quote:miquel schreef op 05 september 2007 @ 16:25:
nou nou lekker topic dit...
Ook wat pics van mijn Cat na een minder geslaagde inhaal poging... (zie je toch meer vermogen moeten hebben dan had ik het gehaald)
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:
quote:
quote:gsx-zwolle schreef op 07 september 2007 @ 09:45:
Ok ik dan ook maar ff als ramptoerist...
Ongeveer half jaar geleden:
Stond te wachte voor verkeerlicht en zag ineens een fietser door de lucht vliegen.
Hij was geschept door een auto, en de automobilist wist niet wat hij moest doen.
Aangezien niemand(!) iets deed ben ik tussen de auto's door naar de man gereden, motor ervoor gezet en hem geholpen.
Gelukkig was er een verpleegkundige in de buurt, deze heeft het van mij overgenomen, en ik heb het verkeer in de gaten gehouden.
Ik vond dat ik daarna toch wel recht had op een piccie voor het plakboek...![]()
[afbeelding]
quote:
quote:miquel schreef op 07 september 2007 @ 12:21:
[...]
zelf helemaal niets... Gleed er gelukkig af tussen de tegenligger en de vrachtwagen (welke ik in wilde halen) door...
beetje geschaafde duim, handschoenen bijna door (hulde aan de handschoenen, anders nu vast stompjes gehad!!)
verder beetje stijve nek volgende dag...
Motor zag er idd niet echt gelukkig meer uit..
ps had gelukkig wel valblokken op mijn bike..
quote:MarcoZ schreef op 06 september 2007 @ 17:21:
[...]
ga je hem herstellen? Heb dan nog wel een achtervelg voor je en misschien nog wel meer voor je.
quote:PentAr schreef op 09 september 2007 @ 15:53:
[...]
Haha, dat vroeg ik me ook af (heb de motor zelf nog steeds niet gezien). Hij is aan alle kanten krom, dus met alleen een velg ben ik er niet. Frame, kuipframe, subframe, voorvork, achterbrug, velg... alles is stuk.
quote:MarcoZ schreef op 12 september 2007 @ 21:47:
[...]
heb ook nog een complete racer te koop.
( [TK] Kawasaki zx6rr 2003, 3750euro )
Wat had je er zelf eraan overgehouden trouwens?
quote:PentAr schreef op 13 september 2007 @ 12:30:
[...]
Ik had je motor te koop zien staan, maar kan voorlopig toch nog niet rijden, vanwege gebroken bovenbeen en pols rechts, scheurtje in heup en gekneusde schouder links. Op dit moment verplaats ik me met rolstoel en krukken (maar alles wordt weer normaal gelukkig).

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3