Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben dus gisteren met de ER-5 onderuit gegaan...
Op een (nat, was net gestopt met regenen) rond punt mijn achterwiel weggeschoven, ging te snel om te reageren. Het eerste dat ik wist was toen ik al op de grond lag en m'n motor zag wegschuiven tot tegen de stoeprand. Recht op m'n knie gevallen maar de protectoren in m'n pak hebben hun werk gedaan en ik had niet eens een blauwe plek. M'n enkel is een beetje stijf, maar das al. Ik stond direct weer recht en was al aan m'n motor aan het sleuren tegen de tijd dat de automobilist achter mij uitgestapt was, gelukkig ook een motorrijder die me even hielp. Er drupte wat olie uit het karter maar niet veel dus maar beslist direct weer naar huis te rijden (was niet ver). Al rijdend ontdekt dat het stuur scheef stond, was weer een aparte rij-ervaring...

Thuis de motor wat beter bekeken: karter serieus geschaafd maar gelukkig nergens een gat (denk ik), stuur staat scheef maar ik weet niet waar precies, schakelpookje verbogen, koplampbehuizing ingedeukt en koplampbeugel verbogen. Behuizing instrumenten, spiegels, stuurgewichtje (heeft wsl de koppelingshendel berschermd) en middenbok geschaafd. Woensdag ga ik naar de garage. Ben het meeste bang voor de motor en het stuur, maar ik denk dat het nog wel zal meevallen.

Achteraf ben ik nog teruggeweest naar de plaats van het ongeval. Want het lag volgens mij niet aan mij. Ik heb de verschillende beginnersfouten op een rond punt al gemaakt, bij veel heviger regen, maar steeds kunnen corrigeren. Deze keer deed ik volgens mij niets verkeerd en had totaal geen tijd om te reageren. Bleek dat het rond punt zelfs bij droog wegdek spekglad is, kon er met mijn schoen zo over schuiven en elke keer er een auto passeerde hoorde je de banden piepen (bij droog wegdek). De straten zijn allemaal asfalt, maar voor hun rond punt (dat sowieso al slecht aangelegd is) gebruiken ze dan zo'n gladde steentjes. En dan liep de baan nog schuin af naar buiten toe. Typisch België zeker :(

Nu is het dus bang afwachten tot ik iets meer weet...

EDIT: Het was dus het rond punt aan de Delhaize van Sint-Amands.
 
Laatst bewerkt:
ik zou ook graag van die pazzo hendels hebben, maar ik ga even afwachten ofdat er geen boete's komen van de rit van woensdag en van zondag want dan ga ik die euro's goed kunnen gebruiken :?


Hebben we woensdag dan te snel gereden ?

Okay ja, monsterman zijne gps gaf effe +500 aan, ma toch
 
voila, Evil kim en vriendin hebben hier de spagetti opgegeten,
in ruil daarvoor hebben ze hun laptop hier laten staan,
bedankt voor de uitleg van de speciale toets F5
nu zal het replyen een stuk sneller gaan,

ben slapen, morgen weer last van de wekker :W


De spagetti was lekker :Y
Nogmaal dank er voor en complimenten aan je vriendin.


Op de terug weg, wat regen gehad, had zelfs mijn wieke tingels t-shirt niet aan, dus blijkbaar ligt het toch niet aan de t-shirt.

Ah ja eigenlijk niet zo erg als je in de wagen zit :+

Ga hier ook in mijne nest kruipen,
Veel plezier met de laptop :W
 
Ik ben dus gisteren met de ER-5 onderuit gegaan...
Op een (nat, was net gestopt met regenen) rond punt mijn achterwiel weggeschoven, ging te snel om te reageren. Het eerste dat ik wist was toen ik al op de grond lag en m'n motor zag wegschuiven tot tegen de stoeprand. Recht op m'n knie gevallen maar de protectoren in m'n pak hebben hun werk gedaan en ik had niet eens een blauwe plek. M'n enkel is een beetje stijf, maar das al. Ik stond direct weer recht en was al aan m'n motor aan het sleuren tegen de tijd dat de automobilist achter mij uitgestapt was, gelukkig ook een motorrijder die me even hielp. Er drupte wat olie uit het karter maar niet veel dus maar beslist direct weer naar huis te rijden (was niet ver). Al rijdend ontdekt dat het stuur scheef stond, was weer een aparte rij-ervaring...

Thuis de motor wat beter bekeken: karter serieus geschaafd maar gelukkig nergens een gat (denk ik), stuur staat scheef maar ik weet niet waar precies, schakelpookje verbogen, koplampbehuizing ingedeukt en koplampbeugel verbogen. Behuizing instrumenten, spiegels, stuurgewichtje (heeft wsl de koppelingshendel berschermd) en middenbok geschaafd. Woensdag ga ik naar de garage. Ben het meeste bang voor de motor en het stuur, maar ik denk dat het nog wel zal meevallen.

Achteraf ben ik nog teruggeweest naar de plaats van het ongeval. Want het lag volgens mij niet aan mij. Ik heb de verschillende beginnersfouten op een rond punt al gemaakt, bij veel heviger regen, maar steeds kunnen corrigeren. Deze keer deed ik volgens mij niets verkeerd en had totaal geen tijd om te reageren. Bleek dat het rond punt zelfs bij droog wegdek spekglad is, kon er met mijn schoen zo over schuiven en elke keer er een auto passeerde hoorde je de banden piepen (bij droog wegdek). De straten zijn allemaal asfalt, maar voor hun rond punt (dat sowieso al slecht aangelegd is) gebruiken ze dan zo'n gladde steentjes. En dan liep de baan nog schuin af naar buiten toe. Typisch België zeker :(

Nu is het dus bang afwachten tot ik iets meer weet...

EDIT: Het was dus het rond punt aan de Delhaize van Sint-Amands.


Klote dat je gevallen bent, maar je weet wat ze zeggen, 2 soorten moto rijders, zij die al gevallen zijn, en zij die nog moeten vallen. Nu hoor je bij de 1ste soort (nen echten dus _O- ) en gelukkig zonder lichamelijke problemen. U mentale gezondheid, wel ja je zit op dit forum dus dat spreekt voor zich :Y

Goed dat je je pak aanhad, zonder zou het wss heel wat erger kunnen geweest zijn.


Wat de motor betreft, zolang de vork niet gebogen is zal dit nog wel meevallen als de garagist beetje mens is.
 
kan iemand mij zeggen hoe ik mijn foto s hier kan zetten ik hep al van als geprobeerd maar krijg ze er niet op


Bij reactie kan je voeg een afbeelding toe slecteren, hier gewoon de afbeelding die je wilt uploaden, wel zorgen dat ze max 100KB groot is, anders accepteerd hij ze niet.
 
Klote dat je gevallen bent, maar je weet wat ze zeggen, 2 soorten moto rijders, zij die al gevallen zijn, en zij die nog moeten vallen. Nu hoor je bij de 1ste soort (nen echten dus _O- ) en gelukkig zonder lichamelijke problemen. U mentale gezondheid, wel ja je zit op dit forum dus dat spreekt voor zich :Y

Goed dat je je pak aanhad, zonder zou het wss heel wat erger kunnen geweest zijn.


Wat de motor betreft, zolang de vork niet gebogen is zal dit nog wel meevallen als de garagist beetje mens is.


Ma was dien al nie is in ne gracht gereden? of was da iemand anders?


Anywayz, good thing it was a slipper without too many consequences, plus, the bike can handle some things though ;)
either way, always sucks.
soit, k hoop het vervolg te horen en een rond punt waar regelmatig file komt of mensen wa lekgelopen rondscheuren hoopt er zich regelmatig olie op, t is echt moeilijk om in belgie een deftig "droog" rondpunt te vinden denk ik, k zou bij ons in de buurt der toch nie direct een goei vinden... (om bvb ne kneedown zonder gevaar te kunnen doen ;) )

good luck met het vervolg...
 
:W

familieklepkens001.jpg


familieklepkens002.jpg


familieklepkens003.jpg


wa geamuseerd int stad, dacht het es te tone an jullie

@io ; veel succes ermme, iedereen valt weleens, geef ma nen totje aan je pak, en khoop nieteveel kosten eraan :)

@captain ; hoe stel je het nu me die pocket bike? en laat mar es iets weten as ge noges nat loft zijt

@ madam met de 125 ; na joris in blankeberge, kdacht nen 11 euro ofzo
ingehlbrecht in oostende, caset in lichtervelde, qms in melle

@ iedereen anders ; kaffmeeting afgelast

:W
 
Laatst bewerkt:
hoi sheldon lijkt mij hier een leuke bedoening ik volg dit forum al een paar weken zal morgen een paar foto s van mijn moto op het forum zetten . grts johan


het is hier zeker een leuke bedoeling,
welkom alvast, waar kom je vandaan???



Ik ben dus gisteren met de ER-5 onderuit gegaan...
Op een (nat, was net gestopt met regenen) rond punt mijn achterwiel weggeschoven, ging te snel om te reageren. Het eerste dat ik wist was toen ik al op de grond lag en m'n motor zag wegschuiven tot tegen de stoeprand. Recht op m'n knie gevallen maar de protectoren in m'n pak hebben hun werk gedaan en ik had niet eens een blauwe plek. M'n enkel is een beetje stijf, maar das al. Ik stond direct weer recht en was al aan m'n motor aan het sleuren tegen de tijd dat de automobilist achter mij uitgestapt was, gelukkig ook een motorrijder die me even hielp. Er drupte wat olie uit het karter maar niet veel dus maar beslist direct weer naar huis te rijden (was niet ver). Al rijdend ontdekt dat het stuur scheef stond, was weer een aparte rij-ervaring...

Thuis de motor wat beter bekeken: karter serieus geschaafd maar gelukkig nergens een gat (denk ik), stuur staat scheef maar ik weet niet waar precies, schakelpookje verbogen, koplampbehuizing ingedeukt en koplampbeugel verbogen. Behuizing instrumenten, spiegels, stuurgewichtje (heeft wsl de koppelingshendel berschermd) en middenbok geschaafd. Woensdag ga ik naar de garage. Ben het meeste bang voor de motor en het stuur, maar ik denk dat het nog wel zal meevallen.

Achteraf ben ik nog teruggeweest naar de plaats van het ongeval. Want het lag volgens mij niet aan mij. Ik heb de verschillende beginnersfouten op een rond punt al gemaakt, bij veel heviger regen, maar steeds kunnen corrigeren. Deze keer deed ik volgens mij niets verkeerd en had totaal geen tijd om te reageren. Bleek dat het rond punt zelfs bij droog wegdek spekglad is, kon er met mijn schoen zo over schuiven en elke keer er een auto passeerde hoorde je de banden piepen (bij droog wegdek). De straten zijn allemaal asfalt, maar voor hun rond punt (dat sowieso al slecht aangelegd is) gebruiken ze dan zo'n gladde steentjes. En dan liep de baan nog schuin af naar buiten toe. Typisch België zeker :(

Nu is het dus bang afwachten tot ik iets meer weet...

EDIT: Het was dus het rond punt aan de Delhaize van Sint-Amands.



heb zo ook eens plat gelegen op een rond punt, had er ook geen besef van,
het ging idd erg snel......
alleen was het wel balen dat iedereen het gezien had,
normaal loopt daar niemand, maar toevallig die dag was er solden of zoiets |(
succes met de herstel



:W

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

wa geamuseerd int stad, dacht het es te tone an jullie


@ iedereen anders ; kaffmeeting afgelast

:W


wat zeg je nu..... we keken er al naar uit,
bekijk de foto's van Mexion's place eens....
dat is toch niets liever wat je wil,
een hele tuin vol motoren :9~
 
Laatst bewerkt:
kan iemand mij zeggen hoe ik mijn foto s hier kan zetten ik hep al van als geprobeerd maar krijg ze er niet op

ge kunt uw foto's ook plaatsen zonder ze op het forum te moeten uploaden. (foto's uit website's of photobucket of iets dergelijks)
Plaats gewoon (
) na de url. ( ) deze haakjes weglaten :)

@ iedereen : goeiemorgen :W
 
alez, vandaag stap ik voorlopig over naar het honda kamp... dan wel nie me de speciaalste motor... nen HONDA XT (nen Doooominaaaator) lol. 250...

soit, lang geleden dak nog is met een "L"-eke gereden heb... :) hebben ze daar nu wel vervangmoto's maar die voor mij was effe nie beschikbaar (cb500).

soit, vandaag dan maar met het ronkend fietske, hehe.
 
hoi sheldon lijkt mij hier een leuke bedoening ik volg dit forum al een paar weken zal morgen een paar foto s van mijn moto op het forum zetten . grts johan

WELKOM rossir6 :W

vergeet foto's niet !

@ sjiriki, knappe tekeningen

@ Ioclevius, hopelijk nie teveel kosten
 
Laatst bewerkt:
mijn vorige moto s waren r6 ben overgestapt naar een 600rr om eens wat anders te hebben mijn nickname die behoud ik ge kunt nooit weten *D


Ge zie, er zijn ook slimme mensen in de werld. *O*

wat die nickname betreft, spijt komt na de zonde he O-)
 
Laatst bewerkt:
hoi de mannen ben van de omgeving van tienen zal nog eens proberen een foto door te sturen :W [afbeelding]


*O* Welkom rossir6 *O*
een hele sjieke bike heb je zeg.....
had dat zeker niet achter je naam gezocht :9
idd hopelijk tot een volgende meeting,
en tot dan.... posten :W
you're on the list :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan