Honda NSR125/250 rijders topic

Owkeej lijkt me kei gezellig maja moet weer werken he. hahaha terwijl ik vakantie heb.

Maar ik ga nu eerst op zoek naar een polyester race kuipwerk voor mijn mc28. Want ik heb dinsdag nieuwe stickers besteld en dat kwam op ongeveer 200 eurotjes :X duzzz. Eerst polyester dan weer knallen op circuits
 
Zo een beetje rustig weer hiero. Ik heb dinsdag weer ff lekker in emmen weze rije. Ik mocht mee gaan trainen met het Veldt racing parts team. De eigenaar van dat team ken ik al een hele poos en hij had mij nog nooit zien rije. Hij zei dat hij nooit had verwacht dat ik zo hard zou gaan. Op sommige stukken was ik zelf sneller als de racers ahahahhaha. En ik ben voor de verandering een keer niet op me bek gegaan :P
 
Maar weer ff een piccie der tegenaan gooien hiero.
full
 
De twee nsr 250 ers die ik heb staan allebei op kenteken en zijn compleet straat legaal.
Maar het zijn wel Japanse import machines zijn in europa niet verkocht. Maar er staat er nu wel een te koop :P eentje van mij namelijk. Namelijk deze
full
 
Hij is niet echt goedkoop ofzo maar wel in topstaat en nergens is op bezuinigd.
De vraagprijs is 6500 euro.

Dat nogal geld, maar dan heb je inderdaad wel een uniek exemplaar. Als ooit het schip met geld binnenvaart... Dank je en succes met de verdere verkoop. Je hebt een beperkt publiek, dus dat is wel moeilijk.
 
Hoi Casper ,a gelukkig nog een nsr freak zo mag ik het horen ook ,maar nog niet in het bezit van een nsr zo te horen dat is jammer maar wellicht heb je interresse in mijn mc28 die je op www.gatiehaaaaart.nl kunt bekijken als je wilt het is die repsol met enkelzijdige wielophanging ik zeg bij voorbaat er moet op het gebied van kuipwerk wel wat opknapwerk verricht worden en een nieuwe koppeling (deze licht al klaar bij de motorzaak)in gezet worden heb eventueel ook een nieuwe repsol stickerset klaarliggen en een kopie van het orriginele onderdelen boek (apsoluut een vereiste want anders wordt je gek hahahaha )

er staat ook een klein geluidsfragment op de site van die mc28 met droge koppeling en instelbare vering dus ik zou zeggen even kijken en luisteren ,maar die gp pipes van tyga performance klinken als muziek in de oren neem dat van mij aan ..........erg verslavend .....weeeeeeep weeeeeeeeeep ........bing .........bing net een tweetakt crossmotor om te horen

maar laat het me maar even weten oke groetjes van gert-jan !
ik heb interesse in je mc28,

ben al een tijdje op zoek naar een mc28 die in mooie staat is maar ze zijn erg schaars.

Kan je me wat foto's doorsturen aub?
 
Ik ben ook een tijdje aan het zoeken geweest naar die Repsol nsr. Maar The NSR man heeft hem als het goed is al verkocht. En ik weet niet waar hij heen is gegaan. Nooit meer iets van gehoord. En het is een beetje een oud bericht kijk maar naar de datum.

Maar ik heb ook nog een MC28 staan. Wat wil je er voor geven?
 
Ik ben ook een tijdje aan het zoeken geweest naar die Repsol nsr. Maar The NSR man heeft hem als het goed is al verkocht. En ik weet niet waar hij heen is gegaan. Nooit meer iets van gehoord. En het is een beetje een oud bericht kijk maar naar de datum.

Maar ik heb ook nog een MC28 staan. Wat wil je er voor geven?
dat is een moeilijke vraag hé ;)

ik zou zeggen st me eens een paar foto's door en zet er de prijs bij die je in gedachte hebt.

Email is anf_racing@telenet.be

alvast bedankt
 
Ik heb ff een tijdje zitten denken. Maar ik doe mijn MC28 toch echt niet weg. Ik heb pas voor de gehele rechter zijkant nieuwe orginele stickers besteld. Om hem in 100% topstaat te brengen net als mijn MC21. En ik heb de MC28 pas vanaf juni. Ik kan het daarom nu echt niet over mijn hart verkrijgen om hem nu al weg te doen ;( . Ik heb er zelf nog geen 100km mee gereden. Duz sorry. Maar als er eentje tekoop staat in duitsland ofzo dan laat ik het hier direct weten.
 
Ik zou anders maar eens div. forums in de gaten houden de prijzen in het buitenland vallen wel mee zeker in zuid afrika daar kosten ze omgerekend nog geen 1000 euro.
forums over de nsr 250:
Honda NSR250 Forums, Classifieds, History, Specifications and Tuning Resources. The #1 Honda NSR250 resource in the world. engelse site
http://www.dreamgate.ne.jp/nsr/index.html japanse site maar van gewoon in het engels
2-Takt-Forum // Du wirst weitergeleitet... duits
Honda-NSR 250/ mc28 heeft nog een mc 28 te koop duits
heb eventueel nog wel een japanse site voor je als je wilt met nsr te koop.
 
Ik heb ff een tijdje zitten denken. Maar ik doe mijn MC28 toch echt niet weg. Ik heb pas voor de gehele rechter zijkant nieuwe orginele stickers besteld. Om hem in 100% topstaat te brengen net als mijn MC21. En ik heb de MC28 pas vanaf juni. Ik kan het daarom nu echt niet over mijn hart verkrijgen om hem nu al weg te doen ;( . Ik heb er zelf nog geen 100km mee gereden. Duz sorry. Maar als er eentje tekoop staat in duitsland ofzo dan laat ik het hier direct weten.
no prob hoor,toch bedankt voor je aanbod ;)
zou ze ook zomaar niet van de hand doen *D
 
Ik zou anders maar eens div. forums in de gaten houden de prijzen in het buitenland vallen wel mee zeker in zuid afrika daar kosten ze omgerekend nog geen 1000 euro.
forums over de nsr 250:
Honda NSR250 Forums, Classifieds, History, Specifications and Tuning Resources. The #1 Honda NSR250 resource in the world. engelse site
http://www.dreamgate.ne.jp/nsr/index.html japanse site maar van gewoon in het engels
2-Takt-Forum // Du wirst weitergeleitet... duits
Honda-NSR 250/ mc28 heeft nog een mc 28 te koop duits
heb eventueel nog wel een japanse site voor je als je wilt met nsr te koop.
dank u wel :9~ ik ga alvast eens even surfen :)
 
kerel van dreamgate kan er wat van!

wat een strakke nsr :}

nu alleen nog eentje vinden en ik heb wat te doen deze winter :Y
 
is het moeilijk een nsr te importeren van een ver land?
Miss domme vraag,maar aangezien ze dan erg moeilijk te vinden zijn hier .

Het lijkt me bijna nodig ze elders te halen,maar gedult is een zeldzame deugd zeker :X
 
Ik ben van plan om mijn NSR250SE ongeveer hetzelfde te maken als die Jamie. Alleen ik maak hem niet in de rothmans kleuren ik houd hem in de orginele kleuren. Ik ga duzz ook een Honda RS250 voorvork er in zetten met van die mooie brembo billet tangen etc etc. Maar eerst maar mijn MC21 verkopen.
 
Owja ik ken nog iemand die een NSR250SE MC21 Rothamans uit de UK heeft gehaald. Hij heeft geen probleem volgens mij gehad om hem hier op kenteken te krijgen. En anders moet je eens contact opnemen met Mobu Motors die hebben er een paar uit Japan hiernaartoe geimporteerd. En ze weten heel veel van de motoren af. Ik ben daar zelf een tijdje geleden geweest om stickers en een HRC keycard te bestellen :P . Moeten als het goed is eerdaags binnen komen. Kan bijna niet meer wachten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan