Dit onderwerp is gesloten.
quote:chrisss schreef op 08 juli 2007 @ 18:13:
[quote]SuperKris schreef op 09 juli 2004 @ 01:24:
kost geld![]()
Welke motoren zijn allenmaal standard 25kw?
superkris je bent toch wat vergeten. Je mag dan wel 25 kw hebben maar je mag ook weer niet teveel specifiek vermogen hebben. Zodoende mag je niet meer dan 0.16 kw/kg hebben met als gevolg dat een r125 te ''snel'' is
GSX-R 1000 '06
geblokkeerd account
Supercup 600 #38
quote:torqueaddict schreef op 26 juli 2007 @ 17:36:
jongens, 1 pk is toch 1,7 kw? dus als ik 25 kw x 1,7 doe, kom ik op 42,5 pk uit. wat doe ik fout? 2e vraag, heeft er iemand afradende redenen om geen ducati monster 620 ie terug te voeren naar 25 kw?
rogier
quote:Stefan198666 schreef op 26 augustus 2007 @ 20:51:
Heey allemaal, alvast m'n excuses voor m'n vragen..
Ik stel maar gewoon m'n vraag... ik ben zo nieyw dat ik niet eens weet of het een domme vraag is.. hehe...
quote:
Ik heb nu 3 jaar m'n rijbewijs B (ben nu 21). Heb al veel gelezen over wat mag en wat niet mag maar snap er geen reet van...
quote:
- Wat mag ik rijden met alleen m'n rijbewijs B??????
quote:Kan ik al op een lichte mtor stappen en zo ja wat voor motor dan???
quote:En hoe hard gaan die motoren.... zijn er vaste types??
quote:
Ik hoop dat iemand op deze (achterlijke)vragen antwoordt wil geven... het zou me echt super geweldig helpen...
quote:
Alvast bedankt!!
Groet stefan
XtremeBurnTuning
motor
quote:torqueaddict schreef op 26 juli 2007 @ 17:36:
jongens, 1 pk is toch 1,7 kw? dus als ik 25 kw x 1,7 doe, kom ik op 42,5 pk uit. wat doe ik fout? 2e vraag, heeft er iemand afradende redenen om geen ducati monster 620 ie terug te voeren naar 25 kw?
rogier
quote:
quote:XbtRacert schreef op 26 oktober 2007 @ 01:06:
(Scootaah mentaliteit? wat is er mis met scooters? somigge scooter met bijv 23pk's rijden somigge motor's zoek hier maar even ontopic;))
ik zit voor een lastigge keuzen:
Ik ben 17 jaar, gek op 2 wielers waaronder nu scooter's ( en vooral geen straat vervoer maar projecten en sprints)
maar omdat me vader zich al tijdje bezig houd met motoren begint dat ook bij mij te kriebelen. ( moet wel wennen aan dat 4 takt geluid haha)
dus maak ik het me zelf moeilijk:
dus of Sbo (stichting brommersprint) rijden met een ong. 22 pk. sprinter
of op me 18de voor de 25kw motor gaan. Maar is dit te doen? kwa kosten enz.?
is er iemand die hier ervaring mee heeft dus bijv. ook gelijk op ze 18de ze motor rijbewijs haalde enz.
mvg,
jeffrey
XtremeBurnTuning
quote:SantanoS schreef op 19 januari 2008 @ 20:25:
[...]
Ik raad je aan om voor je motor rijbewijs te gaan en een motor te kopen!
brommers zijn leuk.. maar als je er een hoop geld in stopt voor het sprinten etc.
je krijgt er met de verkoop bijna niets meer voor terug, dus is het gewoon zonde van je geld!
Motorrijden is daarintegen veel leuker![]()
Motor rijbewijs kost gemiddeld: € 1000,-
Helm+kleding(kan je zo duur maken als je zelf wilt) € 600,-
Een leuke motor heb je ongeveer voor € 2500,- of € 3000,-
Tis maar net wat je kan en wilt gaan uitgeven

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1