VTR SP 1&2 Topic Deel 9

SP buitenlandweekend 2007

  • Luxemburg

    Stemmen: 4 21,1%
  • Duitsland

    Stemmen: 14 73,7%
  • Schotland

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer eens Linux.
(ik werk al jaaaaaren met niets anders, bij uitzondering gebruik ik nog af en toe windows...)

Hierzo een leuke LiveCD waarmee je kan zien hoe Linux werkt en eruit ziet:
http://nl.releases.ubuntu.com/7.04/

Ubuntu NL | Ubuntu loco Nederlands

De ISO CD ff downloaden en branden, de computer opstarten vanaf deze Live CD (bootable) en je kan in de meeste gevallen gelijk al werken met je PC (dus je hoeft niets te installeren ofzo, dit is een DEMO CD die je de mogelijkheid geeft om de look 'n feel van Linux te ervaren)

Als het je wat lijkt kan je 'm zo naast je bestaande windows installatie installeren.
Je krijgt dan een dual-boot systeem waarbij je bij het opstarten van je PC kan kiezen tussen Linux en windows.


Wat heeft dit eigenlijk met SP's te maken ? :z

Niks te maken met SP,maar wel interessant ff 694Mb downloaden,
mocht ik niet meer terugkeren op MF dan is er wat fout gegaan.
 
Trouwens net ff naar de brommer gekeken.
Massakabel lijkt goed vast te zitten en die grijze stekker heb ik aan gerammeld maar dat had geen negatieve effecten terwijl de motor op contact stond.
Tripmeter staat nog op de waarde waar ik hem een paar dagen mee weggezet heb.

The search continues...
 
Zo Gents, daar ben ik weer.

Net terug van 2 weekjes vakantie in zowel de Dolomieten (zonnig) als het Schwarzwald (nat) en de Eifel (droog).

Heerlijk gestuurd over passen als de Stelvio, Fluela, Sella, Gardena, Ofen, Pordoi, San Pellegrino en nog een hele reeks andere bergpassages.

Even voor een indruk:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Sinds ik de SP heb afgehaald bij de dealer (15/6/2007) is de teller opgelopen van 0 tot bijna 8000 km. en da's toch een aardig gemiddelde. Ben dan ook nog niet klaar want ik heb o.a. nog 2 lange weekend tochten voor de boeg.
Ik moet Hakman nog even bedanken voor zijn advies om een 180-band achter te monteren want da's een heel verschil gebleken. Links/rechts combinaties zijn nu een peuleschilletje en de fiets ligt nog net zo strak in de snelle bochten als voorheen.

Het is, naar mijn bescheiden mening, overigens wel een motor die een vrij lange gewenningsperiode kent. Ik heb nu pas het idee dat ik, zoals dat zo fraai heet, één ben met de motor en da's doorgaans een stuk eerder het geval. Kan natuurlijk zijn dat het aan m'n leeftijd ligt maar doorgaans heb ik er niet zolang voor nodig gehad. Ik ben de tel een beetje kwijt (ook ouderdom ja :P ) maar ik moet er toch inmiddels ± 30 hebben gehad met kilometrages van 15 tot 40K per jaar.
Hoogst gemeten snelheid was op de relatief drukke Duitse wegen krèk 231 (GPS-) kms per uur todat ik in de ankers moest en het verbruik zo'n beetje 1 op 15.

Ben best een tevreden baasje.....

:W TenCats

Welkom thuis TenCats.
Hele mooie plaatjes geschoten zie ik :Y
Moek nog eentje op de beginpost plakken?
DIe met de berg op de achtergrond is :9
 



Afgelopen maandag met Vinnie op Zolder gereden.....eerste keer.....SUPER ervaring.....en ZEKER voor herhaling vatbaar.....

SPeciaal voor Gobert nog even wat "knee down bewijsmateriaal" ;)

full

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan