Wil verbouwde dragstars zien

XV-CHOPPER

Die hard MF'er
2 feb 2004
532
0
Flevoland
Heb een maand geleden een xvs650 dragstar gekocht. Omdat ik niet van standaard houd wil ik hem in de winter wat veranderen zeg maar. En dan bedoel ik niet alleen andere spiegeltjes en stuur maar meer dan dat. Ik wil dus wat ideeen. Zou ook wel prettig zijn als je erbij vermeldt wat er is aangepast en waar het spul vandaan komt

Laat je fotos maar zien van je dragstar (ook als er alleen andere spiegeltjes hebt.)

Hier alvast de mijne:
full
 
ik heb mijn drag star nu een maand of 3 .. ben er zeer tevreden over ...
er zit best wel wat extra's op ... waar het allemaal weg kom dat kan ik je niet zeggen ...
maar ga eens langs bij een yamaha dealer .. die kunnen je vast wel zeggen wat er allemaal mogelijk is ...

succes er mee ...
full
 
sorry hij is wat klein ...
kga eens kijken of ik hem er wat groter op krijg, dan kan je tenminste eens wat zien ...



full
 
Google en dutchdragstarclub heb ik allemaal al gezien. Ook de duitse sites. Die kunnen er trouwens wat van. Wil motoren van Nederlanders zien.
 
Google en dutchdragstarclub heb ik allemaal al gezien. Ook de duitse sites. Die kunnen er trouwens wat van. Wil motoren van Nederlanders zien.
dus je wilt inspiratie opdoen maar niet via dragstarclub.nl en soort gelijke duitse sites?
je wilt je inspiratie alleen maar halen van nederlandse motoren?
:? :? :?
 
YEp, dat bedoelde ik.
Maar om het even, je motor ziet er goed uit.
Had het totaal plaatje nog niet gezien. Wel de delen ervan, maar zonder de sizzybar.
Staat goed. Mooi geheel.
 
Heb net dempers van een 1100 gekocht. Ik wil deze eigenlijk pas maken voor een 650. Zijn er onder jullie die de balanspijp eraf hebben gehaald en het gat dichtgelast. Is dit te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan