Het CBR1000RR Fireblade topic **deel 26**

Status
Niet open voor verdere reacties.
hhe he hier eindelijk een foto van mijn trots het duurde even maar hier is ie dan eindelijk[afbeelding]
heyy die heb ik ook gehad *D
full
 
Weet iemand waar ik goten voor op de aanhanger kan kopen ? 07-10-2007 met de 3 motoren op de aanhanger richting zolder voor me 1ste circuit ervaring. *O* *O*
 
Trouwens over Zolder gesproken. Moet er daar ooit iemand problemen hebben, bv. Blade in prak gereden of zo, dan kan ik wel helpen voor tijdelijke stalling voor de motor of zo. Als je mijn mobiel nummer hiervoor wil hebben stuur dan maar een mailtje of een PM.
 
@Pieter: Er staat een foutje op pagina 1 onder het 2006 kleurenschema.

En ik tel 5x Repsol 2005. Geen 3. De rest heb ik niet nageteld.
 
Laatst bewerkt:
:W


Weet iemand toevallig waar ik een mooie kentekenplaathouder op de kop kan tikken??
Heb namelijk vorige week mn yoshi gemonteerd en die wil ik wat meer in het zicht hebben :9
Ten Kate heeft ook mooie, maar helaas heb ik daat geen foto van -O- Maar ik denk dat die wel door anderen gepost zullen worden, we zijn hier altijd zo behulpzaam ;)
 
johan suc6 met de nieuwe MPP'S ;)

leuk dat je ff langskwam.


Was zekers gezellig en leuk ff gekletst te hebben. Heerlijk, weer lekker geil nieuw rubber voor onder de Blade te hebben. *O* Rook overigens heerlijk in de auto dat rubber.

Trouwens ongelooflijk, de hele randstad doorgecrost en geen meter file gehad. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan