Z1000-Z750-Z750S Meetingplaza 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi allemaal,

heb een probleempje sinds een week krijg ik mijn motor heel slecht in zijn 2e versnelling. Moet eerst naar zijn neutraal en dan weer terug naar zijn 2. Soms moet ik dat een paar maal herhalen voordat hij in zijn 2 gaat. Wat kan het probleem zijn. Voor de rest naar alle andere versnellingen gaat probleemloos.
Terugschakelen gaat ook probleemloos ook naar zijn 2.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groeten Alex

stilstaand of rijdend?

kawasaki heeft namelijk een soort beveiliging dat bij stilstand met draaiende motor werkt.
Je kan dan van 1 zonder problemen naar neutraal, dus niet door naar 2.
 
heeft iemand een idee wat voor lamp er in het stadslicht steekt van eenZ1000 van 2003?
H1?H3?H7?

bedankt
 
iemand die nog wilde weten waar de begrenzing van de 25kw hoort te zitten:

- een rvs beugeltje van +- 2,5 cm lang en 1 cm breedt

deze zorg ervoor dat de kabel hier tegenaan loopt en dus niet verder kan, hij zit bevestigd met 1 torq boutje hierna kan je volgas er vandoor.

om hem te ontgrenzen:

- demonteer de tank (haal de tank er geheel af)
- kijk een goed als je de gashendel heen en weer doet dan zie je de plek waar het beugeltje zit.
- draai aan de linkkant van de zeg 2 kruiskopboutjes los van de injectie dan heb je iets meer ruimte voor je torqsleutel
- draai hem los en verwijder het beugeltje

pas op wanneer je dit doet, en ga niet als een gek rijden. want nu is hij echt snel :9
alles is op eigen risico en kan niet op mij verhaalt worden :W



[afbeelding]


uit dit verhaaltje begrijp ik ... dat u gewoon 25 kw rijdt :+ ...!



of toch niet? ben je niet bang voor de risico's?
 
geen dank... :)


sinds de Z gaat mijn talenkennis met de dag omhoog: Duitse, Engelse, Franse en Italiaanse forums, en nu kunnen we nog wat Zweeds oefenen ook...

even een vraagje voor de hele lange afstandsrijders: ik speel met het idee om volgende zomer misschien met de Z naar Turkije te rijden ipv te vliegen... is ongeveer 3600km (enkel) die ik dan alleen moet zien te overbruggen terwijl de dames hoog in de lucht zweven... -O-
is dit een haalbaar iets of kan ik dit ideetje maar beter gelijk weer opbergen...?
misschien heeft iemand hier wel ervaring mee... :?


Je bent niet bang hoor, wat een kolere end.!

Heb in 2002 naar Turkye in het vliegtuig gezeten en vond dat al lang duren, met de motor
is meer iets voor een wereldreiziger die alle tijd heeft. Lijkt me echt helemaal niks!

full
 
Laatst bewerkt:
Naaaf :W


Psssst. forum opa: het kawasaki girl broekje past Lynn :Y :Y :Y
(nog wel iets te lang, maaaaar dat hebben we opgerold)
Truitje is nog te groot ;)
Maaaaaar hoor de hele tijd opmerkingen van KPL, dat meisje wordt helemaal verpest.
 
[http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/545378/b5cbfda1b46f5f874cec3fa67b008324 (afbeelding)]

Hoe'st met de Powercommander en het filter Bart?
Waar blijft die uitdraai?
(Die Laser Xtremes verzieken de boel natuurlijk) })

morgen om half 2, heeftie de afspraak. :X
 
KPL had mijn Zetje de vorige x vies in de garage neergezet B|

Maar vandaag heeft ie het goed gemaakt en m heerlijk verwend *D *D *D

Was natuurlijk een mooie gelegenheid om es te kijken hoe het met girlie zou gaan.
Nouu de broek kan alweer een stuk verder dicht en zitten gaat ook beter.

Ik zeg, 2 weken op water en brood en ik kan hoop ik :] :] :]
Je mag na zo'n tijd wel een opfriscursusje volgen. Effe kijken waar alles ook al weer voor is. })
Maar het eind van je motorloze periode is in dus zicht... :]
 
misschien is het wel een positieve schatting dan... -O- 600km op een dag betekent dan 6 dagen heen en 6 terug, 12 dagen... in dat geval kan ik weer beter in dat krappe vliegding kruipen, want ik zou daar ook nog graag 14 dagen de aap uithangen... :Y

en als dan ook nog de asfalt ontbreekt zoals Kawasutra aanhaalt, zal het tempo alleen nog naar beneden gaan...

toch nog maar even een paar nachtjes over slapen... :z
Ah joh...wat kan jou het schelen. Gewoon doen. Al is het maar één keer in je leven. Hoe dan ook ben je een mooie ervaring rijker die je de rest van je leven houdt. En zit het even tegen; als je er bent kun je heerlijk relaxen en opladen voor de terugreis. En ben je weer thuis, dan ben je na een week de vervelende stukken vergeten en vertel je alleen nog maar de leuke dingen.
Alleen in Turkije goed opletten en niet blind doorscheuren. Het is nu ook weer niet zo dat je van de ene kuil naar het volgende gat rijdt.
En wat de afstand betreft; lees Moto73 maar. Daar heeft er een op een scooter 1250 km op een dag gereden en die kon niet harder dan ca. 150 a 160. Als je op de Z af en toe een beetje plat gaat liggen kun je zomaar een hele tank leegrijden met 200+ (weet ik uit ervaring).
Dus; eerste dag meer als 1200 en de andere dagen iets van 700. Makkie. :}
 
hoi allemaal,

heb een probleempje sinds een week krijg ik mijn motor heel slecht in zijn 2e versnelling. Moet eerst naar zijn neutraal en dan weer terug naar zijn 2. Soms moet ik dat een paar maal herhalen voordat hij in zijn 2 gaat. Wat kan het probleem zijn. Voor de rest naar alle andere versnellingen gaat probleemloos.
Terugschakelen gaat ook probleemloos ook naar zijn 2.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groeten Alex
Geen idee. :?
 
Naaaf :W


Psssst. forum opa: het kawasaki girl broekje past Lynn :Y :Y :Y
(nog wel iets te lang, maaaaar dat hebben we opgerold)
Truitje is nog te groot ;)
Maaaaaar hoor de hele tijd opmerkingen van KPL, dat meisje wordt helemaal verpest.
Kijk, dat is pas goed nieuws! Maar dat betekent dus ook dat ze groeit als kool! Het was tenslotte een beetje te groot.
*O* *O*
 
iemand die nog wilde weten waar de begrenzing van de 25kw hoort te zitten:

- een rvs beugeltje van +- 2,5 cm lang en 1 cm breedt

deze zorg ervoor dat de kabel hier tegenaan loopt en dus niet verder kan, hij zit bevestigd met 1 torq boutje hierna kan je volgas er vandoor.

om hem te ontgrenzen:

- demonteer de tank (haal de tank er geheel af)
- kijk een goed als je de gashendel heen en weer doet dan zie je de plek waar het beugeltje zit.
- draai aan de linkkant van de zeg 2 kruiskopboutjes los van de injectie dan heb je iets meer ruimte voor je torqsleutel
- draai hem los en verwijder het beugeltje

pas op wanneer je dit doet, en ga niet als een gek rijden. want nu is hij echt snel :9
alles is op eigen risico en kan niet op mij verhaalt worden :W



[afbeelding]

Het stelt inderdaad echt heelmaal nix voor dat aanslagje, maar best een kutklusje om hem er uit te krijgen zeg!
Je kan echt niet goed er bij, heb bij mij destijds de injectorrail er af gehaald om iets meer plek te krijgen.
En het is dan nog geen gewoon torx boutje, maar zo een torx met binnenin nog een pennetje, dus heb je een torx sleutel nodig met centraal nog een gaatje er in....


Ben nog steeds aan het wachtten op mn progressieve voorveren en stalen leidingen, heb wel zin om lekker een beetje te sleutelen in t zonnetje aan t Zed'je maargoed....

nog ff nieuw filmpie geschoten van de Zed:

 
Kijk, dat is pas goed nieuws! Maar dat betekent dus ook dat ze groeit als kool! Het was tenslotte een beetje te groot.
*O* *O*


:Y :Y ze is zo groot geworden, ik denk dat haar forum opa haar bijna niet meer herkend :+

Gisteren hebben we haar alvast op de Z neergezet, zonder huilen, ze vond het prachtig *D Wel wat anders dan toen op de Yammie, toen schreeuwde ze het uit :)

D@mn wat een prachtig motorrijweer ;)

Je mag na zo'n tijd wel een opfriscursusje volgen. Effe kijken waar alles ook al weer voor is. })
Maar het eind van je motorloze periode is in dus zicht... :]

*O* *O* *O* yups.
Kijk eerst wel hoe het gaat :]
 
Laatst bewerkt:
Het stelt inderdaad echt heelmaal nix voor dat aanslagje, maar best een kutklusje om hem er uit te krijgen zeg!
Je kan echt niet goed er bij, heb bij mij destijds de injectorrail er af gehaald om iets meer plek te krijgen.
En het is dan nog geen gewoon torx boutje, maar zo een torx met binnenin nog een pennetje, dus heb je een torx sleutel nodig met centraal nog een gaatje er in....


Ben nog steeds aan het wachtten op mn progressieve voorveren en stalen leidingen, heb wel zin om lekker een beetje te sleutelen in t zonnetje aan t Zed'je maargoed....

nog ff nieuw filmpie geschoten van de Zed:



knappe wheelie! :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan