007 ?

rood wit natuurlijk :+
thnx ;)
en dat ga ik zeker doen, hoop da ik hem ingerede krijg voor 3september en dan na zolder *D (ben trouwens van heusden-zolder) dan nog hopen op droog weer zodat ik mooie pic's heb achteraf :+
nog iemand hier die 3/9 na zolder komt?


wij hebben gene zolder -O-


:+
ge moogd onze wel is lenen ze :) wij hebbe hele leuke curbs :P en als je wil ook lekkere grindbakjes _O- (en dat allemaal op zolder ge wilt nie weten wa da hier benede is)
thnx ;)
en dat ga ik zeker doen, hoop da ik hem ingerede krijg voor 3september en dan na zolder *D (ben trouwens van heusden-zolder) dan nog hopen op droog weer zodat ik mooie pic's heb achteraf :+
nog iemand hier die 3/9 na zolder komt?


je mag me meenemen
tis dan me verjaardag *O*
ok dan moet ik nie alles alleen doen :p jij geeft gas en ik stuur? *O*
 
thnx ;)
en dat ga ik zeker doen, hoop da ik hem ingerede krijg voor 3september en dan na zolder *D (ben trouwens van heusden-zolder) dan nog hopen op droog weer zodat ik mooie pic's heb achteraf :+
nog iemand hier die 3/9 na zolder komt?
Welkom R1 Driver , en van Heusden Zolder , daar heb ik de hele namiddag gezeten bij e paar maten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan